آموزش پلاگین MultiScatter به زبان فارسی - سازه برتر



 width=

بعد از ارائه نسخه های کامل پلاگین MultiScatter برای تری دی مکس 2011_ 2014 و همچنین برای ویری 3 (Vray 3) در پست قبل، نوبت به ارائه آموزش پلاگین MultiScatter به زبان فارسی رسیده است که در این پست برای علاقمندان آماده کرده ایم. در این آموزش که به زبان فارسی می باشد در طول 30 دقیقه و 49 ثانیه به ساخت پوشش گیاهی متنوع با استفاده از چمن، انواع گل ها و بوته ها می پردازیم؛ همچنین در طول آموزش فرا می گیریم که چگونه مدل های آماده مختلف را در پلاگین فراخوانی کنیم، با گزینه های تکثیر، توزیع، پخش تصادفی در صحنه، کنترل تراکم، کنترل چگالی، تغییر تصادفی اندازه،چرخش هنگام تکثیر ، کم و زیاد کردن منطقه تکثیر و ... آشنا خواهیم شد. ابتدای آموزش کار با با یک صحنه خالی آغاز خواهیم کرد، با افزودن مدل های گیاهی ادامه خواهیم داد و در نهایت صحنه ای کاملا زیبا و پوشیده خواهیم داشت

با اتمام این آموزش قادر خواهیم بود هر صحنه ای را با هر پوشش گیاهی بصورت کاملا طبیعی و واقع گرایانه شبیه سازی کنیم. استفاده از پوشش گیاهی در کارهای معماری خارجی ضروری است، در این میان پلاگین MultiScatter یکی از بهترین گزینه هاست و یادگیری آن نیز برای طراحان معماری بسیار کارامد خواهد بود. ضمنا مدرس این آموزش آقای میلاد کمباری از مدرسین مجرب این زمینه می باشند. برای مشاهده آنلاین و دانلود این آموزش زیبا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 . :: برای تهیه پکیج کامل تمامی مجموعه های گل و گیاه و درخت و … مخصوص پلاگین  Multiscatter کلیک کنید :: . عنوان: آموزش پلاگین MultiScatter به زبان فارسی فرمت: mp4 حجم   : 44 MB منبع: www.miladkambari.com پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR برای دانلود پلاگین multiscatter برای تمام نسخه های تری دی مکس کلیک کنید .

 مجموعه مدل های آماده درختان مخصوص پلاگین Multi Scatter

   width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.