آموزش تبدیل شیشه شفاف به مات در فتوشاپ - سازه برتر



[caption id="attachment_6571" align="alignnone" width="500"]آموزش رایگان پست پروداکشن فتوشاپ , آموزش ویدئویی پست پروداکشن , آموزش پست پروداکشن , دانلود آموزش پست پروداکشن , دانلود رایگان پست پروداکشن , پست پروداکشن  , پست پروداکشن فتوشاپ , پست پروداکشن معماری آموزش تبدیل شیشه شفاف به مات در فتوشاپ[/caption]

سلام خدمت دوستداران سایت سازه برتر. با یک آموزش کاربردی از فتوشاپ در معماری همراه شما هستیم. در این آموزش فرا می گیریم که چگونه شیشه شفاف رندر شده را در فتوشاپ به شیشه مات تبدیل کنیم. البته اینکار در نرم افزار سه بعدی هم به راحتی امکانپذیر است و به سادگی می توانیم متریال شیشه مات را بسازیم و آنرا رندر بگیریم اما باید توجه داشته باشیم که با اینکار زمان رندرمان خیلی بالا خواهد رفت، چونکه محاسبات این نوع شیشه بسیار زمانبر است.

بنابراین بهترین کار اینست که در فتوشاپ شیشه را به مات تبدیل کنیم. بهتر است یک قاعده کلی را بخاطر بسپاریم: همیشه تا میتوانیم تغییراتی را که فتوشاپ قادر به انجام آن است از نرم افزار سه بعدی حذف کنیم و آنرا به عهده فتوشاپ بگذاریم. مانند افزودن گیاهان، درختان، پرسوناژ، جلوه های فصلی و نورپردازی های خاص. زیرا محاسبات این قبیل کارها بسیار پیچیده و زمانبر است و فقط باعث افزایش بیهوده زمان می شود. پس سعی کنیم وابستگی خود را به نرم افزارهای سه بعدی کمتر کنیم و قابلیت های فتوشاپ را نیز دریابیم. با ما همراه باشید.

عنوان: آموزش تبدیل شیشه شفاف به مات در فتوشاپ

فرمت: mp4

حجم:  MB 10

منبع: سازه برتر

پسورد : www.saze20.ir

SAZE20.IR

.

 width=


مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.