مجموعه Making Of های فوق العاده پست پروداکشن فتوشاپ - سازه برتر



 width=

در این بخش از سازه برتر با مجموعه ای از ویدئوهای Making Of بسیار حرفه ای و زیبا از پست پروداکشن معماری در فتوشاپ با شما هستیم. این مجموعه که شامل 7 ویدئوی Making Of می باشد، بصورت سریع روند پست پروداکشن فوق العاده این 7 اثر را به ما نشان می دهد، همچنین اهمیت و کاربرد پست پروداکشن را متذکر خواهد شد. این 7 طرح که قبل از پست پروداکشن بسیار خام و فاقد ارزش می باشند، بعد از مرحله پست پروداکشن فتوشاپ به طرح های بسیار زیبا و متفاوت از طرح اولیه تبدیل می شوند، با مقایسه عکس قبل و بعد طرح ها به این مسئله پی خواهیم برد.

 فرایند پست پروداکشن حرفه ای، فرایندی پیچیده می باشد که شامل لایه های بسیاری است و انجام آن نیز زمان بر است ، در این ویدئوهای Making Of  روند پست پروداکشن های چند ساعته را در چند دقیقه بصورت سریع مشاهده خواهیم کرد. این ویدوها برای علاقمندان آموزش پست پروداکشن بسیار مفید می باشد. برای دیدن عکسهای این ویدئوها، مشاهده آنلاین و دانلود این مجموعه بسیار زیبا در ادامه با ما همراه باشید.

.

1

.

5

.

3

.

2

.

4

.

.

.

عنوان:  مجموعه Making Of های فوق العاده پست پروداکشن فتوشاپ فرمت: mp4 حجم فایل  : 18 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR . .    width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.  


  1. sajjad

    واقعا اسم این فیلما رو اموزش میذارید .؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه صوتی توضیح داد نه تصویرش مشخص بود چکار میکنه واقعا بد بووود

    1. علی غفوری تبار

      با سلام. کاربر گرامی نام این ویدئوها در توضیحات Making Of ذکر شده است نه آموزش. لطفا در مورد ویدئوی Making Of کمی تحقیق کنید تا مفهوم آنرا متوجه شوید و یا به این جمله که در داخل همین متن وجود دارد توجه کنید: "در این ویدئوهای Making Of روند پست پروداکشن های چند ساعته را در چند دقیقه بصورت سریع مشاهده خواهیم کرد. " ضمنا این ویدئوها برای کسانیکه با مبحث پست پروداکشن آشنایی دارند گویا و قابل فهم می باشد. با تشکر.