آموزش راندو و پرزانته پلان در فتوشاپ _ قسمت 1 - سازه برتر



 width=

در این پست از سازه برتر با یک آموزش کاربردی از فتوشاپ مخصوصا برای دانشجویان عزیز معماری همراه دوستان هستیم. در این آموزش که قسمت اول آن می باشد نحوه راندو و پرزانته پلان معماری را در فتوشاپ فرا می گیریم. همانطور که می دانیم امروزه تمامی دانشجویان معماری برای دروس طراحی معماری احتیاج به ارائه مدارک شامل نقشه ها و شیت بندی دارند، و تقریبا اکثریت آنها این مدارک را با استفاده از نرم افزار طراحی می کنند، در این میان فتوشاپ در تهیه شیت بندی و پوسترهای معماری نقش اصلی را ایفا می کند. اکثر دانشجویان پوسترهای معماری خود را با فتوشاپ طراحی می کنند، بهمین خاطر بهتر است که در فتوشاپ نیز به راندو و پرزانته پلان های خود بپردازند، زیرا باعث بالا رفتن کیفیت ارائه می شود. این آموزش نیز دقیقا نحوه راندوی پلان های معماری را در فتوشاپ بصورت حرفه ای و تخصصی آموزش می دهد. در  ادامه برای دانلود این آموزش کاربردی با ما همراه باشید.

عنوان: آموزش راندو و پرزانته پلان در فتوشاپ _ قسمت 1 فرمت : mp4 حجم:  MB 19 منبع: سازه برتر پسورد : www.saze20.ir SAZE20.IR  برای دانلود  آموزش راندو و پرزانته پلان در فتوشاپ _ قسمت 2 کلیک کنید  برای دانلود  آموزش راندو و پرزانته پلان در فتوشاپ _ قسمت ۳ کلیک کنید .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.