بررسی بازار خرید حفاظ پنجره و درب ویلایی فرفورژه توسط سی صاد - سازه برتر



بررسی بازار خرید حفاظ پنجره و درب ویلایی فرفورژه توسط سی صاد

درب فرفورژه ویلایی جزو درب های فلزی شیک و لوکس در ایران می باشد که معروف ترین درب فلزی تولید شده درب الیزه است. زیبایی درب الیزه که نمونه ابتدایی آن از روی درب کاخ الیزه می باشد که یک درب بزرگ و با شکوه است. از خصوصیات این درب آهنی داشتن یک تاج زیبا و بزرگ در قسمت بالای درب است. خم های شیک که از کناره ها به سمت وسط کشیده شده است در وسط درب مدرن الیزه دارای دو گوشواره نیم دایره مانند است که همانند شاخه های یک درخت در باد در حال پیچش است. قطعات پیچ دار فلزی فرفورژه شکوه خاصی به این درب سلطنتی داده است.

در واقع این مدل درب فرفورژه ی بی همتا نماد دریا داران و جنگ های فرانسه در عصر قدیم بوده است، که در طراحی این درب ویلایی نماد دریا در فرفورژه ها مشخص گردیده ، وکشتی بادبانی که در تاج این درب ویلایی وجود دارد نماد جنگ های سربازان ودریا نوردان فرانسه ی قدیم را به رخ می کشد . رنگ اولیه این درب حیاط الیزه سیاه بوده و بعد از چندین بار تخریب وآسیب دیدن این درب رنگ آمیزی و ترمیم مجدد در این زمان به رنگ طلایی آمیخته شده است که در زیر نمونه ای از درب الیزه را مشاهده می نمایید.

درب فرفورژه الیزه

درب تک لنگه فرفورژه با سایر درب های آهنی تفاوتی ندارد . در درب های تک لنگه فرفورژه ای ( درب یک لنگه فلزی دست ساز) که از یک سمت لولا میشوند دوام درب به دلیل ساختار یک تکه چهار چوب بیشتر از درب های دو لنگه است.

درب طرح دو لنگه فرفورژه یکی از مرسوم ترین انواع درب حیاط و درب پارکینگ که در ایران کاربرد فراوانی دارد درب مدل دو لنگه است. در همین راستا گروه سی صاد که تولید کننده درب های فلزی فرفورژه است نیز انواع مختلفی از درب دو لنگه را با قطعات فرفورژه طراحی و تولید کرده است. انواع مختلفی از درب دو لنگه فلزی در طی سالیان گذشته طراحی و روانه بازار شده است. استفاده از درب دو لنگه برای ساختمان های شمالی و تاج دار بیشتر توصیه میشود. برای ساختمان هایی که از درب های فلزی تاج دار استفاده میکنند انواع طرح ها و تدابیری اندیشیده شده است تا هم نما و هم ارتفاع برای عبور ماشین های باری هم زمان رعایت شود.

تنها تماس با شماره 09122343756 میتوانید از مشاوره تخصصی برای سفارش طراحی و تولید انواع درب های تک و دو لنگه فرفورژه بهره مند شوید.

درب ویلایی

امروزه داشتن یک باغ یا ویلا مدرن برای برخی از خانواده های ایرانی به یک امر عادی تبدیل شده است و مردم برای اینکه حداقل یک روز در هفته از شلوغی و هوای آلوده شهرهای آلوده در امان باشند سعی می کنند یک باغ یا ویلای کوچک در خارج از شهر و در هوایی ایده آل داشته باشند. درب باغ یا ویلا بعنوان اولین چشم انداز یک باغ می باشد. همانطور که در صنعت ساختمان سازی نمای وردی ساختمان بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که اولین چشم انداز منزل از بیرون می باشد. در موضوع باغ و ویلا نیز درب ورودی فلزی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

حفاظ فرفورژه

قیمت درب های های فلزی (درب آهنی) بر اساس نوع درب ویلایی یا مسکونی ، متریال به کار رفته، یراق آلات و وزن درب مانند حفاظ پنجره فرفورژه متفاوت می باشد. عموما درب های فلزی آهنی مدل تک لنگه بین 7 میلیون تومان تا 11 میلیون تومان می باشد و درب های فلزی 1.5 لنگه در مضرب 1.7 ضرب می شود، همچنین قیمت دربهای فلزی 2 لنگه در مضرب دو ضرب می گردد.

یکی از پر مصرف ترین انواع درب ورودی ساختمان درمیان درب های ساختمانی، درب آهنی ساده می باشد. از آن جایی که درب طرح دار پارکینگی تاثیر زیادی بر نمای خارجی خانه دارد. در انتخاب آن باید دقت کرد. طرح های درب ورودی ساختمان را می توان بطور کاملا سفارشی و مطابق با سلیقه شخصی افراد انتخاب نمود و بر روی آهن پیاده کرد. همچنین می توان درب های ورودی آپارتمان را به صورت پک کامل و آماده از کارخانه های معتبر مانند سی صاد تهیه کرد.

درب پارکینگ لوکس

به طور کلی با خرید انواع درب های فرفورژه با موارد زیر رو به رو هستیم:

  • امکان نصب قفل مکانیکی و قفل برقی و قفل حیاطی را دارا است.
  • امکان نصب انواع دستگیره بر روی لنگه درب فراهم می باشد.
  • اندازه درب های ویلایی هم به صورت استاندارد به صورت تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه و همچنین ابعاد به درخواست مشتری قابل تغییر می باشد.
  • برشکاری با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. که در عین ظرافت برش هیچ آسیبی به استحکام ورق فولادی وارد نمی کند .
  • جوشکاری درب ها با ماشین آلات پیش رفته انجام می پذیرد . که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد .
  • شیشه بکار رفته در درب، شیشه های رفلکس سکوریت شده می باشد. که هم زیبایی آینه را دارا بوده و هم کاملا در مقابل ضربه نشکن می گردند .
  • سطح درب ها بعد از مرحله ساخت در چندین مرحله از هرگونه آلاینده ای پاک می شوند. تا پودر رنگ الکترواستاتیک تمامی سطح قطعه را بپوشاند .و بعد از پخت در کوره یک کیفیت عالی و استاندارد تحویل مشتری می گردد .
  • درب فرفورژه هنگام ساخت و مونتاژ قبل از رنگ و بعد از رنگ، رگلاژ می شوند . تا از روان باز و بسته شدن لنگه اطمینان حاصل گردد . به همین خاطر هنگام نصب هیچ احتیاجی به رگلاژ مجدد نمی باشد .