کاغذ دیواری سه بعدی و مزایا ، هزینه و سبک های مختلف آن - سازه برتر



کاغذ دیواری سه بعدی و مزایا ، هزینه و سبک های مختلف آن

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از ایده های جدید در دکوراسیون است که می تواند فضاهای خاص و جذابی ایجاد کند. همانطور که از نام آن پیداست کاغذ دیواری سه بعدی فضایی را در مقابل چشمان ما می سازد که تا حد زیادی از آن آگاهیم. اما زمانی که آن را لمس می کنید مانند یک تصویر و کاغذ معمولی به نظر می رسد.

کاغذ دیواری سه بعدی و مزایا ، هزینه و سبک های مختلف آن

کاغذ دیواری سه بعدی بهترین گزینه برای آپارتمان های کوچک امروزی است و تحمل فضای بسته آپارتمان را برای افراد راحت تر می سازد. کاغذ دیواری سه بعدی چندان تفاوتی با کاغذ دیواری های معمولی ندارد اما طراحی آن به گونه‌ای است که به دلیل سایه‌ها فرورفته به نظر میرسد و ظاهری شبیه به کاور دیوار دارد و هزینه بسیار کمتری را شامل می شود.

این کاغد دیواری ها تنوع طرح و نقش بسیار زیادی دارد. تقریبا هر تصویری با کیفیت بالا را می توان روی این والپیپرها چاپ کرد. قیمت کاغذ دیواری بسته به طرح و شکل کاغذ شما متفاوت است و معمولا برای هر متر در نظر گرفته می شود. به طور کلی کاغذ دیواری های سه بعدی به دو دسته تقسیم می شوند:

دسته اول کاغذ دیواری در اندازه های مختلف با طرح های سه بعدی مانند سنگ یا اشکال هندسی است. این کاغذ دیواری مانند تمام کاغذ دیواری ها دارای طرح های کوچکی است که در سراسر کاغذ تکرار می شود و سه بعدی هستند.

دسته دوم کاغذ دیواری های سه بعدی در واقع پوستر دیواری یا کاغذ دیواری پوستری است که تصاویری مانند ساحل، جنگل، گل، رودخانه و ... می باشد.

.

.

سبک های مختلف کاغذ دیواری های سه بعدی

  • کاغذ دیواری های سنتی
  • کاغذ دیواری های گل و طبیعت
  • کاغذ دیواری های چهره
  • کاغذ دیواری های طبیعت

.

کاغذ دیواری سه بعدی و مزایا ، هزینه و سبک های مختلف آن

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی و معمولی

حتما برایتان سوال است که کاغذ دیواری های سه بعدی با کاغذ دیواری های معمولی چه تفاوتی با هم دارند؟

به عنوان اولین تفاوت، باید بدانید که کاغذ دیواری های سه بعدی مانند کاغذی دیواری های معمولی قابل اجرا در تمامی قسمت های ساختمان نیستند. اگر قصد دارید در تمامی قسمت های ساختمان از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنید باید طرح های مختلف را انتخاب نمایید. به هیچ عنوان نمیتوان از طرحی تکراری در کل ساختمان استفاده کرد زیرا تکرار باعث جلوه های ظاهری بسیار بدی در دکوراسیون خواهد شد.

دومین تفاوت قیمت این دو نوع کاغذ دیواری است. همانطور هم که شما می دانید قیمت کاغذ دیواری های سه بعدی از کاغذ دیواری های معمولی بیشتر است اما آنقدر بالا نیست که نتوانید از پس آن برآیید. با نصب کاغذ دیواری سه بعدی زیبایی ساختمان دوچندان خواهد شد، پس منطقی است با کمی تفاوت قیمت طرحی بی نظیر را انتخاب کنید.

با توجه به اینکه کسب و کارهای زیادی در طراحی و اجرای کاغذ دیواری سه بعدی و معمولی فعالیت دارند، طبیعی است که رقابت در این بازار فشرده تر است و موفقیت و فروش بیشتر نصیب آنهایی می شود که از تبلیغات در فضای اینترنت برای جذب مشتریان بیشتر بهره می گیرند. سایت سازه برتر، به عناون سایت تبلیغات ساختمان فعالیت دارد و می توانید با ثبت رپورتاژ آگهی در این سایت، فعالیت خود را به متخصصین حوزه ساختمان و ساخت و ساز معرفی کنید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید. برای ثبت رپورتاژ و تبلیغ دائمی در سایت سازه برتر می توانید با شماره 09192682620 در ارتباط باشید.

.

کاغذ دیواری سه بعدی و مزایا ، هزینه و سبک های مختلف آن

نکات قابل توجه در خرید کاغذ دیواری سه بعدی

برای خرید و اجرای کاغذ دیواری سه بعدی نکاتی را باید در نظر گرفت:

در هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی حتما روحیات افراد خانه را در نظر داشته باشید. برای مثال اگر در نظر دارید که از کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق کودکان استفاده کنید بهتر است طرح های کودکانه را در نظر بگیرید. دختر بچه ها طرح هایی را برای کاغذ دیواری سه بعدی میپسندند که از شخصیت های داستان ها و انیمیشن ها و داستان های کودکانه باشد. در مقابل آنها پسر بچه ها طرح هایی مانند قهرمان های داستان و کارتون ها را دوست دارند.

نکته دیگر در هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی توجه به سبک دکوراسیون منزل است. برای دکوراسیون های مدرن باید از طرح های مدرن استفاده کنید و اگر دکوراسیون کلاسیک دارید بهتر است از طرح های کلاسیک کمک بگیرید. البته طرح های تلفیقی بسیاری هستند که میتوانید هم برای سبک کلاسیک و هم مدرن استفاده کنید و این کاملا شخصی و به سلیقه شما بستگی دارد.

.

کاغذ دیواری سه بعدی و مزایا ، هزینه و سبک های مختلف آن

مزایای کاغذ دیواری سه بعدی

دلیل محبوبیت این کاغذ دیواری ها به دلیل مزایای آن است که باعث شده افراد زیادی از آن ها در دکوراسیون منازل و مکان های مختلف استفاده کنند. مزایای کاغذ دیواری سه بعدی در موارد زیر خلاصه می شود:

  • طراحی های خاص و منحصر بفرد
  • حس خوب و بانشاط در محیط منزل
  • تنوع در رنگ و طرح های مختلف و جذاب
  • طراحی های براق و مات
  • نمایی نزدیک به واقعیت
  • قابل شست و شو

.

کاغذ دیواری سه بعدی و مزایا ، هزینه و سبک های مختلف آن

هزینه کاغذ دیواری سه بعدی

با توجه به طرح و کیفیت کاغذی که انتخاب می کنید هزینه هم متفاوت خواهد بود. یکی از مزیت های کاغذ دیواری سه بعدی این است که میتوانید با توجه به بوجه‌تان طرح خود را انتخاب کنید.

البته هزینه ها می تواند با توجه به کیفیت اجرای کار نیز متفاوت باشد. بسیار خوب است اگر در این حوزه فعالیت دارید، کیفیت کارتان را در فضایی عمرانی و ساختمانی به نمایش بگذارید. در سایت سازه برتر امکان نمایش تبلیغات صنعت ساختمان به مخاطبان و فعالان این صنعت فراهم شده و می توانید خدمات و محصولات خود را بطور کامل در این سایت معرفی کنید و حتی تبلیغ شما از این طریق در صفحه اول گوگل نیز نمایش داده شود و افرادی که به دنبال محصولات و خدمات شما در گوگل جستجو می کنند، تبلیغ شما را مشاهده کرده و بتوانند از خدمات شما استفاده کنند و به این ترتیب درآمد شما نیز افزایش داشته باشد. برای ثبت رپورتاژ و تبلیغ دائمی در سایت سازه برتر می توانید با شماره 09192682620 در ارتباط باشید.

.

.