آموزش کامل ساخت شهر با اسکریپت GhostTown در تری دی مکس - سازه برتر



 width=

در این پست با آموزش کامل اسکریپت شهرسازی GhostTown در تری دی مکس همراه دوستان هستیم. در این آموزش بی نظیر در طول 27 دقیقه می رویم تا این اسکریپت کاربردی را بصورت کامل فرا بگیریم و با تمامی تنظیمات و منوهای آن آشنا شویم و به ساخت انواع فضاهای شهری مختلف و متنوع بپردازیم. در ابتدای آموزش نحوه نصب و فراخوانی اسکریپت را یاد می گیریم و در ادامه شروع به ساختن چندین فضای شهری مختلف می کنیم. ابتدا سعی می کنیم شهری معمولی با جزئیات کم شبیه سازی کنیم و سپس به تشریح تمامی گزینه ها مشغول می شویم و ضمن توضیح، با کاربرد تمامی آنها آشنا شده و به ساخت فضاهایی با جزئیات بالا و بسیار طبیعی می پردازیم. یاد می گیریم که چگونه به مناطق مورد نظر بافت های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و فضای سبز اختصاص دهیم، چگونه ساختمان هایی با طبقات و ارتفاع مورد نظر و تکسچر دلخواه بسازیم؛ اندازه طول و عرض خیابان ها و پیاده رو ها، تراکم و  شلوغی مبلمان شهری را کنترل کنیم. در پایان آموزش می توانیم هر فضای شهری را با هر مشخصاتی شبیه سازی کنیم و پروژه های خارجی واقع گرایانه ای خلق کنیم. در ادامه برای دانلود آموزش اسکریپت GhostTown با ما همراه باشید.

عنوان: آموزش کامل ساخت شهر با اسکریپت GhostTown در تری دی مکس فرمت: mp4 حجم فایل فشرده : ۵7 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR برای دانلود اسکریپت  GhostTown، مخصوص شهرسازی در تری دی مکس ۲۰۱۴_۲۰۱۱ کلیک کنید .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.  


  1. saeed

    خیلی ممنون از اموزش های خوبتون...