آموزش ساخت مه با استفاده از رندر المنت ZDepth در فتوشاپ - سازه برتر



 width=

با سلام. با یکی از سری آموزش های پست پروداکشن معماری در فتوشاپ همراه شما هستیم. در این آموزش با تکنیک ساخت مه و غبار با استفاده از رندر المنت ZDepth در فتوشاپ آشنا می شویم. برای ساخت مه و غبار راه های مختلفی وجود دارد، در خود نرم افزار تری دی مکس یا هر نرم افزار سه بعدی دیگر نیز این امکان وجود دارد، اما باز مشکل همیشگی بالا رفتن زمان رندر مطرح می شود، بنابراین بهترین راه ساخت مه، استفاده از رندر المنت ZDepth در فتوشاپ است. رندر المنت ZDepth را در نرم افزار سه بعدی، می توانیم از موتور رندر مربوطه تهیه کنیم و در عملیات پست پروداکشن کاربرد بسیار زیادی دارد؛ که در این آموزش با کاربرد این رندر المنت در ساخت مه و غبار آشنا خواهیم شد. با سازه برتر همراه باشید.

. عنوان: دانلود آموزش ساخت مه با استفاده از رندر المنت ZDepth در فتوشاپ فرمت : mp4 حجم:  MB 15 منبع: سازه برتر پسورد : www.saze20.ir SAZE20.IR  :: برای مشاهده آموزش ساخت مه و غبار در خود نرم افزار تری دی مکس کلیک کنید :: .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.  


  1. مصطفی قربانی

    وااااااااو خیلی معرکه بود من هنگ کردم :) خیلی مرسی