پولتو پنجره کن! - سازه برتر



 در سالیان گذشته پنجره تمام خانه‌ها و ساختمان های اداری، یا آلومینیوم بود یا آهن. ساختمان ساز ها برای ساختمان ها از پنجره های آلومینیومی یا آهنی استفاده می کردند که در آن موقع شاید بهترین گزینه بوده، اما با مشکلات زیادی مواجه می شدند زیرا طراحی دقیقی نداشتن ، مشکلاتی مثل عایق صدا و حرارت نبودن و عدم وجود ظاهر زیبا و نگهداری و تعمیرات سخت و نفوذ زیاد گردوغبار و... ‌ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی پنجره های دوجداره وارد بازار صنعت ساختمان شدند و تحولی عظیم رو رقم زدن، اینقدر کار آمد هستن که حتی ساختمان های قدیمی هم امروزه، با  پنجره دوجداره بازسازی میشوند.

در حال حاضر میدونید چند درصد پنجره های قدیمی تعویض میشن و یا ساختمان سازها به پنجره از جنس upvc روی آوردن؟ بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد مردم پنجره پی وی سی رو بیشتر قبول دارند و از پنجره های pvc به جای پنجره آلومینیوم قدیمی استفاده می کنن و یا پنجره های قدیمی آلومینیومی و آهنی خودشون رو تعویض می‌کنند و به جاش از پنجره پی وی سی استفاده می‌کنند و امروزه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره شده یک نیاز. بصورت کلی باید آشنا بشین با پنجره دوجداره تا بتونید درک کنید از چه نیاز مهمی در زندگی امروزه صحبت میکنیم.

پنجره دوجداره

داخل این متن دلایل پر طرفدار بودن پنجره pvc و مزایاش رو براتون میگیم. اولین مزیت عایق بودن: عایق در برابر سرما ،گرما ،صدا هستش که تا حد زیادی نیاز همه را برطرف کرده، یعنی زمانی که هوا سرده و وسایل گرمایش شما داخل خونه روشنه گرما را داخل خونتون نگه می داره و برعکس زمانی که هوا گرمه و وسایل سرمایش شما روشن هستش خنکی خونه رو حفظ میکنه و همه اینا یعنی هم عایق سرما و هم عایق گرماست و هم صرفه جویی میکنه در مقابل مصرف بیش از حد انرژی و همچنین هزینه های قبوض شهری را تا حد زیادی کاهش میده . همچنین عایق صدا هست و اگر محیط محل زندگی شما شلوغ و پر تردد باشه و صدای ماشین ها و بوق ماشین ها یا صداهای مزاحم دیگه اذیتتون بکنه ، تا حد زیادی به شما سکوت و آرامش هدیه میده. مزیت دوم اینکه ضد حریقه: مواد اولیه که داخل پنجره دوجداره upvc  استفاده شده ضد اشتعال و مقاوم در برابر آتش سوزی هستش   و اگر خدایی نکرده اتفاقی بیوفته،تا حد زیادی ایمنی و امنیت لازم را برای ساکنین ساختمان حفظ میکنه! مزیت سوم تنوع در رنگ: شاید تو ذهنتون این سوال پیش بیاد که چطور pvc قابلیت رنگ پذیری دارد؟ پنجرهupvc  رال یا همون کاتالوگ ، پر از رنگ های متنوع داره واسه زمانی که شما رنگ سفید پنجره تون رو دوست ندارید و یا مطابقتی بین رنگ سنگ نمای ساختمان و پنجرهاتون وجود نداره و یا به هر دلیلی رنگ سفید پنجره رو نمی پسندید، میتونید از پنجره های رنگی استفاده کنید،یعنی بعد از تولید پنجره ها با پروفیل استاندارد که سفید است ، برای رنگ شدن طبق سلیقه شما ،با دستگاه مخصوص  و رنگ مخصوص pvc پنجره هاتون رنگ میشه که همچنان این داستان رنگ، ضمانت اولیه پنجره رو به خطر نمی‌اندازد و ضمانت اول رو دارد.

پنجره یو پی وی سی

مزیت  چهارم عمر بالا: اکثر تولید کننده ها ضمانت تغییر حالت و رنگ را به خریداران می دهند و این به خاطر مواد اولیه پی وی سی هستش که باعث میشه عمر بالایی داشته باشه که اکثر تولید کننده ها ضمانت در عدم تغییر حالت و شکل و رنگ رو به خریداران میدن ،اما همیشه سودجویانی هستن که پروفیل های بی کیفیت را با نرخ کمتر معرفی میکنن و این ضمانت که از موارد مهم و قابل توجه هست را به شما ارائه نمیکنن. در اینجا نکته مهم و پر اهمیت این است که در مجموعه های معتبر و تولید کننده پنجره دوجداره مثل گروه صنعتی دراج و پازل ستاپ و پنجره وینتک و پنجره سوماوین اقدام به ثبت سفارش نمایید تا از همه ضمانت های پنجره دوجداره بهرمند شوید. مزیت پنجم شکل های خاص پنجره دوجداره : با قابلیت خم شدن پروفیلupvc  ، شما میتونید پنجره هاتون رو به هر شکلی که سلیقتون هست مثل هلال، دایره‌ای ،مثلثی ،ذوزنقه سفارش بدید .پنجره یوپی وی سی به بهترین شکل و متناسب با سلیقه شما توسط پنجره سوماوین تولید میشه و محدودیت خاصی نخواهید داشت. مزیت ششم اینه که تنوع در طرح و نوع باز شوها زیاده: به این معنی که اگر شما محدودیت فضایی برای باز شدن پنجره های دوجداره دارید میتونید از نوع بازشوی دو حالته،کلنگی یا کشویی برای پنجره هاتون استفاده کنید .چون فضای کمتری را اشغال می کند و به راحتی نیازشما را برآورده می‌کند. در ظاهر خیلی ساده و بی اهمیت حساب میشه، اما زمانی که به کارآیی و اهمیت عایق بودن پنجره دوجداره نگاه کنید، متوجه مهم بودن این موضوع میشین. هفتمین مزیت توری پنجره دوجداره: قابلیت نصب توری رو پنجره دوجداره و پرده کرکره داخل یا بین شیشه ها هم وجود دارد . شما در فصل گرما که نیاز به گردش هوا داخل خونتون دارید و یا اینکه برای جلوگیری از ورود حشرات موزی میتونید از انواع توری پنجره مثل توری های ثابت ،پلیسه ،مگنتی ،دو طرفه استفاده کنیمد که توری ها هم مثل پنجره هاتون با توجه به سلیقه شما قابلیت رنگ پذیری دارند یا اینکه به جای استفاده از پرده های بزرگ که فضای زیادی  رو میگیره و بعضاً قابلیت حرکت ندارند می توانید از پرده های بین شیشه یا به اصطلاح پرده های مگنتی و یا پرده های ایزوله با رنگ های مختلف استفاده کنید. مزیت هشتم مقاومت بالا در برابر پوسیدگی: پنجره دوجداره pvc غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی هستند می تونید این اطمینان را حاصل کنید که به هیچ عنوان پنجره های pvc نه زنگ‌زدگی داره و نه پوسیدگی دارد و نه نیاز دارید سالیانه به آن رسیدگی کنید.

پنجره upvc

خیلی زیاد میشه صحبت کرد و هنوز کلی از مزیت های پنجره دوجداره یوپی وی سی مونده که براتون بگیم،و میتونید داخل قسمت مقالات سایت پنجره سوماوین مطالعه کنید، اما در جمع بندی این مطلب، نهایتاً تمامی این مزایا امروزه باعث شده که پنجره های آلومینیومی قدیمی و پنجره آهنی جای خودشون رو به پنجره های upvc بده و تبدیل به پرطرفدارترین در این صنف و صنعت ساختمان بشه. زیرا هم خیلی سریع ساخته و نصب میشه و هم اینکه با توجه به مزایای پنجره دوجداره ، قیمت پنجره دوجداره کاملا ارزشمند است و در هزینه های سالیانه کلی صرفه جویی میشه! کارشناسی فنی و ارائه طراحی های مختلف توسط پنجره سوماوین از طریق این لینک ،کاملا رایگان برای شما انجام میشه،پس هر سوالی دارید و یا میخواهید برآورد هزینه داشته باشید،هیچ نگرانی نداشته باشید و از خدمات ما استفاده کنید.

.
این مطلب تبلیغاتی است و مسئولیت محتوای آن به عهده سایت سازه برتر نیست.