قیمت پنجره دوجداره ایده آل - سازه برتر



قیمت پنجره دوجداره ایده آل

قیمت پنجره دوجداره ایده آل بستگی به ابعاد و پروفیل آن دارد که حتما باید بررسی شود که بهترین قیمت برای پنجره دوجداره ایده آل چطور محاسبه میگردد.

شرکت پنسروین با بهره مندی از تیم فنی و نیروی مهندسی مجرب و متعهد و نیز با استفاده از ماشین آلات به روز ارائه دهنده انواع پنجره های دوجداره ایده آل بر حسب فاکتورهای استاندارد می باشد.

در حقیقت آنچه شایسته صنعت پنجره‌دوجداره میباشد به مشتریان عرضه می‌شود. عوامل تاثیر گذار در محاسبه قیمت پنجره دوجداره ایده آل عبارتند از: پروفیل مصرفی با کیفیت،  شیشه مصرفی و یراق آلات استثنایی. نحوه اجرای پنجره نیز در قیمت گذاری پنجره ها دخیل است. ساختار نرم افزار محاسبه قیمت پنجره دوجداره ایده آل توسط شرکت پنسروین به این صورت است که پس از مشخص شدن اندازه پنجره و طراحی شکل ظاهری و بازشو ها نقشه تهیه شده وارد نرم افزار آنالیز می شود و پس از تعیین مواد مصرفی قیمت پنجره مشخص می گردد.

 width=

.

پنجره دوجداره ایده آل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • رنگ اصلی یو پی وی سی سفید و براق تر است.
  • رنگ پروفیل یو پی وی سی مرغوب ایده‌آل نباید به مرور زمان دچار تغییر شود و یا زرد گردد. (که ضمانتنامه محصولات ما شامل این مورد می باشد.)
  • پروفیل های یو پی وی سی ایده‌آل توسط ورقه های مخصوص رنگی لمینت می‌شوند و به رنگ دلخواه مشتری درمی آیند.
  • پنجره های دوجداره ایده آل با مجهز بودن به زوار های مخصوص هرگز آب را به داخل نفوذ نمی دهند و با وجود محفظه هایی که دارند آب از انتهای پنجره تخلیه می گردد.
  • این محصولات مرغوب در آخرین مرحله ساخت حتی پیش از رنگ دیوارها قابل نصب می باشند.

شرکت پنسروین تمام شرایط یک پنجره دوجداره ایده آل را دارا می باشد و کیفیت محصولات عرضه شده خود را تضمین می‌کند.

.

نگذارید قیمت ارزان پنجره دوجداره بر ایده آل بودن آن تاثیر بگذارد!

در صورتیکه پروفیل پنجره دوجداره مرغوب و ایده‌آل نباشد عوارضی چون خوردگی و خرابی در محصول مشاهده می‌شود. تغییر رنگ،  شکل و ظاهر و کارایی پروفیل پنجره از دیگر موارد پروفیل های بی کیفیت و ارزان است.

.

مزایای ویژه پنجره های دوجداره ایده آل تولیدی توسط پنسروین:

  • . مقاوم بودن شیشه ها در برابر ضربه
  • یراق آلات با کیفیت علاوه بر عایق سرما و گرما سبب تشکیل عایق ذرات و آلودگی ها نیز می‌شوند.
  • ایجاد خلا و تزریق گاز آرگون در فضای بین شیشه ها تکنولوژی و توانایی ساخت پنجره تخصصی را بیان می کند.

پس هرگز نباید سراغ محصولی بروید که در مورد ساخت،  نصب و کارآیی آن اطمینان ندارید در این صورت خیلی زود مجبور می‌شوید محصولی جدید را جایگزین پنجره قبلی کنید و این کار مستلزم صرف هزینه و زمان بیشتری است.

.

استعلام قیمت انواع پنجره دو جداره ایده آل از پنسروین

متخصصین گروه تولیدی پنجره پنسروین( نمایندگی وین تک و هافمن و ویستابست) از طریق نرم افزارهای محاسبه قیمت انواع پنجره دو جداره را محاسبه خواهند کرد.

پارامترهای موثر در قیمت روز پنجره های دوجداره ایده آل:

. برند پروفیل پنجره دوجداره( هر نوع برند قیمت و کیفیتی متفاوت دارد) . شیشه پنجره دوجداره( برحسب ضخامت هر جدار قیمت متفاوت خواهد بود حتی طرح ظاهری شیشه نیز دخیل است) . متراژ پنجره( این فاکتور علاوه بر اثر گذاشتن بر میزان متریال مصرفی روی تعداد یراق‌آلات،  زیرساخت‌ها و انتخاب نوع طرح پنجره اثر می گذارد) . تعداد لنگه پنجره دوجداره . وجود کتیبه . بازشوی پنجره دوجداره

در کل ابتدا ابعاد دقیق پنجره شما توسط نیروی پنسروین اندازه گیری می شود و با مشورت خودتان و ارائه ایده از پنسروین  تعداد بازشوها،  ابعاد هر لنگه و طرح پنجره مشخص خواهد شد.