مجموعه براش های پرکاربرد معماری در فتوشاپ - سازه برتر



 width=

در این بخش از سازه برتر با مجموعه ای از پرکاربردترین براش های (Brush) فتوشاپ برای معماری همراه دوستان هستیم. امروزه تقریبا تمامی کسانیکه در زمینه معماری فعالیت می کنند با نرم افزار فتوشاپ کار می کنند؛ چه دانشجو، چه استاد، چه معمار و چه طراح سه بعدی. تهیه پوستر معماری و شیت بندی، راندو و پرزانته نقشه ها و طرح ها، پست پروداکشن رندر معماری و ... از جمله فعالیت هایی است که با فتوشاپ انجام می شود.

در این میان اما از بعضی پلاگین ها و ابزارها به وفور استفاده می شود، از جمله ها براش ها؛ به همین منظور در این مجموعه بیش از 200 براش مختلف با موضوعات متفاوت برای کاربران فتوشاپ در معماری آماده کرده ایم که مطمئنا در بسیاری از پروژه ها مفید و کارامد خواهند بود. برای توضیحات بیشتر و مشاهده تصاویر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

این مجموعه شامل براش های باران، برف، رعد و برق، ابر، ماه و ستارگان، پرندگان، اشعه خورشید، نور لامپ و نورهای IES و همچنین براش های Grunge Frames می باشد، که در پرزانته و راندوی طرح ها و پست پروداکشن رندر های معماری کاربرد بسیاری دارند. با دقت در تصاویر زیر به اهمیت و کاربرد این مجموعه پی می بریم:

.

 width=

.

 width=

.

 width=

.

 width=

.

 width=

.

.

عنوان: مجموعه براش های پرکاربرد معماری در فتوشاپ حجم فایل فشرده :  MB 47 حجم فایل پس از اکسترکت : 183 MB منبع: سازه برتر پسورد : www.saze20.ir SAZE20.IR   .  width= sazee3


  1. بارانا

    واقعا ممنونم به خاطر فایلهای به دردبخوری که میگذارید . سپاسگزارم