همکاری در فروش محصولات ساختمانی و معماری - سازه برتر



قدمت چندین ساله سایت سازه برتر و وجود مطالب آموزشی و تخصصی با کیفیت در این سایت، سبب شده که روزانه افراد زیادی از این سایت بازدید کنند و اطلاعات مورد نظر خود را از این سایت دریافت کنند.

ضمن اینکه بخش زیادی از این افراد از طریق جستجو در گوگل، وارد سایت سازه برتر می شوند و این موضوع نشان دهنده جایگاه بالای سایت سازه برتر در نتایج جستجوی گوگل می باشد و به این ترتیب تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات مرتبط با ساختمان، معماری و عمران، می توانند از این ظرفیت بالای سایت، برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، اساتید و مدرسین دوره های آموزشی، انتشارات کتب تخصصی و حتی دانشجویان رشته های عمران، ساختمان، معماری و نقشه برداری می توانند با سایت سازه برتر همکاری داشته باشند و از طریق این سایت به فروش محصولات و خدمات خود بپردازند.

 

 

نحوه همکاری در فروش محصولات ساختمانی و معماری

این همکاری در فروش می تواند به 2 روش صورت پذیرد. یک روش به صورت تبلیغ مستقیم محصولات و خدمات شما در سایت سازه برتر خواهد بود و روش دوم بصورت پورسانتی خواهد بود که در ادامه در مورد هر کدام، توضیحات کاملتری را ارائه می کنیم.

 

روش اول

تبلیغ مستقیم محصولات و خدمات شما در سایت سازه برتر

در این روش همانطور که از عنوان نیز مشخص است، محصولات و خدمات شما را در سایت سازه برتر بصورت مستقیم معرفی و تبلیغ می کنیم و درآمد حاصل از فروش بصورت کامل و 100% به شما تعلق می گیرد و شما فقط هزینه تبلیغ را می پردازید.

در واقع شما مطلب و محتوای تبلیغاتی خود را برای ما ارسال می کنید و ما آن را بصورت مطلب در سایت سازه برتر منتشر می کنیم و تبلیغ شما همیشه در سایت نمایش داده خواهد شد.

نکته مهم اینجاست که در این روش، شما یکبار هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید و تبلیغ شما بصورت دائمی در سایت سازه برتر نمایش داده می شود و نیاز به تمدید دوره ای نیست.

نکته دیگری اینکه شما می توانید یک تبلیغ کامل شامل متن (تا 2500 کلمه) + تصویر (حداکثر 5 عکس) + فیلم و لینک به سایت شما یا صفحه محصول و خدمات شما (حداکثر 3 لینک) می شود که با این حجم محتوایی که ارائه می کنید، می توانید تمام جزییات و خصوصیات محصول یا خدمت خود را بطور کامل معرفی کنید مخاطبان را به استفاده از آن ترغیب کنید.

جزییات کاملتر در این خصوص را می توانید در لینک زیر مشاهده نمایید:

تبلیغ دائمی محصولات و خدمات ساختمانی و معماری

 

این روش برای چه شرکت هایی مناسب است؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، در صورتی که یکی از شرایط زیر را دارید این روش برای شما مناسبتر است:

    • می خواهید تمام درآمد حاصل از فروش برای شما باشد.
    • ارائه دهنده خدمات پیمانکاری ساختمان هستید و تعرفه خدمات شما بر اساس شرایط تعیین می شود.
    • محصولات شما قیمت ثابتی ندارند و قیمت آنها بصورت روزانه تعیین می شود.
    • می خواهید سایت خود را سئو کنید تا در نتایج بالای گوگل نمایش داده شود.

 

 

روش دوم

همکاری در فروش بصورت پورسانتی و کارمزدی

در روش دوم شما هیچ مبلغی برای تبلیغ محصولاتتان به ما نمی پردازید و فقط در صورتی که مشتری از طریق سایت سازه برتر محصول شما را خریداری کند، پورسانت و کارمزد مشخص شده برای آن محصول را پرداخت می کنید.

برای اینکه از این روش استفاده کنید یا باید سایت شما امکان ثبت نام همکار فروش داشته باشد و یا اینکه فروش از طریق فروشگاه سازه برتر انجام می شود و پس از کسر کارمزد، مابقی مبلغ توسط ما به حساب شما واریز خواهد شد. ضمنا پورسانت فروش هر محصول با توافق طرفین تعریف و مشخص می شود.

در صورتی که سایت شما امکان همکاری در فروش داشته باشد و در پنل همکار امکان مشاهده سفارشات موفق و ناموفق وجود داشته باشد و همچنین امکان تسویه حساب در آن فراهم باشد، می توانیم به عنوان همکار در سایت شما ثبت نام کرده و تمام محصولات سایت شما را تبلیغ کنیم و فقط در ازای فروش محصولات، پورسانت دریافت کنیم.

و در صورتی که سایت شما این امکان را نداشته باشد یا کلا سایت نداشته باشید، می توانید توضیحات مربوط به هر محصول را برای ما ارسال کنید تا در سایت سازه برتر ثبت کنیم و برای فروش آن محصول تبلیغات کنیم و پس از فروش محصول شما، پورسانت و کارمزد دریافت کنیم. در این صورت برای اطمینان طرفین، شرایط همکاری با توافق طرفین تعیین خواهد شد و مواردی نظیر میزان پورسانت و نحوه تسویه حساب در آن گجنانده خواهد شد.

 

این روش برای چه کسانی مناسب است؟

در صورتی که جزو افراد و شرکت هایی هستید که یکی شرایط زیر را دارید، این روش برای شما مناسبتر است:

    • قیمت محصولات شما برای مدت طولانی (حداقل 3 ماه) ثابت است.
    • سایت همکاری در فروش دارید یا کلا سایت ندارید.
    • امکان تبلیغات گسترده را ندارید و مایلید که ما تبلیغ محصولات شما را انجام دهیم.
    • تمایل دارید که درآمد شما تضمینی باشد و فقط در ازای فروش، پورسانت بپردازید.

 

 

تکمیل فرم برای شروع همکاری با سازه برتر

برای شروع همکاری و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و با ما ارتباط باشید:

فرم تماس با سازه برتر