آموزش راندو و پرزانته سایت پلان در فتوشاپ - سازه برتر



آموزش راندو و پرزانته سایت پلان در فتوشاپ

آموزش راندو و پرزانته سایت پلان در فتوشاپ

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش کاربردی دیگر از سری آموزش های فتوشاپ در معماری همراه شما هستیم. در این آموزش در طول 22 دقیقه با شما همراه می شویم تا راندو و پرزانته سایت پلان را در فتوشاپ فرا بگیریم. نتیجه نهایی این آموزش بسیار حرفه ای خواهد بود و حتی از اکثر راندوهای دستی این روزها نیز زیباتر است. شروع آموزش با وارد کردن سایت پلان از اتوکد شروع خواهد شد و سپس به کار با لایه ها و ماسک ها خواهیم پرداخت تا تمام قسمت های مختلف را از هم تفکیک کنیم.

لایه ها و ماسک ها در کارهای معماری بسیار با اهمیت هستند، سپس فرا خواهیم گرفت چگونه هر قسمت را جداگانه راندو کنیم، با کاربرد براش ها در پرزانته سایت پلان آشنا خواهیم شد و با استفاده از آنها به سایه روشن زدن موضوعات مختلف خواهیم پرداخت. همچنین نحوه سایه زدن برای تمام موضوعات را نیز فرا خواهیم گرفت، در کل هر تکنیکی که در راندوی دستی وجود دارد در فتوشاپ یاد می گیریم و می توانیم بعد از این تمام راندو ها را در فتوشاپ بصورت حرفه ای انجام دهیم. برای مشاهده این آموزش زیبا و همچنین دانلود در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

 

عنوان: آموزش راندو و پرزانته سایت پلان در فتوشاپ

فرمت: mp4

حجم فایل  : 30 MB 

منبع: سازه برتر

پسورد فایل فشرده: www.saze20.ir

دانلود با لینک مستقیم

 

 

برای دانلود آموزش طراحی تحلیل سایت و دیاگرام در فتوشاپ کلیک کنید.

 

 

مشاهده آنلاین:

توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.