مجموعه تصاویر دو بعدی گیاهان مخصوص پست پروداکشن _ گل ها - سازه برتر



 width=

مقوله پست پروداکشن می تواند جذاب ترین قسمت طراحی سه بعدی باشد. مبحثی تخصصی، پیچیده و زمانبر که از ویرایش یک طرح سه بعدی خام شروع و به خلق یک طرح بسیار زیبا، با کیفیت و واقع گرایانه متنهی می شود. یکی از موضوعاتی که در پست پروداکشن به آن پرداخته می شود، مسئله افزودن پوشش گیاهی نظیر گل ها، بوته ها و درختان به صحنه است، زیرا اکثر طراحان ترجیح می دهند که از نرم افزار سه بعدی یک طرح خام و بدون فضای محیطی را خروجی بگیرند، دلیل این امر اینست که افزودن پوشش گیاهی در نرم افزار سه بعدی باعث بالا رفتن بسیار زیاد زمان رندر می شود و همچنین احتیاج به منابع سخت افزاری قوی می باشد.

در حالیکه افزودن پوشش گیاهی در پست پروداکشن فتوشاپ براحتی قابل انجام است و حتی انعطاف و تنوع بیشتری دارد. از همین رو از تصاویر دو بعدی گیاهان، درختان و گل ها برای ترکیب با صحنه استفاده می کنند. در این پست مجموعه ای متشکل از 70 عدد تصویر دو بعدی و اصلاح شده گل های زیبا با مدل های مختلف را با فرمت Png برای علاقمندان تهیه کرده ایم که دارای سایز و کیفیت بالایی هستند و براحتی قابل استفاده در فتوشاپ می باشند. برای دانلود این مجموعه در ادامه مطلب همراه ما باشید.

.

. عنوان: مجموعه تصاویر دو بعدی گیاهان مخصوص پست پروداکشن _ گل ها فرمت: Png حجم فایل  : 33 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR . .    width= sazee3