دانلود پاورپوینت بتن های شفاف - سازه برتر



 

دانلود پاورپوینت بتن های شفاف

http://rozup.ir/up/saze20/Pictures/LiTraCon.jpg

بتن شفاف، این متریال در سال ۲۰۰۱ توسط یک معمار مجار به نام «آرون لاسونسزی» اختراع شد و به ثبت رسید. این معمار زمانیکه در سن ۲۷ سالگی در کالج سلطنتی هنر های زیبای استکهلم مشغول به تحصیل بود این ایده را بیان کرد و در سال ۲۰۰۴ شرکت خود را با نام لایتراکان تاسیس کرد و با توجه به نیاز و تمایل جامعه امروز به استفاده از مصالح جدید ساختمانی، از سال ۲۰۰۶ با شرکت های بزرگ صنعتی به توافق رسیده و تولید انبوه آن به زودی آغاز خواهد شد.

 

بتن عبور دهنده نور، امروزه  به عنوان یک متریال ساختمانی جدید با قابلیت استفاده بالا مطرح است . این متریال ترکیبی از فیبرهای نوری و ذرات بتن است و می تواند به عنوان بلوک ها و یا پانل های پیش ساخته ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. فیبر ها بخاطر اندازه کوچکشان با بتن مخلوط شده و ترکیبی از یک متریال دانه بندی شده را تشکیل می دهند. به این ترتیب نتیجه کار صرفا ترکیب دو متریال شیشه و بتن نیست ، بلکه یک متریال جدید سوم که از لحاظ  ساختار درونی و همچنین سطوح بیرونی کامل همگن است، به دست می آید.

 

==========

پاورپوینت آماده برای درس های بتن و مواد و مصالح.

پاورپوینت آماده برای ارائه ، ویژه دانشجویان عمران ، ساختمان و معماری. قابل ویرایش ، تنها کافیست نام خود را بعنوان تهیه کننده وارد کنید.

==========

فرمت: پاورپوینت

حجم: 2.84 MB

صفحات: 25 اسلاید

==========

 

برای دانلود پاورپوینت بتن های شفاف اینجا کلیک کنید.