دانلود پلان ویلایی دوبلکس (سری 14) - سازه برتر



دانلود پلان ویلایی دوبلکس (سری 14)

دانلود پلان ویلایی,دانلود نقشه ویلایی,دانلود رایگان پلان ویلایی,دانلود رایگان نقشه ویلایی,دانلود نقشه ویلایی dwg,دانلود پلان معماری,دانلود نقشه معماری,دانلود پروژه معماری,دانلود معماری,دانلود پلان ویلایی شیک,دانلود رایگان پلان ویلایی ساده,دانلود رایگان,پروژه معماری,دانلود پلان ویلایی شیک و ساده,دانلود رایگان پلان ویلایی ساده و شیک,معماری,عمران,پلان,نقشه,

در این پست از سایت سازه برتر سری 14 از پلان های ویلایی را برای شما آماده کرده ایم. این ویلا دارای یک طبقه زیر زمین و دو طبقه روی آن می باشد. مساحت هر طبقه 200 مترمربع می باشد. زیر زمین دارای یک واحد مسکونی و اتاق تاسیسات و دو انباری می باشد. طبقات همکف و اول تیپ بوده و دارای دو فضای خصوصی و عمومی می باشد و یکی از خصوصیات این ویلا ، داشتن چهار نما می باشد. در این فایل پلان زیر زمین ، پلان طبقه همکف ، پلان طبقه اول ، نمای شمالی ، نمای جنوبی ، نمای شرقی و نمای غربی موجود است.

عنوان: پلان ویلایی فرمت: dwg حجم: 187KB رمز: www.saze20.ir

دانلود پلان ویلایی, دانلود پلان ویلایی شیک, دانلود پلان ویلایی شیک و ساده

.

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد. بیشتر نقشه های ویلایی موجود شامل پلان ، نما ، برش و دیتیل است. برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3


  1. abas

    vaqan mamnun

    1. محمد غفوری تبار

      خواهش میکنم.

  2. یحیی

    دستتون درد نکنه.... سپاس

  3. سمیرا

    مرسی عالی هستین که آدمو نمی پیچونین