مجموعه تصاویر دو بعدی گیاهان مخصوص پست پروداکشن _ درختان - سازه برتر



 width=

با بخش دوم مجموعه تصاویر آماده شده گیاهان مخصوص پست پروداکشن همراه شما هستیم. در این مجموعه 40 تصویر با کیفیت از درختان بصورت برش خورده را آماده کرده ایم که براحتی قابل استفاده در پست پروداکشن می باشند، بنابراین میتوانیم صحنه های خود را بدون داشتن درختان و گیاهان، با سرعت بسیار زیادتر و با سیستمی معمولی رندر بگیریم و تغییرات مورد نظر را در فتوشاپ اعمال کنیم.

تصاویر این مجموعه حالت های مختلفی از درختان را شامل می شود که برای هر موقعیتی قابل استفاده می باشند و با یادگیری تکنیک های پست پروداکشن می توانیم صحنه های کاملا واقع گرایانه خلق کنیم، همانطور که در عکس مشاهده می کنیم، طراح یک رندر خام و بدون فضای سبز و گیاهان را از نرم افزار سه بعدی خروجی گرفته و بیشتر تمرکز و وقت خود را بر روی پست پروداکشن در فتوشاپ گذاشته است و در انتها طرحی فوق العاده زیبا،حرفه ای و کاملا متفاوت با رندر خام بوجود آورده.

از مزیت های پست پروداکشن می توان به : "جذابیت نسبت به کار با نرم افزار سه بعدی"،" انعطاف فوق العاده بیشتر نسبت به نرم افزار سه بعدی"، "کار با سیستمی معمولی و عدم نیاز به کامپیوتر با منابع سخت افزاری بسیار قوی و البته بسیار گرانقیمت" میتوان اشاره کرد.

برای دانلود این مجموعه در ادامه مطلب با ما باشید.

.

عنوان:  مجموعه تصاویر دو بعدی گیاهان مخصوص پست پروداکشن _ درختان فرمت: Png حجم فایل  : 27 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR . .    width= sazee3