دانلود پلان ویلایی (سری 16) - سازه برتر



دانلود پلان ویلایی (سری 16)

 دانلود پلان ویلایی , دانلود نقشه ویلایی , دانلود رایگان پلان ویلایی , دانلود رایگان نقشه ویلایی , دانلود نقشه ویلایی dwg , دانلود پلان معماری , دانلود نقشه معماری , دانلود پروژه معماری , دانلود معماری

در این پست سری شانزدهم از پلان های ویلایی را برای دوستان و همراهان سایت سازه برتر آماده کرده ایم. این ویلا دارای سقف شیروانی بوده و مساحت آن 108 مترمربع می باشد. دارای فضاهای خواب ، آشپزخانه ، پذیرایی و دو تراس با نمایی زیبا در دوطرف آن می باشد. اختلاف سطح موجود و سقف شیروانی این ویلا به زیبایی آن افزوده که نماهای سه بعدی که در فایل قرار داده شده بخشی از زیبایی این ویلا را به نمایش در می آورد.

عنوان: پلان ویلایی فرمت: dwg حجم: 85KB رمز: www.saze20.ir

دانلود نقشه معماری, دانلود نقشه ویلایی, دانلود نقشه ویلایی dwg

.

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد. بیشتر نقشه های ویلایی موجود شامل پلان ، نما ، برش و دیتیل است. برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3