مجموعه تصاویر پرسوناژ کودکان مخصوص تری دی مکس و پست پروداکشن فتوشاپ - سازه برتر



 width=

با یکی دیگر از مجموعه های تصاویر پرسوناژ انسان برای استفاده در تری دی مکس و البته پست پروداکشن فتوشاپ همراه شما هستیم. وجود پرسوناژ انسان در تمامی طراح های دستی (اسکیس) و همچنین طراحی سه بعدی الزامی می باشد، زیرا باعث نشان دادن حس جریان و زندگی، و درک مقیاس و اندازه ها می شود. لذا بر آن شدیم تا مجموعه ای دیگر از تصاویر پرسوناژ را به شما عزیزان ارائه کنیم، این مجموعه شامل تصاویر کودکان می باشد و می توانیم در طراحی فضاهای مسکونی و ... از آنها استفاده کنیم، اندازه تصاویر بزرگ و کیفیت آنها بسیار بالا می باشد، همچنین در سه فرمت Jpeg - Png و Alpha موجود می باشند که فرمتهای Jpeg و Alpha برای استفاده در تری دی مکس و فرمت Png قابل استفاده در پست پروداکشن فتوشاپ می باشد. برای دانلود این مجموعه و همچنین آموزش استفاده از این سه فرمت در تری دی مکس و فتوشاپ در ادامه مطلب همراه ما باشید.

.

.

 تاثیر وجود پرسوناژ در زیبایی و جذابیت طرح:

.

 width=

.

طریقه استفاده از سه فرمت  Jpeg - Png و Alpha برای افزودن تصویر پرسوناژ به صحنه در نرم افزارهای تری دی مکس و فتوشاپ:

در تری دی مکس:

فرمت Jpeg ، فرمت معمولی و رنگی می باشد و باید در کانال Diffuse قرار گیرد.

فرمت Alpha ، تصویری سیاه و سفید است، بدین ترتیب که قسمت مورد نظر سفید و قسمتهای اضافی بصورت سیاه نمایش داده می شود و باید در کانال Opacity قرار گیرد تا فقط اجازه رندر شدن قسمتهای سفید را دهد.

در پست پروداکشن فتوشاپ:

فرمت Png ، تصویری که فقط قسمت مورد نظر (پرسوناژ) در آن وجود دارد و پس زمینه عکس بصورت کاملا شفاف نشان داده می شود، این تصویر براحتی با درگ کردن به صحنه افزوده می شود و سپس باید نور و رنگ آن را با صحنه هماهنگ کنیم (کامپوزیت)

 .

 width=

.

.

عنوان: مجموعه تصاویر پرسوناژ کودکان مخصوص تری دی مکس و پست پروداکشن فتوشاپ فرمت: Jpeg - Png و Alpha حجم فایل  : 55.5 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR  برای مشاهده آموزش افزودن پرسوناژ دو بعدی انسان به تصویر در پست پروداکشن فتوشاپ کلیک کنید برای تهیه مجموعه های کامل و بی نظیر تصاویر انسان در تمامی موقعیت ها و حالات،می توانید از اینجا و اینجا اقدام کنید. . . width= sazee3