دانلود رایگان کتاب رازهاى فروش بیشتر در صنعت ساختمان pdf - سازه برتر



دانلود رایگان کتاب رازهاى فروش بیشتر در صنعت ساختمان pdf

آیا به عنوان مدیر یک شرکت ساختمانی و معماری به دنبال افزایش فروش و درآمد شرکتتان هستید؟ قطعا هر کسی دلش می خواهد درآمد بیشتری داشته باشد. اما چطور می توانیم این کار را انجام دهیم؟ در کتاب رازهاى فروش بیشتر در صنعت ساختمان 33 نکته کاربری و مهم در خصوص افزایش فروش شرکت های ساختمانی و معماری را برای شما توضیح داده شده است که می توانید نسخه pdf این کتاب را در ادامه این بخش از سایت سازه برتر دانلود نمایید.

 

 

رازهای افزایش درآمد شرکت های ساختمانی

شرکت های ساختمانی، شرایط کاری بسیار متفاوتی را نسبت به سایر کسب و کارها دارند. معاملات صنعت ساختمان معمولاً کم تعداد هستند اما هر معامله ارزشی میلیاردی دارد. همین موضوع سبب می شود تا رقابت در چنین فضایی سخت باشد.

هر معامله می تواند دلیل موفقیت و یا ورشکستگی تان شود.

بگذریم. قطعاً شما بهتر از هر کسی با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنید و نیازی ندارید که کسی آنها را برایتان تکرار کنند. ما هم چنین قصدی نداریم. برعکس، هدف ما این است که به شما یاد بدهیم چطور در شرایط اقتصادی ایران و دنیای مدرن امروزی، بیشتر از همه بفروشید!

پس مقدمه چینی نمی کنیم و به سراغ اصل مطلب می رویم.

 

دانلود رایگان کتاب رازهاى فروش بیشتر در صنعت ساختمان pdf

 

33 رازی که شرکت های ساختمانی معروف به شما نمی گویند

بیشتر شرکت های ساختمانی هزینه های سربار ثابتی دارند که چندان با افزایش یا کاهش فروش تغییری نمی کند. در چنین کسب و کارهایی، بهترین راه برای کسب سود بیشتر، این است که فروش و درآمد بیشتری داشته باشید. اما چگونه باید فروش شرکت ساختمانی‌تان را افزایش دهید؟

در دنیای کنونی کسب و کار، تبلیغات و بازاریابی یکی از شیوه های مطرح در افزایش فروش شرکت ها می باشد. هزینه تبلیغات و بازاریابی نوعی سرمایه گذاری برای آینده در راستای کسب درآمد بیشتر محسوب می گردد. برخی از شرکت ها بخشی از درآمد خود را صرف تبلیغ محصولات خود می کنند و طبیعتا محصولی که بیشتر برای مردم شناخته شود و با معرفی خوب بتواند روح و روان مشتری را تسخیر نماید، می تواند به خوبی در بازار بفروش رود.

به همین جهت لازم است که شرکت های ارائه کننده محصولات و خدمات مهندسی ساختمان به امر تبلیغات و بازاریابی توجه ویژه ای داشته باشند تا بتوانند فروش بیشتری داشته باشند.

در فرآیند بازاریابی پروژه و تبلیغات صنعت ساختمان، موضوعات متفاوتی از کلی ترین تا جزئی ترین نکات مورد بررسی قرار گرفته و اثر آن ها بر روی نتیجه نهایی تحلیل می شود. به دلیل اینکه فرآیند بازاریابی و فروش یک فرآیند بلندمدت و جامع است، برای ترسیم این فرآیند از الگویی مطابق با الگوی مدیریت استراتژیک جامع استفاده شده است.

استفاده از روش های زودبازده و کم هزینه تبلیغات، مانند تبلیغات اینترنتی، می تواند در زمان کمی، فروش قابل توجهی را برای شرکت های ساختمانی و معماری به همراه داشته باشد که البته برای کسب نتیجه مطلوبتر، استفاده از تجربیات یک متخصص در این زمینه به شدت احساس می شود.

 

 

عنوان: کتاب رازهاى فروش بیشتر در صنعت ساختمان

موضوع: کتاب مهندسی عمران ، کتاب معماری

تعداد صفحات: 28 صفحه

فرمت: pdf

حجم فایل فشرده: 500 KB

زبان: فارسی

برای دانلود pdf کتاب رازهاى فروش بیشتر در صنعت ساختمان از کادر پایین توضیحات اقدام کنید

 

 

کلمات کلیدی:

دانلود کتاب رازهاى فروش بیشتر در صنعت ساختمان pdf ، دانلود کتاب رازهای افزایش درآمد شرکت های ساختمانی pdf ، دانلود رایگان کتاب رازهای افزایش درآمد شرکت های ساختمانی pdf ، دانلود pdf رازهاى فروش بیشتر در صنعت ساختمان ، دانلود pdf رازهای افزایش درآمد شرکت های ساختمانی ، دانلود رایگان pdf رازهای افزایش درآمد شرکت های ساختمانی ، دانلود کتاب رازهاى فروش بیشتر در شرکت های معماری pdf ، دانلود کتاب رازهای افزایش درآمد شرکت های معماری pdf ، دانلود رایگان کتاب رازهای افزایش درآمد شرکت های معماری pdf ، دانلود pdf رازهاى فروش بیشتر در شرکت های معماری ، دانلود pdf رازهای افزایش درآمد شرکت های معماری ، دانلود رایگان pdf رازهای افزایش درآمد شرکت های معماری ،

دانلود کتاب معماری, دانلود pdf معماری, دانلود رایگان کتاب معماری, دانلود رایگان pdf معماری،

دانلود کتاب مهندسی عمران pdf ، دانلود کتاب مهندسی ساختمان pdf ، دانلود رایگان کتاب مهندسی عمران pdf ، دانلود رایگان کتاب مهندسی ساختمان pdf ، دانلود pdf مهندسی عمران, دانلود pdf مهندسی ساختمان, دانلود رایگان pdf مهندسی عمران, دانلود رایگان pdf مهندسی ساختمان, کتاب های مهندسی عمران، کتاب های مهندسی ساختمان،