جدیدترین قیمت پشم شیشه، رابیتس و واتراستاپ در شهرمفتول - سازه برتر



قیمت پشم شیشه

پشم شیشه ، به نوعی الیاف معدنی گفته می شود که از آن به عنوان عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی استفاده می‌شود. این محصول از شیشه های بازیافت شده ساخته می شود، که الیاف آن بسیار نازک و ریز می باشند. به همین دلیل به پشم شیشه الیاف بازیافتی نیز گفته می شود. در واقع برای تولید یک رول پشم شیشه حدود 10 عدد بطری شیشه ای بایستی بازیافت کرد. از این محصول به طور گسترده در صنایع گوناگون به عنوان عایق حرارتی و رطوبتی کاربرد دارد. در واقع با استفاده از پشم شیشه می توان تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری کرد. با توجه به نقشی که این نوع الیاف معدنی در جلوگیری از اتلاف انرژی دارند و همچنین قیمت مناسب آن ها می توان گفت بهره گیری از این نوع الیاف معدنی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. از پشم شیشه در صنایع در صنایع گوناگون به خصوص صنعت ساخت و ساز به طور گسترده استفاده می شود. انواع مختلفی از این محصول به منظور استفاده در کاربردهای متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود که مهم ترین آن ها پشم رولی یا پتویی، پشم شیشه پانل، پیش ساخته و... است. به منظور استعلام قیمت پشم شیشه با شهر مفتول https://shahrmaftool.com/ در ارتباط باشید. بهره گیری از پشم شیشه مزیت های بسیاری را به همراه خواهد داشت. چرا که این محصول وزن سبکی دارد و موجب سنگین شدن سازه نخواهد شد. همچنین همانطور که پیش تر نیز به این موضوع اشاره شد، این محصول با شیشه‌های بازیافتی تولید می‌شود، از این رو می توان نتیجه گرفت بهره گیری از آن برای محیط زیست نیز مناسب است و آن را به خطر نخواهد انداخت. همچنین از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری می‌کند. نصب سریع و آسان آن، عدم تولید مواد سمی در زمان آتش‌سوزی، انعطاف‌پذیری و.... از جمله اصلی‌ترین مزیت های این محصول به حساب می‌آید.

پشم شیشه

قیمت رابیتس

رابیتس ، نوعی از ورق‌های مشبک تولید شده از ورق گالوانیزه است. این محصول از طریق کشش عرضی و همچنین پرس کردن ورق‌های فولادی ساخته می‌شود. این محصول فولادی دارای کاربرد های بسیار متنوعی است. به طور عمده از آن برای ساخت سقف‌های کاذب، گچ بری و پوشش دادن تیرآهن و آرماتور، پوشش بتن سیمانی، ترمیم و بازسازی ترک‌های ساختمانی در دکوراسیون و... استفاده می شود. از کاربرد های دیگر رابیتس می توان به فراهم کردن بستر مناسب جهت اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی، رنگ کاری و... اشاره داشت. با به کارگیری این محصول می توان تا حد زیادی از ایجاد ترک در دیوار جلوگیری کرد. رابیتس دارای انواع متنوع برای استفاده در کاربرد های گوناگون است. به عنوان مثال در سقف های کاذب که نیاز است انعطاف بیشتر باشد، لازم است از ورق‌های نازک تر و منعطف تر استفاده شود. اما در صورتی که بخواهیم از این محصول در نمای ساختمان استفاده کنیم از رابیتس‌های سنگین تر بایستی بهره برد. وزن های متنوعی از رابیتس ها تولید می شود که در کاربرد های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از کاربرد های پر اهمیت رابیتس استفاده از آن در فوندانسیون بتن ریزی است که سبب سرعت بالای اجرا، استحکام مطلوب و ایجاد طرح دلخواه خواهد شد. به منظور خرید و استعلام جدیدترین و مناسب ترین  قیمت رابیتس در شهر مفتول از طریق وب سایت این مجموعه یا تماس با شماره تلفن 37556-021 با ما همراه باشید.

قیمت رابیتس

قیمت واتراستاپ

واتر استاپ (WaterStop) که به آن نوار آب بند کننده نیز گفته می شود. در واقع نوار لاستیکی است که برای جلوگیری ازنشت و حرکت آب و همچنین نفوذ مایعات (به ویژه آب) به درون شکاف ها و درزهای اجرایی، انبساطی و مقاطع و همچنین قطع بتن ریزی بتن، مورد استفاده قرار می گیرد.  به طور کلی در جاهایی که قطع بتن داریم برای اینکه سازه، آب بند شود از این محصول استفاده می شود. که بسته به نوع مقطع مورد کاربرد و فشار سیال، سایز و شکل تغییر می کند. 
به طور کلی واتراستاپ ها دارای دو نوع ؛ ۱. واتر استاپ تخت و ۲. واتر استاپ حفره دار هستند، که نوع تخت آنها در درزهای اجرایی و نوع حفره دار در درزهای انبساطی کاربرد دارند. در سازه های بتنی به طور کلی سه نوع واتراستاپ پی وی سی PVC، هیدروفیل، بنتونیتی مورد استفاده قرار می گیرند، که در ادامه به توضیح مختصری درباره هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

1. واتراستاپ پی وی سی PVC

واتراستاپ پی وی سی قطعه ای جانبی در اجرای سازه های بتنی می باشد که با هدف آب بندی درزهای اجرایی و انبساطی سازه های هیدرولیکی و یا در معرض آب تعبیه می گردد.

2. واتراستاپ هیدروفیل

واتر استاپ هیدروفیلی به منظور رفع نشت درزهای اجرایی و مقاطع قطع بتن ریزی است که واتراستاپ های هیدروفیلی با استفاده از پلیمرهای لاستیکی (واتر استاپ لاستیکی) و پلیمر با خاصیت ارتجاعی بسیار بالا طراحی شده است. شما برای استعلام قیمت واتر استاپ هیدروفیلی می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

3. واتراستاپ بنتونیتی

نوار آب بند بنتونیتی یا واتر استاپ بنتونیتی محصولی است کارآمد و بر پایه سدیم بنتونیت فعال در ماتریس بوتیل رابر که خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی با افزایش حجم نیز دارد. قیمت واتر استاپ بنتونیتی با توجه به میزان خاصیت ارتجاعی آن ها تغییر می کند.

واتراستاپ

 

 

برچسب ها : واتراستاپ,رابیتس,پشم شیشه