دانلود رایگان کتاب راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری و طراحان pdf - سازه برتر



دانلود رایگان کتاب راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری و طراحان pdf

دانشجوهای معماری نژاد نادری هستند! افراد خلاق کاملی که به اندازه کافی جاه طلب هستند که کار دائمی شبانه را یک امر نرمال بدانند. اما اکثرا ارزش مالی مهارت های خود را نادیده می گیرند. و از فقدان چشم انداز های شغلی و کارهای مرتبط با معماری شکایت می کنند.

یک معمار یا دانشجوی معماری می تواند برای خود کارآفرین باشد. راهکارهای زیادی برای کارآفرینی در حرفه معماری وجود دارد. برخی از این راهکارها توسط خانم منا تراشی در کتاب راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری و طراحان جمع بندی شده است و می توانید فایل pdf این کتاب را از انتهای این صفحه از سایت سازه برتر دانلود نمایید.

 

دانلود کتاب راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری و طراحان

 

اگر به عنوان یک دانشجوی معماری واقعا می خواهید به استقلال مالی برسید و از این راه فشار مالی ناشی از هزینه های گوناگون را از خود بردارید، می‌ توانید با یک برنامه‌ ریزی خوب و منسجم هم به درس‌ های دانشگاه برسید و هم درآمد قابل قبولی برای خود کسب کنید. البته این راه چندان هم ساده نیست؛ و طبیعتا شما بایستی کمی از ساعات تفریح و استراحت خود بکاهید. همیشه این جمله را به یاد داشته باشید که موفقیت، مجموع تلاش های کوچکی است که هر روز به‌ طور مداوم تکرار می شوند.

بایستی قبل از هر چیز، مدیریت زمان را یاد بگیرید و بتوانید از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا کسب درآمد دانشجویی برایتان ممکن باشد. همچنین بهتر است با واژه فریلنسرینگ نیز آشنا شوید به هر کسب و کاری که بتوان به صورت آنلاین و از راه دور انجام داد، فریلنسینگ می گویند و کسی که از این طریق کار می کند و به درآمد می رسد، فریلنسر یا آزادکار نامیده می شود. امروزه فریلنسرها یا آزادکارها، بازار کسب و کار در جهان را به دست گرفته اند و با سرعتی باورنکردنی، در حال رشد و پیشرفت هستند. بهتر است دانشجویان معماری نیز از این بازار جذاب و لذت بخش دور نباشند. پس از این فکر که دوران دانشجویی دوران بی پولی است، بیرون بیایید و به فکر راه اندازی یک کسب و کار باشید.

ضمنا پیشنهاد می کنیم که علاوه بر مطالعه نکاتی که در این کتاب به آن ها اشاره شده، حتما مقاله 6 روش اصولی کسب درآمد رشته معماری را که در سایت سازه برتر منتشر شده است را نیز مطالعه کنید. در این مقاله سعی شده که 6 روش کارآمد و پولساز برای دانشجویان معماری و حتی فارغ التحصیلان این رشته را معرفی کنیم و مطمئن باشید که می توانید با استفاده از همین نکات می توانید درآمد قابل قبولی را در دوران دانشجویی داشته باشید و همانطور که می خواهید، به استقلال مالی برسید. برای مطالعه این مقاله روی عبارت مقابل کلیک کنید: کسب درآمد معماری

 

 

عنوان: کتاب راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری و طراحان

نویسنده: منا تراشی

موضوع: کتاب معماری

تعداد صفحات: 15 صفحه

فرمت: pdf

حجم فایل فشرده: 1.1 MB

زبان: فارسی

برای دانلود pdf کتاب راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری و طراحان از کادر پایین توضیحات اقدام کنید

 

 

کلمات کلیدی:

دانلود کتاب راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری و طراحان, دانلود pdf راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری و طراحان, دانلود رایگان pdf راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری و طراحان, دانلود کتاب راهکارهای کارآفرینی معماری, دانلود pdf راهکارهای کارآفرینی معماری, دانلود رایگان کتاب راهکارهای کارآفرینی معماری, دانلود رایگان pdf راهکارهای کارآفرینی معماری, کتاب معماری, دانلود کتاب معماری, pdf معماری, دانلود pdf معماری, دانلود رایگان کتاب معماری, دانلود رایگان pdf معماری,