آموزش پایه ای ابزارهای مدلسازی در Spline Modeling - سازه برتر



[caption id="attachment_4833" align="alignnone" width="500"]آموزش پایه ای ابزارهای مدلسازی در Spline Modeling آموزش پایه ای ابزارهای مدلسازی در Spline Modeling[/caption]

در این پست از سازه برتر با یکی از آموزش های پایه های و اصولی تری دی مکس همراه شما هستیم. در پست قبل بیان کردیم که در زمینه مدلسازی معماری در تری دی مکس عموما دو ابزار قدرتمند وجود دارد: 1_ ابزار فوق العاده قدرتمند Edit Poly و 2_ ابزار Spline. در این قسمت آموزش پایه های ابزار Spline را در مدت زمان 8 دقیقه و 28 ثانیه آماده کرده ایم.

در مورد توضیحات و ویژگی ابزار Spline باید بگوییم که بطور کلی مدلسازی با این ابزار بصورت دو بعدی و خطی می باشد، و با استفاده از این ابزار دو بعدی می توانیم موضوعات پیچیده سه بعدی را شبیه سازی کنیم. این ابزار مبحث گسترده ای است و دارای گزینه های متعددی است ما را قادر می سازد هر موضوعی را مدلسازی کنیم. در این آموزش به بررسی گزینه های پرکاربرد Spline در مدلسازی معماری می پردازیم.

برای دانلود و مشاهده آنلاین آموزش آموزش پایه ای ابزارهای مدلسازی در Spline Modeling در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

.

.

عنوان : آموزش پایه ای ابزارهای مدلسازی در Spline Modeling فرمت: mp4 حجم   : 15 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR . .    width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.