آجر نسوز نما با تنوع بالا، به قیمت درب کارخانه در آجر آنلاین - سازه برتر



آجر نسوز نما با تنوع بالا، به قیمت درب کارخانه در آجر آنلاین

استفاده از آجر نسوز برای طراحی نمای ساختمان ها، امروزه با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. اکثر خریداران این محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت آجر نسوز نما به وب سایت آجر آنلاین مراجعه می کنند، زیرا علاوه بر تنوع بسیار زیاد آجر نما نسوز در این فروشگاه، امکان خرید مستقیم از درب کارخانه و صرفه جویی در هزینه ها نیز وجود دارد.

 

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص تنوع رنگ و طرح، کاربردها و قیمت آجر نسوز و نحوه خرید آن از سایت ajoronline.com کسب نمایید.

فهرست عناوین آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • معرفی انواع آجر نسوز نما در آجر آنلاین
    • با کاربردهای آجر نما نسوز بیشتر آشنا شوید
    • نمای آجر نسوز با آجر سنتی چه تفاوتی دارد؟
  • قیمت هر متر مربع آجر نسوز نما چقدر است؟
  • سایت آجر آنلاین، بهترین مرجع برای خرید اینترنتی آجر و آجر نما
. قیمت-آجر-نسوز

معرفی انواع آجر نسوز نما در آجر آنلاین

از آجر نسوز در بسیاری از ساختمان ها به دلیل حفاظت در برابر سایش و یخبندان و امکان مصرف در تمامی شرایط اقلیمی استفاده می شود. البته استفاده از این آجر تنها به ساخت و ساز ختم نمی شود بلکه به دلیل نمای بسیار فوق العاده ای که دارد در شاخه آجر نما نیز قرار می گیرد.

کاربران عزیز می توانند جهت اطلاع از قیمت آجر نسوز باربیکیو، کوره، کف و... به سایت آجر آنلاین مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آجر مدنظرشان در صورت تمایل اقدام به خرید اینترنتی از سایت ما نمایند.

انواع مختلف این محصول در کارخانه جات آجر نسوز تهران، اصفهان، ورامین، قم و... عبارتند از:

  • آجر انگلیسی: آجر انگلیسی مزایای بسیار زیادی از جمله شوره نزدن بعد از گذشت زمان، طول عمر بالا، رنگ بندی متنوع و... را دارا است. رنگ این آجرها در دسته طیف های روشن و تیره رنگ قرمز قرار می گیرد.
  • آجر شاموتی: آجر شاموتی با طیف رنگی خردلی و طلایی بیشتر شناخته می شود. نمای آجر نسوز شاموتی چشم اندازی بسیار شیک و مدرن به ساختمان می دهد.
  • آجر سفید: این آجر را در دمای 1300 درجه سانتی گراد تولید می کنند و یکی از پر طرفدارترین آجرهای نما و دکوراسیون است. آجر نسوز سفید همچنین در برابر سرما و گرما عایق بسیار خوبی محسوب می شود.
  • آجر مشکی: ترکیب این آجر در کنار مصالحی مانند سنگ و چوب نمای متفاوت و زیبایی را به وجود می آورد.
. [caption id="attachment_22771" align="alignnone" width="1024"]انواع-آجر-نسوز-نما .[/caption]

آجر نما نسوز با آجر سنتی چه تفاوتی دارد؟

در مقایسه آجر نسوز با آجر سنتی می توان گفت که آجر نمای نسوز به صورت کارخانه ای تولید می شود اما آجر نما سنتی در بعضی مواقع به صورت دستی نیز ساخته می شود. علاوه بر این آجر های نسوز سطحی کاملا صاف دارد اما آجر سنتی سطحی ناهموار دارد.

در نهایت مورد دیگری که می توان خاطر نشان کرد این است که تنوع رنگ و ابعاد آجر نسوز نسبت به آجر نمای سنتی بیشتر است. اما به طور کلی این را بدانید که از هر دو این آجرها در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها می توان استفاده کرد و نمایی منحصر به فردی را خلق کرد.

.

با کاربردهای آجر نما نسوز بیشتر آشنا شوید

آجر نسوز، آجری است که هم در نمای ساختمان و هم در دکوراسیون داخلی از آن استفاده می شود. در لیست زیر کاربردهای آن را به طور کامل برشمرده ایم:

  • استفاده از آجر نما نسوز در کنار سنگ و چوب برای نمای اصلی ساختمان
  • طراحی دیوارهای خاص در خانه مانند دیوار اتاق خواب
  • ساخت کفپوش پارکینگ ها، پیاده رو ها و باغ ها با آجر نسوز کف
  • طراحی و ساخت شومینه تزئینی در منزل
  • طراحی و ساخت باربیکیو با آجر نسوز
  • طراحی فضاهای مدرن و سنتی در کافی شاپ ها، هتل ها و رستوران ها
کاربرد-آجر-نسوز-در-باربیکیو
.

قیمت هر متر مربع آجر نسوز نما چقدر است؟

قیمت آجر نما نسوز معمولا به صورت قالبی تعیین می شود. جهت استعلام قیمت هر متر مربع این آجر و محاسبه تعداد قالب مورد نیاز خود با توجه به متراژ کار، کافیست با شماره مدیر فروش آجر آنلاین (09021684411) تماس بگیرید.

فروش آجر نسوز آجر آنلاین به صورت مستقیم از درب کارخانه انجام می شود و ارسال به سراسر نقاط کشور امکان پذیر است. در هر کجای سراسر ایران که باشید، ما از نزدیک ترین کارخانه جات آجر نمای نسوز اصفهان، تهران، مشهد و... سفارش شما را در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهیم کرد.

آجر-نسوز-نما .

سایت آجر آنلاین، بهترین مرجع برای خرید اینترنتی آجر و آجر نما

تیم پشتیبان سایت آجر آنلاین با تلاشی بسیار سعی دارند تا رضایت مشتریان را به طور کامل جلب کرده و با راحت کردن پروسه خرید و ارائه قیمت آجر نما نسوز به قیمت درب کارخانه در هدر رفت زمان و هزینه آن ها صرفه جویی کنند.

مشتریان ما تنها با یک تماس می توانند تمامی آجرهای مدنظرشان را سفارش داده و به واسطه سایت ما آن را از نزدیک ترین تولید کننده آجر به محل پروژه شان و در محل پروژه تحویل بگیرند. همچنین تیم پشتیبان سایت https://ajoronline.com کیفیت آجرها را از قبل بررسی کرده و با کیفیت ترین آجرها را به صورت تضمینی به مشتریان تحویل می دهند.

چنانچه از خرید آجر نسوز از آجر آنلاین رضایت خاطر داشتید، نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید و ما را به سایر آشنایان خود نیز معرفی کنید. علاوه بر آجر نسوز جهت خرید سایر محصولات مانند آجر انگلیسی، هلندی، سنتی، شاموتی و... نیز به سایت ما مراجعه کنید.

. .