آموزش مدلسازی مبل شیک ایتالیایی در تری دی مکس - سازه برتر



saze20_1

با سلام. در این پست با آموزش مدلسازی یک مبل شیک و مدرن ایتالیایی در تری دی مکس همراه شما هستیم. در این آموزش در طول 25 دقیقه ابتدا کار خود را با قرار دادن تصویر رفرنس و تنظیم آن بعنوان بک گراند شروع می کنیم، سپس با استفاده از موضوع دوبعدی spline ها بصورت low poly  شروع به ترسیم از روی تصویر رفرنس و مدلسازی می کنیم و بعد مدل را به edit poly تبدیل کرده و مشغول به ویرایش مدل می شویم. به همین صورت تک تک اجزای مبل را مدلسازی کرده و در کنار هم قرار می دهیم. البته ابزار عمده این مدلسازی باز هم edit poly خواهد بود اما از اصلاحگرهایی نظیر: Shell, TurboSmooth, Symmetry,FFDBox بطور مکرر استفاده خواهیم کرد. در ادامه برای دانلود و مشاهده آنلاین این آموزش با ما همراه باشید.

عنوان: آموزش مدلسازی مبل شیک ایتالیایی در تری دی مکس فرمت: mp4 حجم فایل فشرده : 33 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR

 همچنین برای آموزش حرفه ای مدلسازی مبل، کوسن، بالش و ... با نهایت جزئیات می توانید محصول آموزش ساخت سه مبل با سه صحنه مختلف را تهیه کنید. در این محصول آموزشی پیشرفته ابتدا سه مبل متفاوت را در تری دی مکس مدل می کنیم و برای افزودن جزئیات بیشتر از نرم افزار زیبراش استفاده خواهیم کرد.

.  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.  


  1. مصطفی قربانی

    حرفه ای بود