دانلود پروژه متره (14) - سازه برتر



متره , متره و برآورد , پروژه متره , پروژه متره و برآورد , دانلود پروژه متره , دانلود رایگان پروژه متره و برآورد , دانلود پروژه متره و برآورد , پروژه متره با نقشه ها

 

متره و برآورد (Quantity surveying and estimating) در مهندسی عمران به فرایند اندازه گیری مقدار مصالح مورد نیاز برای اجرای یک پروژه یا محاسبه مقدار مصالح به کار رفته در یک پروژه اجرا شده گفته می شود. این اندازه گیریها و آنالیزها معمولاً در جدول هایی خاص انجام می گیرند که به آنها صورت وضعیت گفته می شود.

متره و برآورد یکی از زیرمجموعه های مدیریت پروژه است. به افراد شاغل در این حرفه مترور گفته می شود. یک مترور باید درک خوبی از روشهای ساخت و ساز و هزینه این روشها داشته باشد. متره جهت محاسبه مقادیر و برآورد جهت پیش بینی قیمت اجرای پروژه های عمرانی کاربرد دارد.

 

پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب را مشاهده نمایید:

جزوه متره و برآورد دانشگاه شریف

 

سری چهاردهم از مجموعه پروژه های متره و برآورد را در این بخش از سازه برتر آماده کرده ایم که در ادامه می توانید بصورت رایگان دانلود کنید. این پروژه مربوط به یک ساختمان سه طبقه مسکونی بوده که همکف برای پارکینگ و طبقات اول و دوم کاربری مسکونی دارند و هر طبقه شامل دو واحد قرینه می باشد.

فایل ریزمتره این پروژه قابل ویرایش بوده و 54 صفحه دارد. نقشه های موجود در این فایل شامل پلان پارکینگ ، پلان طبقات ، پلان شیب بندی بام ، پلان تیرریزی ، پلان ستون گذاری ، پلان فونداسیون و دو برش از مقاطع طولی و عرضی ساختمان می باشد.

 

 

عنوان: پروژه متره

فرمت: doc , dwg

حجم: 517 KB

رمز: www.saze20.ir

دانلود با لینک مستقیم

 

 



  1. فریبا

    خوب