معرفی و تحلیل پروژه مسکونی تجاری پروژه زاگرس چیتگر - سازه برتر



معرفی و تحلیل پروژه مسکونی تجاری پروژه زاگرس چیتگر

بسیاری از افرادی که قصد خرید آپارتمان را دارند، منطقۀ 22 تهران یعنی اطراف دریاچه چیتگر را برای این موضوع می‌پسندند. پروژه زاگرس یکی از پروژه‌هایی است که در این منطقه اجرا شده‌است. لازم است بدانید این منطقه از موقعیت‌های ویژه‌ای بهره‌مند است که آب‌و‌هوای تمیز، دوری از ترافیک و شلوغی شهر، دو نمونه از این موارد به‌شمار می‌آید. چنانچه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، اطلاعات بیشتری را درباره پروژه زاگرس چیتگر و همچنین قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت با شما در میان خواهیم گذاشت.

 

پروژه زاگرس در کجا واقع شده‌است؟

پروژه زاگرس چیتگر در منطقۀ 22 تهران و در کنار دریاچه چیتگر واقع شده و از موقعیت و جایگاه ویژه‌ای بهره‌مند است. این مجموعه توسط تعاونی ابنیه همت ساخته شده‌است که البته این مجموعه پروژه‌های دیگری را نیز در این منطقه به انجام رسانده که هر یک از کیفیت بالایی برخوردارند. به‌عنوان مثال، شروع پروژه زاگرس که از رشته‌کوه زاگرس نام گرفته، در سال 1399 کلید خورده و با نام لکسون ۲ نیز شناخته می‌شود. ویژگی خاصی که این مجموعه از آن بهره‌مند است، خریدوفروش واحدهای این پروژه به‌صورت سه دنگ سه دنگ است. به طوری که سه دنگ آن شامل ۶۰ متر مسکونی و ۱۵ متر تجاری می‌شود.

پروژه زاگرس بام لند

نکتۀ دیگری که درمورد این پروژه باید به آن اشاره کرد، آیندۀ روبه‌رشد و بسیار خوب آن است، زیرا این مجموعه در رینگ دوم دریاچه چیتگر و در قسمت ضلع شرقی دریاچه چیتگر همجوار با بام لند قرار گرفته‌است و به اتوبان‌های مختلفی ازجمله اتوبان حکیم، اتوبان شهید فهمیده، اتوبان همت و آزادگان شمال و جنوب دسترسی دارد. همچنین این پروژه در منطقه‌ای واقع شده‌است که به پارک جنگلی چیتگر، ایرانمال و دریاچه چیتگر بسیار نزدیک بوده و می‌تواند از نظر تفریحی و تجاری و ... موقعیت خوبی را برای ساکنان این منطقه و بخصوص ساکنان پروژه زاگرس فراهم کند.

 

معرفی شرکت تعاونی ابنیه همت

همان‌طور که در بخش پیشین اشاره کردیم، این پروژه توسط تعاونی ابنیه همت ساخته شده‌است که از نظر سابقه از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزۀ ساخت‌و‌ساز مسکن و پروژه‌های تجاری در منطقۀ 22 تهران به‌شمار می‌آید. به خاطر این‌که از آغاز تاکنون این شرکت، حرفه‌ای و خوش‌سابقه بودن خود را به مشتریان ثابت کرده‌است، عضوگیری پروژه‌های آن زیر نظر تعاونی و به سرعت انجام و تکمیل می‌شود. در حال حاضر غیر از پروژه زاگرس، پروژه فرزانگان نیز توسط این شرکت در حال احداث است که البته ساخت پروژه زاگرس چیتگر پس از آن آغاز شده‌است که بی‌شک در زمانی که در قرارداد مشخص شده‌است، ساخت آن به اتمام رسیده و به مشتری تحویل داده خواهد شد.

 

 پروژه زاگرس دارای چه مشخصاتی است؟

  • همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم، پروژه زاگرس چیتگر پروژه‌ای مسکونی تجاری بوده و برج از ۲۸ طبقه بهره‌مند است که ۲۱ طبقه آن مسکونی بوده و 7 طبقۀ اول آن را مغازه‌ها و فروشگاه‌ها به خود اختصاص داده‌اند.
  • در خصوص چگونگی ساخت این پروژه باید گفت این مجموعه دارای اسکلت فلزی است که با استفاده از پیچ‌ومهره در کنار هم قرار گرفته‌اند.
  • با توجه به پروانۀ ساختی که برای پروژه زاگرس صادر شده‌است، همان‌طور که می‌دانید این مجموعه از تراکم تجاری- مسکونی برخوردار است که در زمینی به مساحت 7000 متر مربع بنا شده‌است.
  • گفتنی است که این پروژه دارای ۶۰ مترمربع تراکم مفید مسکونی و ۱۵ مترمربع تراکم مفید تجاری است و هر سهم شامل ۳ دانگ یعنی یک آپارتمان با متراژ 120 متر و 30 متر واحد تجاری می‌شود.

پروژه برج زاگرس چیتگر

پروژه زاگرس چیتگر دارای چه امکاناتی است؟

  • لابی مجلل هتلینگ همراه با لابی‌من ۲۴ساعته و پذیرش مهمان‌ها و ساکنین؛
  • برخورداری از کافی‌شاپ؛
  • دارای سالن اجتماعات دومنظوره برای برگزاری مراسم مختلف؛
  • برخورداری از سیستم هوشمند برای هر واحد؛
  • دارای فضای سبز و مسیر دوچرخه‌سواری؛
  • دارای سالن ورزشی مجهز برای بانوان و آقایان؛
  • برخورداری از خشکشویی، هایپرمارکت و ... ؛
  • دارای اتاق مانیتورینگ، روف گاردن و هلی پد؛
  • برخورداری از پارکینگ مهمان؛
  • دارای آنتن مرکزی.

 

قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت

شایان ذکر است که قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت متفاوت است، یعنی عدد ثابتی نمی‌توان برای آن در نظر گرفت، زیرا این موضوع به عوامل گوناگونی از قبیل میزان پیشرفت فیزیکی پروژه، شرایط بازار، تعداد فروشندگان و همچنین میزان تورم و ... بستگی دارد. به‌عنوان مثال، در مهرماه سال ۱۴۰۱، قیمت امتیاز پروژه زاگرس بین ۴۱۰ تا ۴۵۰ میلیون بود، در حالی که این قیمت در آبان سال ۱۴۰۱ قیمت امتیاز پروژه زاگرس چیتگر بین ۴۶۰ تا ۴۸۰ میلیون تخمین زده شد.

درمورد روال خریدوفروش پروژه زاگرس ابنیه همت باید به این نکته اشاره کرد که این پروژه نیز مانند تمامی پروژه‌هایی که در منطقۀ 22 عملیاتی شده‌است، به‌صورت امتیاز و واریزی بوده و نقل و انتقال قطعی در دفتر تعاونی و به‌طور قطعی انجام می‌گیرد.

هچنین شایان ذکر است که قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت مناسب و به‌صرفه است از آن جهت که تعاونی ابنیه همت هنگام خرید اسکلت موردنیاز برای پروژه زاگرس اقدام به دریافت وام کرد که این امر توانست تا حد بسیار زیادی در جلوگیری از بالا رفتن هزینه‌ها مؤثر باشد به طوری که افزایش قیمتی که می‌توانست در اثر افزایش قیمت آهن رخ دهد، برای این پروژه پیش نیامده و اقساط وام نیز به‌طور کامل تسویه و پرداخت شد.

پروژه زاگرس چیتگر

 تحلیل و نظر کارشناسی درمورد پروژه زاگرس

ذکر این نکته لازم است که پروژه‌هایی که در اطراف دریاچه چیتگر ساخته می‌شوند، از محدودیت خاصی برخوردارند، به طوری که خرید واحدهای این پروژه می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عالی و به‌صرفه برای مشتریان به‌شمار آید، زیرا در حال حاضر پروژه زاگرس در بهترین لوکیشن منطقۀ 22 قرار دارد و چنانچه شما مایلید اقدام به خرید آپارتمان مسکونی و واحد تجاری در این منطقه کنید، پروژه زاگرس چیتگر علاوه‌بر موقعیتی که دارد، از چشم‌انداز زیبا و همچنین ویوی ابدی دریاچه چیتگر بهره‌مند است.

 

 

جمع‌بندی

چنانچه مایل به خرید واحد و یا واحدهایی از پروژه زاگرس ابنیه همت هستید، این نکته را باید بدانید که تمامی واحدهای این پروژه امکان نقدشدن بالا و سریعی دارد به طوری که در مدت‌زمانی کوتاه می‌توانید اقدام به فروش آن کنید. مشاوران املاک صدف در شهرک راه آهن می توانند با مشاوره رایگان تصمیم گیری را برای شما راحت تر نمایند.