جدیدترین قیمت نبشی، ناودانی و سپری در فروشگاه اینترنتی آهن 118 - سازه برتر



جدیدترین قیمت نبشی، ناودانی و سپری در فروشگاه اینترنتی آهن 118

از جمله مقاطع پرکاربرد فولادی در صنعت ساختمان‌سازی می توان محصولاتی جون نبشی، ناودانی و سپری را نام برد. هر یک از این محصولات دارای انواع متنوعی هستند که در موارد گوناگونی نیز به کار برده می شوند. اما به طور کلی مهم ترین کاربرد ها در صنعت ساخت‌وساز مربوط به ساخت درب و پنجره است. در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت ناودانی، نبشی، سپری و انواع آن ها در فروشگاه اینترنتی آهن 118 بپردازیم. اگر به دنبال خرید انواع این مقاطع با قیمت مناسب هستید با ما همراه باشید.

قیمت ناودانی

قیمت نبشی

نبشی یکی از مقاطع فولادی بسیار کاربردی است، این پروفیل از نظر ظاهری شبیه به حرف انگلیسی L است. در واقع نبشی از دو بال ساخته شده است که با یکدیگر زاویه عمود تشکیل می دهند. نبشی‌ها از نظر شکل ظاهر در دو نوع تولید می‌شوند که در نوع اول اندازه دو بال با هم مساوی بوده و نوع دوم نبشی های بال نامساوی هستند. همچنین این محصولات از نظر جنس نیز دارای در دو نوع کربن و استیل تولید می‌شوند. لازم است بدانید که نبشی ها را می توان از طریق دو رو متفاوت فابریک و پرسی تولید کرد. در روش فابریک نبشی با فرآیند نورد گرم و حرارت بیلت فولادی ساخته شده و به شکل L در می‌آید. در حالی که نبشی پرسی در نتیجه پرس شدن تسمه فولادی ساخته می‌شود. یکی از اصلی ترین تفاوت‌های نبشی فابریک و نبشی پرسی در زاویه بیرونی آن هاست. زاویه بیرونی نبشی پرسی در مقایسه با نوع فابریک گردتر است. در نهایت این مسئله سبب می‌شود تا نبشی پرسی خواص مکانیکی ضعیف تری نسبت به فابریک داشته باشد. این پروفیل فولادی در کاربردهای متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد که از مهم ترین آن ها می توان تقویت سازه، مبلمان‌سازی، استفاده به عنوان تکیه گاه، استفاده در چهارچوب ها، استفاده در دکل‌های انتقال نیرو، ماشین آلات صنعتی، بادبندها و... را نام برد. جهت اطلاع از جدیدترن قیمت نبشی با آهن 118 همراه باشید.

قیمت نبشی

قیمت سپری

یکی دیگر از پروفیل های فولادی موجود در فروشگاه اینترنتی آهن 118، سپری است. این مقطع فولادی از نظر ظاهری به حرف انگلیسی T شباهت بسیار دارد. این مقطع نیز دارای کاربرد گسترده ای در صنعت ساخت و ساز است. در سپری ها اندازه بال و جان با یکدیگر برابر بوده و این عدد به عنوان نمره سپری در نظر گرفته خواهد شد. این محصول نیز همچون نبشی به دو روش فابریک و پرسی تولید می‌شود. به منظور تولید سپری فولاد به صورت بیلت ریخته گری می‌شود. بیلت‌ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر به مرحله نورد انتقال می یابند. بیلت‌ها از غلتک‌های مخصوص عبور کرده و در این قسمت است که شکل T به خود می‌گیرند. در مرحله ی آخر سپری های تولید شده به صورت طولی برش داده می‌شوند و به بازار عرضه می شوند. سپری فابریک با نوع پرسی متفاوت است. بیشترین کاربرد سپری در تولید اسکلت گلخانه ها، سدسازی، اتصال پل به ستون، ساخت درب و پنجره و ساخت سقف و نماهای شیشه‌ای اشاره می باشد. میزان عرضه و تقاضا، شرایط اقتصادی حاکم بر بازار و قیمت روز دلار و .... در تعیین قیمت سپری تاثیرگذار هستند.

قیمت سپری

قیمت ناودانی

سومین پروفیل فولادی که در اینجا قصد داریم به طور مختصر با مشخصات آن آشنا شویم ناودانی است. این محصول نیز از دو جنس کربن و استیل تولید می‌شود. هر یک از انواع آن از مشخصات و مزیت های بخصوصی برخوردار هستند. انواع ناودانی به دو نوع بال موازی و بال شیب دار تقسیم می‌شود. در این میان ناودانی که دارای بال‌های موازی است شکل ظاهری شبیه به U دارد. ناودانی بال شیب دار شبیه به حرف C است. همانند دو مقطع فولادی ذکر شده در بالا ناودانی ها نیز دو صورت فابریک و پرسی تولید می شوند. که ناودانی نوع فابریک به صورت نورد گرم تولید می‌شود. این در حالیست که ناودانی پرسی از طریق پرس کردن تسمه‌های فولادی تولید می‌گردد. چنانچه به دنبال خرید ناودانی هستید، توصیه ما این است که به تمام موارد ذکر شده توجه کنید. از ناودانی نیز به منظور تولید قوطی در ستون ها، ساخت خرپا، ساخت تیر و... استفاده می‌شود.

 

خرید سپری، ناودانی و نبشی در آهن 118

به منظور خرید انواع نبشی، ناودانی، سپری و سایر محصولات آهن با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی آهن 118 مراجعه کنید. به منظور مشاهده محصولات می‌توانید به آدرس https://ahan118.com مراجعه نمایید. در فروشگاه آهن 118 بهترین قیمت خرید نبشی، ناودانی، سپری و سایر مقاطع فولادی را مشاهده کنید. این مجموعه انواع محصولات را با کیفیت تضمینی به فروش می‌رساند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش نیز می‌توانید با شماره 02137924 تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان خرید خود را ثبت کنید.

 

برچسب ها : قیمت نبشی,قیمت ناودانی,قیمت سپری,نبشی,ناودانی,سپری