آموزش کامل پروژه BLUE VILLA در تری دی مکس - قسمت 1 - سازه برتر



 width=

در این پست از سازه برتر با قسمت اول پروژه کامل BLUE VILLA در تری دی مکس در خدمت شما هستیم. این پروژه حاوی سه قسمت است که شامل مباحث: متریال، نورپردازی، رندر نهایی و پست پروداکشن می باشد و در این قسمت در طول 17 دقیقه به بررسی متریال ها می پردازیم. بخشی از موضوعاتی که در این قسمت فرا خواهیم گرفت: آشنایی با متریال VRayLightMtl _ شبیه سازی متریال برای آب استخر _ کنترل و افزایش انعکاس های سطوح با استفاده از گزینه Fresnel IOR در تنظیمات متریال _ ساختن Reflection map  بر اساس Diffuse map  متریال در فتوشاپ _ تنظیمات Reflection map در متریال و ... . برای دانلود این آموزش در ادامه همراه باشید.

عنوان: آموزش کامل پروژه BLUE VILLA در تری دی مکس - قسمت 1 فرمت: mp4 حجم فایل فشرده : 38 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR    برای دانلود آموزش کامل پروژه BLUE VILLA در تری دی مکس – قسمت 2 کلیک کنید  برای دانلود آموزش کامل پروژه BLUE VILLA در تری دی مکس – قسمت 3 کلیک کنید .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.