خرید بهترین پارکت چوبی با قیمت مناسب از مورفلور - سازه برتر



خرید بهترین پارکت چوبی با قیمت مناسب از مورفلور

خرید بهترین پارکت چوبی با قیمت مناسب از مورفلور

پارکت‌های چوبی نوعی از کفپوش‌ها هستند که جنس آن‌ها از انواع چوب‌هایی چون بلوط، راش، ملچ و گردو است. تنوع گسترده انواع چوب پارکت و رنگ یا طرح آن‌ها سبب شده تا شما بتوانید با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه مالی خود از انواع پارکت چوبی برای کف منزل خود یا محیط کاری استفاده نمایید. چوب‌های راش از نوع چوب‌های اروپایی با نقش و نگارهای زیبا هستند. چوب بلوط رنگ‌پذیری بسیار بالایی دارد و دوام آن در مقابل ضربه و پوسیدگی بسیار بالا است. قیمت پارکت چوبی بستگی به نوع چوب آن و متراژ مورد نظر برای اجرای کفپوش دارد.

 

بهترین پارکت های چوبی

به‎طور کلی برای تهیه پارکت‌ از چوب درختان بلوط، چوب گردوی ابلق ایرانی، چوب راش پرنقش اروپایی و چوب ملچ خاص استفاده می‌شود که هر کدام تنوع طرح و رنگ بالایی دارند و نوع ظاهر و رگه‌بندی آن‌ها با دیگری تفاوت دارد. شما با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود می‌توانید انواع طرح پارکت‌های چوبی زیر را خریداری کنید:

  • پارکت چوب گردو: پارکت چوب گردو یکی از زیباترین و بادوام ترین کفپوش های موجود در بازار است. این چوب دارای رنگ قهوه ای غنی با رگه های متمایز است که می‌تواند هر فضایی را گرم و جذاب کند. پارکت چوب گردو بسیار بادوام است و می‌تواند در برابر تردد زیاد مقاومت کند. با مراقبت مناسب، پارکت چوب گردو می‌تواند برای چندین دهه عمر کند.
  • پارکت چوب بلوط: پارکت چوب بلوط یک انتخاب محبوب برای کفپوش است زیرا زیبا، بادوام است. چوب بلوط در رنگ‌ها و دانه‌های مختلف وجود دارد، بنابراین می‌توانید پارکت مناسب برای دکوراسیون فضای خود را پیدا کنید.
  • پارکت چوب راش: پارکت چوب راش کفپوش زیبا و بادوامی است. این چوب دارای رنگ روشن و رگه‌های ظریف است که می‌تواند هر فضایی را روشن و دلباز نشان دهد. پارکت چوب راش نیز بسیار سخت و بادوام است و در برابر تردد زیاد مقاومت دارد.
  • پارکت چوب بانوچی: در دو نوع تمام چوب و مهندسی شده ارائه می‌شود. این مدل پارکت چوبی برای دیزاین مینیمال و مدرن مناسب است.
  • پارکت چوب ملچ آسیایی: تم رنگی خاکستری دارد و ظاهر آن بسیار زیبا است. رنگ سرد این پارکت مناسب برای دکوراسیون مدرن است.
  • پارکت چوب مان: این پارکت چوبی از چوب درخت اوجا ملچ تهیه می‌شود. این پارکت برای هر نوع دیزاین لاکچری مناسب است.
  • پارکت چوب راش بالتیک: سطحی کاملا هموار دارد و اتصال کام، زبانه، رنگ و فینیش شده با دست است.
  • پارکت چوب هایزن: مناسب برای سیستم گرمایش از کف است و در تم رنگی مختلفی چون خاکستری موجود است.

 

قیمت پارکت چوب گردو

قیمت پارکت چوب گردو

چوب گردو به‌دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، قیمت آن از متوسط رو به بالا است. در واقع این افزایش قیمت پارکت چوب گردو به‌دلیل مقاومت بالای چوب گردو در برابر ضربه، عوامل محیطی، آلودگی و حشرات است. چوب گردو به عنوان چوبی پایدار در معرض شرایط محیطی شناخته شده است، از این‌رو تقاضای بیشتری در مقایسه با سایر چوب‌ها دارد. اگر به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت باشید، بهتر است از پارکت چوبی گردو استفاده کنید.

 

قیمت پارکت چوب بلوط

چوب بلوط به‌دلیل داشتن ظاهری زیبا و منحصربه‌فرد قیمتی بالاتر از سایر چوب‌ها دارد. در واقع چوب بلوط از انواع چوب‌های گران قیمتی است که ارزش بالایی نیز دارد. البته توجه داشته باشید که در طول زمان ممکن است قیمت پارکت چوب بلوط برای نصب پارکت در منازل و محیط‌های کاری و... به‌دلیل افزایش تقاضا ممکن است افزایش قیمت داشته باشد. چوب بلوط مقاومت بالایی در برابر آلاینده و عوامل محیطی، حشرات و پوسیدگی دارد و این ویژگی‌ها در طول زمان باعث جبران هزینه پارکت بلوط خواهد شد.

 

قیمت پارکت چوب راش

چوب‌های راش ظاهر بسیار زیبا و براقی دارند و این موضوع باعث تقاضای بالای پارکت راش شده است. قیمت چوب راش در انواع آن متغییر خواهد بود. از عوامل موثر بر قیمت چوب راش می‌توان به کیفیت چوب، ابعاد، نوع پردازش و... اشاره کرد. این چوب به‎دلیل داشتن قیمت مختلف بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. در واقع شما اگر بودجه کم‌تری داشته باشید، خرید پارکت با جنس چوب راش انتخابی عالی برای شما است. قیمت چوب راش در مقایسه با قیمت چوب بلوط بسیار کم‌تر است. همچنین کیفیت چوب راش باعث شده تا این چوب ارزش بالایی برای سرمایه گذاری داشته باشد. چوب راش نیز در برابر رطوبت و آب و حتی پوسیدگی یا فرسایش دوام بالایی دارد و این موضوع سبب شده تا قیمت آن بسیار مناسب و اقتصادی باشد.

 

قیمت پارکت چوب ملچ

بدون‌شک هزینه پارکت چوبی بستگی به نوع چوب آن خواهد داشت. چوب‌های ملچ تنوع بسیار گسترده‌ای دارند و رنج قیمت آن متغییر است. در واقع شما با توجه به بودجه مالی خود می‌توانید از چوب ملچ متناسب استفاده کنید. برخی از چوب‌های ملچ چون چوب ملچ طلایی قیمت بسیار بالایی دارند، اما برخی از آن قیمت بسیار پایینی دارند. اگر به دنبال پارکت چوبی اقتصادی‌تری هستید می‌توانید از پارکت ملچ در رنج قیمت‌های پایین استفاده کنید.

 

خرید بهترین پارکت چوبی با قیمت مناسب از مورفلور

در مجموعه مورفلور تنوع گسترده‌ای از انواع پارکت‌های چوبی برای متقاضیان ارائه می‌شود که در رنج قیمت مختلفی قرار دارند. شما می‌توانید در هنگام خرید پارکت چوبی از مورفلور، مشاوره رایگان در این راستا کسب کنید و پارکت چوبی متناسب با بودجه خود را تهیه نمایید. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه مراجعه https://morfloor.ir/  کنید و با شماره‌های 021-77083225 -02177801530 تماس بگیرید.

خرید بهترین پارکت چوبی با قیمت مناسب از مورفلور

 

سخن پایانی

پارکت‌های چوبی تاثیر بسیار فوق‌العاده‌ای بر زیباتر دیده شدن منازل می‌گذارند. در حالت کلی پارکت‌های چوبی در قیمت‌های مختلفی وجود دارند که از گران‌ترین آن‌ها می‌توان به پارکت چوب ملچ و از ارزان‌ترین آن‌ها به پارکت چوب راش اشاره کرد.