آموزش حرفه ای پست پروداکشن معماری در فتوشاپ - سازه برتر



 width=

با سلام. با یک آموزش دیگر از سری آموزش های فتوشاپ در معماری همراه شما هستیم. در این آموزش نیز در طول 14 دقیقه به پست پروداکشن حرفه ای صحنه بالا می پردازیم و در نهایت یک خروجی بسیار حرفه ای و زیبا خواهیم داشت. افزودن تصویر پشت زمینه، افزودن پرسوناژ انسان، ایجاد سایه مجازی، ایجاد حس حرکت و پویایی برای پرسوناژها، اصلاح رنگ و نور، تنظیم پرسپکتیو و ایجاد افکت vignette موضوعاتی هستند که در این آموزش کاربردی فرا خواهیم گرفت، همچنین با ابزارهای مفید و پرکاربرد پست پروداکشن نیز آشنا خواهیم شد. در ادامه با سازه برتر همراه باشید.

عنوان: فیلم آموزش حرفه ای پست پروداکشن معماری در فتوشاپ فرمت: mp4 حجم:  MB 39 منبع: سازه برتر پسورد : www.saze20.ir SAZE20.IR   .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.  


  1. vahidnb112

    سلام میخواستم بدونم این پست پرو داکشن توی کار آتلیه کارایی داره جایی که باید مثلا عکس عروس و داماد رو به یه بکگراند اضافه کنیم ممنون

    1. علی غفوری تبار

      با سلام خدمت شما.کلا عملیات پست پروداکشن به معنای "فرایند پس از تولید" هست.حال این "تولید" میتواند هر چیزی باشد.تولید یک ویدئو،تولید یه تصویر از دکوراسیون داخلی یا تولید یک عکس پرتره.البته پست پروداکشن در زمینه عکاسی،بسیار پرکاربرد می باشد،حتی تا حدی کاربرد آن در عکاسی بیشتر از معماری است.بطور مثال رتوش عکسها یا کامپوزیت عکس های آتلیه با فون های مختلف بصورت حرفه ای،خود پست پروداکشن محسوب می شود.