طراحی سایت ساختمانی و معماری و شرکت های مهندسی - سازه برتر



آنچه در این مقاله می خوانید: (برای مشاهده توضیحات هر کدام، روی عنوان مورد نظر کلیک کنید.)

 

طراحی سایت ساختمانی و معماری و اهمیت آن برای فعالان صنعت ساختمان

دسترسی آسان افراد به اینترنت سبب شده که بسیاری از کارهای روزمره خود را از طریق اینترنت پیگیری کنند. و به واسطه همین حضور مردم در اینترنت و فضای مجازی، کسب و کارهای زیادی فعالیت خود را در بستر اینترنت شروع کرده و گسترش داده اند و توانسته اند از این فرصت ویژه به بهترین شکل بهره برداری کرده و وضعیت درآمدی خود را نسبت به رقبا بهتر کنند و رشد قابل توجهی در کسب و کارشان ایجاد کنند.

همانطور که وقتی یک شرکت ساختمانی دفترکار نداشته باشد، مردم به آن شرکت اعتماد نمی کنند؛ در صورتی که آن شرکت سایتی نداشته باشد نیز بسیاری از افراد به آن شرکت اعتماد نمی کنند. دلیل آن هم مشخص است؛ مردم چنین تصور می کنند "در دنیایی که کسب و کارهای کوچک برای خود سایت دارند و حتی بسیاری از سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها از طریق سایت به مشتریانشان خدمات ارائه می کنند، چطور ممکن است که یک شرکت معتبر ساختمانی و معماری برای خود سایتی نداشته باشد؟" و به این ترتیب نداشتن سایت برای یک شرکت را نشانه غیرمعتبر بودن آن می دانند.

.

جذب مشتری از طریق سایت

داشتن یک سایت برای شرکت های معماری و فعالان صنعت ساختمان مانند داشتن یک دفتر کار حضوری، لازم و حیاتی است. زیرا تقریبا همه افراد، قبل از اینکه بصورت حضوری برای سفارش پروژه و سفارش طراحی مراجعه کنند، ابتدا در اینترنت از طریق سایت های تخصصی اطلاعات لازم در خصوص پروژه مورد نظر را کسب می کنند و سپس بصورت حضوری به دفاتر همان شرکت ها مراجعه می کنند.

این بدان معنی است که شرکت ها و کسب و کارهایی که دارای سایت هستند می توانند با انتشار اطلاعات در سایتشان، به مخاطبانشان خدمات آموزشی و اطلاع رسانی را ارائه کنند و از این طریق خود را به این افراد معرفی کرده و آنها را به مشتریان خودشان تبدیل کنند.

.

تاثیر طراحی سایت در برندسازی شرکت های ساختمانی

اجازه بدهید توضیحات این بخش را با یک سوال شروع کنیم. شما ترجیح می دهید که انجام سفارش پروژه خود را به یکی از افراد مورد اعتمادتان بسپارید یا کسی که هیچ اطلاعاتی در مورد او ندارید؟

پاسخ بسیار ساده است. افراد برای انجام پروژه هایشان از شرکت های مورد اعتماد استفاده می کنند و تا جای ممکن سعی می کنند یک رابطه نزدیک با آن شرکت ایجاد کنند تا بتوانند با خاطری آسوده تر، سفارشات خود را به آن شرکت بسپارند. و این اعتماد سازی و رابطه سازی با کمک سایت تقویت می شود.

تاثیری که طراحی سایت بر روی برند سازی دارد بر هیچکس پوشیده نیست. همه ما می دانیم برای آنکه بتوانیم در دنیای پر رقابت امروز، پیروز باشیم و سهم بیشتری از بازار را کسب کنیم، باید برند شناخته شده ای داشته باشیم. داشتن برند معتبر علاوه بر جلب اعتماد مخاطبان و مشتریان، می تواند باعث شناخته شدن بیش از پیش کسب و کار ما شود.

همانطور که می دانید برخی برندها به صورت جهانی کار می کنند و شما می توانید در بسیاری از کشور ها برند و محصولات آنها را مشاهده نمایید. این در حالی است که برخی برند ها، حتی در کشور خود نیز شناخته شده نیستند و در بین مخاطبان خود محبوبیتی ندارند.

طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی نقش قابل توجهی در افزایش سطح آگاهی مخاطبان و ایجاد اعتبار برای برند شرکت شما ایفا می کند. به همین خاطر است که امروزه طراحی سایت بخش جدانشدنی از برند سازی اینترنتی محسوب می شود. این نکته مهم را به یاد داشته باشید که سایت شما می تواند فاصله شما و مشتری هایتان را به حداقل برساند و در مشتری حس اعتماد را بوجود آورد.

در واقع با داشتن یک سایت جامع می توانید اعتماد مخاطبان و مشتریانتان را جلب کنید و محبوبیت خود را بین آنها افزایش دهید.

.

کاهش هزینه های تبلیغاتی با طراحی سایت

همانطور که می دانید میزان رقابت در بازار بسیار زیاد است و همه برای کسب موفقیت بیشتر در این رقابت نیازمند تبلیغات هستیم و البته نباید فراموش کنیم که در صورتی که تبلیغات هدفمندی نداشته باشیم، نمی توانیم انتظار رشد کسب و کارمان را داشته باشیم.

در واقع تبلیغات، موتور رشد هر کسب و کاری است و نبود آن نیز باعث رکود هر کسب و کاری می شود. اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که هر تبلیغی برای ما سودمند نیست و تبلیغات غیراصولی می تواند فقط باعث هدر رفتن سرمایه ما شده و هیچ تاثیر مثبتی در رشد کسب و کار ما نداشته باشد. همانطور که یک موتور معیوب در خودرو باعث ایجاد مشکل در عملکرد کلی خودرو می شود، تبلیغات غیراصولی نیز می تواند به درآمد و سرمایه یک شرکت آسیب جدی وارد کند.

روش های مختلف تبلیغاتی را برای یک شرکت ساختمانی در نظر بگیرید؛ چاپ سررسید، تبلیغات بیلبوردی، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی و سایر روش های سنتی که در عین پرهزینه بودن، بازدهی متناسب با هزینه را به همراه ندارند و در نهایت سود کسب شده از این تبلیغات بسیار کمتر از هزینه پرداخت شده برای آنها خواهد بود. زیرا درصد زیادی از افرادی که این تبلیغات را مشاهده می کنند، اصلا به آن توجه نمی کنند و یا اصلا نیازی به آن خدمات و محصولات تبلیغ شده ندارند.

حال این روش های تبلیغاتی را با شرایطی مقایسه کنید که مخاطب شما و در اصل کسی که به خدمات و محصولات شما نیاز دارد، از طریق جستجو در گوگل با شما آشنا می شود.

در حالت اول شما با هزینه زیاد، تبلیغات خود را به افرادی نمایش می دهید که درصد زیادی از آنها مخاطب شما نیستند و احتمال ثبت سفارش آنها بسیار پایین است و در حالت دوم، افرادی که قصد استفاده از محصولات و خدمات شما هستند، خودشان به دنبال شما می آیند.

در کدام حالت احتمال ثبت سفارش بیشتر است؟ قطعا وقتی که کسی خودش به شما مراجعه می کند، به احتمال خیلی زیاد به مشتری شما تبدیل خواهد شد و سود خالص شما افزایش خواهد داشت.

ضمن اینکه هزینه تبلیغات در روش دوم بسیار پایین است و می توانید با یک سایت حرفه ای و تولید محتوای تخصصی برای سایتتان، به صفحه اول گوگل برسید و مشتریان بسیاری را از این طریق کسب کنید.

 

همیشه و همه جا در دسترس مخاطبان هستید

نیازی به توضیح در خصوص این موضوع نیست که تمام مخاطبان شما (اعم از افراد حقیقی یا حقوقی و شرکتها) به اینترنت دسترسی دارند و بسیاری از خریدهای خود را از طریق سایت ها و اپلیکیشن ها بصورت آنلاین انجام می دهند.

حتی اگر افراد قصد خرید آنلاین را نداشته باشند، باز هم برای بررسی و مقایسه محصولات و خدمات مورد نیازشان، به سایت ها مراجعه می کنند و احتمالا با مطالعه اطلاعاتی که در سایت ها قرار دارد و حتی با تماس با پشتیبانی این سایت ها، تصمیم خود را برای خرید از یک شرکت نهایی می کنند و پس از آن با مراجعه حضوری به محل فروش آن سایت، محصول مورد نظر را خریداری می کنند.

این نکته بسیار مهمی است که شاید خیلی از شرکتها به آن توجه نمی کنند و در نتیجه فروش و درآمد قابل توجهی را از دست می دهند!

طبیعتا وقتی سایت داشته باشید، بصورت 24 ساعته و 7 روز هفته و در تمام زمان ها (چه ساعات کاری و چه ایام تعطیل) در دسترس مخاطبان خود هستید و می توانید با مطالب و مقالاتی که در سایتتان منتشر می کنید، به مخاطبان خود اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنید و بخش زیادی از فرایند تبلیغات و بازاریابی شرکت را سیستم سازی کرده و به سایت بسپارید. کاری که شرکت های بسیاری انجام داده اند و توانسته اند بخش بزرگی از بازار را از آنِ خود کنند و کسب و کارشان را گسترش بدهند.

سایر شرکت ها هم در صورتی که این فرصت و این روش جدیدِ خرید مشتریان را نادیده بگیرند و برای تغییراتی که در رفتار مشتریان و نوع خرید آنها بوجود آمده، برنامه ای نداشته باشند، کم کم روند فروش و درآمدشان سیر نزولی خواهد گرفت و فضا را برای رقبایی که آنلاین شده اند، خالی می کنند.

در واقع راه نجات کسب و کارها بخصوص شرکت های مهندسی ساختمانی و معماری، انعطاف پذیری در مقابل این تغییرات است و شرکت هایی که خودشان را با سلیقه مخاطبانشان وفق بدهند، می توانند به رشد کسب و کارشان امیدوار باشند. و در حال حاظر بزرگترین تغییر در رفتار خرید مشتریان، مهاجرت از سبک خرید سنتی به خرید اینترنتی و آنلاین است و این هجرت، شرکت های عمرانی و ساختمانی را ملزم ساخته که با طراحی سایت، خودشان و محصولات و خدماتشان را بیشتر از قبل در دسترس مخاطبان قرار دهند.

 

طراحی سایت ساختمانی و معماری و دکوراسیون

 

طراحی سایت شرکت ساختمانی

با توضیحاتی که ارائه شد، می توان گفت که کم هزینه ترین راه تبلیغات و در عین حال یکی از پربازده ترین روش ها برای شرکت های ساختمانی و مهندسین ساخت و ساز، راه اندازی و طراحی سایت ساختمانی می باشد. طراحی سایت ساختمانی به صورتی انجام می شود که شرکت های ساختمانی بتوانند پروژه ای انجام شده یا پروژه های در دست انجام و همچنین پروژه های در حال افتتاح خود را با ارائه توضیحات مناسب سایت خود به نمایش بگذارند.

متاسفانه هنوز درصد زیادی از کسب و کارهای صنعت ساختمان سایت ندارند و یا از سایتهای قدیمی استفاده می‌کنند که عملا کارایی چندانی ندارند. همانطور که گفتیم یک سایت حرفه ای مانند یک بازاریاب شبانه روزی و رایگان برای شما فعالیت می‌کند و می‌تواند مخاطبان و مشتریان زیادی را به کسب و کار ساختمانی شما جذب کند. با داشتن یک سایت حرفه ای می‌توانید به دو هدف مهم یعنی افزایش فروش و کسب اعتبار و برندینگ برسید.

اگر صاحب یک کسب‌وکار ساختمانی هستید و هنوز برای کسب و کار و شرکت خود سایتی طراحی نکرده اید و یا می خواهید کیفیت طراحی سایت خود را بهبود دهید و در صفحه اول گوگل دیده شوید و از این طریق سفارشات بیشتری جذب کنید، می توانید برای سفارش طراحی سایت و سئوی سایت با شماره های 09192682620 و 09909964245 در واتساپ در ارتباط باشید.

مجموعه درآمد برتر طراحی سایت شما را با برنامه نویسی اختصاصی و با کیفیت بالا و همچنین با رعایت اصول بهینه سازی سایت انجام خواهد داد و پشتیبانی سایت طراحی شده نیز بصورت رایگان توسط این مجموعه انجام می پذیرد. لازم به ذکر است که تیم طراحی سایت درآمد برتر بعنوان همکار سازه برتر فعالیت می کند.

 

 

طراحی سایت معماری

بسیار مهم است که به عنوان یک شرکت معماری به این موضوع فکر کرده باشید که طراحی سایت معماری باید به چه گونه ای باشد که در کسب و کار شما تاثیر ویژه ای را بگذارد زیرا هدف اصلی راه اندازی و طراحی سایت برای هر کسب و کاری، بهبود شرایط و رونق بخشیدن به بازار فعالیت آن کسب و کار است.

به صورت کلی زمانی که صحبت از طراحی وب سایت معماری می شود، مردم فکر می کنند که طراحی سایت فقط در رابطه با ساختار، رنگ ها، تصاویر، متن و فونت است. البته این نکات از جمله موارد ضروری در طراحی سایت هستند اما واقعیت طراحی وب سایت داستان یا طرحی است که در پشت این مسائل وجود دارد، در واقع این طرح یا سناریو به سایت شخصیت می بخشد.

قطعا طراحی سایت معماری باید دارای ظاهری جذاب و با در نظر گرفتن ویژگی های زیباشناختی باشد تا بتواند توجه مخاطبین را به خود جلب کند. البته این نکته نیز بسیار مهم است که عملکرد سایت دارای ضعف نباشد. اگر بخواهیم به زبان خودمان این موضوع را شرح دهیم، باید بگوییم که یک ساختمان باید ابتدا اسکلت قدرتمندی داشته باشد و سپس طراحی ها و ظریف کاری های تزیینی بر روی آن اعمال شود.

 

طراحی سایت معماری نیازمند رعایت نکات خاص خود است. مواردی که در ادامه اشاره می کنیم بخشی از نکات طراحی سایت معماری است که حتما باید مد نظر طراحان وب سایت و شرکت های معماری باشد:

    گرافیک سایت: گرافیک در معماری اهمیت ویژه ای دارد و باید گرافیک سایت های معماری نیز مورد توجه قرار بگیرد.

    واکنش گرا بودن سایت: با توجه به اینکه بخش زیادی از بازدیدهای سایت توسط گوشی های موبایل انجام می شود، واکنش گرا بودن یا همان ریسپانسیو بودن سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است

    گالری تصاویر: همانطور که گفته شد، ویژگی های ظاهری در معماری بسیار مهم هستند و طبیعتا برای نمایش نمونه کارهای پروژه های مختلف در سایت، وجود گالری تصاویر الزامی است.

    خلاقیت: نقطه قوت سایت معماری خلاقیت طراح سایت است. هر اندازه که در طراحی سایت خلاقیت بیشتری استفاده شود، برند شما برای زمان بیشتری در ذهن مخاطب خواهد ماند.

    همچنین وجود بخش هایی مانند بخش معرفی پرسنل شرکت و تخصص هر کدام، معرفی خدمات و محصولات شرکت معماری، بخش نمونه کارها و همچنین بخش پروژه های اجرا شده و در حال اجرا، بخش ویدیو و بخش نظرات کارفرمایان در خصوص شرکت، بخش معرفی رویدادهای روز معماری و ...

 

 

طراحی سایت دکوراسیون داخلی

از آنجا که ارائه دهندگان خدمات دکوراسیون داخلی و شرکت های معماری داخلی، بخش زیادی از عمر خود را صرف تربیت نگاه زیبایی شناختی و تقویت خلاقیت خود کرده اند، لذا در مورد طراحی سایت دکوراسیون داخلی خود نظرات خاص هنری دارند و در انتخاب طرح مناسب برای سایت دکوراسیون داخلی خود حساسیت زیادی به خرج می دهند. گروه طراحی سایت سازه برتر بطور کامل به این موضوع واقف است و گرافیک سایت دکوراسیون منزل را مطابق با سلیقه شما طراحی می کند و پس از تایید طرح توسط شما، مراحل بعدی را پیگیری می کند.

با ساخت وب سایت دکوراسیون می توانید یک کاتالوگ آنلاین بسیار کاربردی و حرفه ای داشته باشید. پس از طراحی سایت دکوراسیون منزل و همینطور طراحی سایت دکوراسیون داخلی می توانید به راحتی تمامی نمونه کارهای خود را در فضای اینترنت منتشر نمایید. کاربران با دیدن نمونه کارهای شما درک بهتری از سبک و نوع  خدماتی که ارائه می دهید خواهند داشت و می توانند با آگاهی بیشتری خدمات مورد نظر خودشان را به شما سفارش دهند و از این طریق می توانید مشتریان بسیاری را جذب کنید.

همچنین در صورتی که شما در زمینه فروش و ارائه محصولات مرتبط با طراحی دکوراسیون نظیر کاغذ دیواری، کف پوش ها نظیر پارکت و مواردی از این دست فعالیت دارید، می توانید به وسیله ایجاد سایت فروشگاهی محصولات دکوراسیون، محصولات خود را ارائه کنید و آنها را بصورت آنلاین بفروشید.

نکته مهم دیگر این است که شما به واسطه طراحی سایت دکوراسیون، یک پایگاه تبلیغاتی بسیار موثر با هزینه ای بسیار اندک را خواهید داشت. ضمن اینکه برخلاف اینستاگرام، در سایت خود نیاز به فعالیت مداوم ندارید و این امکان را خواهید داشت که مشتریان زیادی را از طریق گوگل به سایت خود جذب کنید.

 

 

طراحی سایت مصالح ساختمانی

با توجه به تنوع بسیار زیاد در انواع مصالح ساختمانی، امکان فروش آنلاین بسیاری از این مصالح نیز فراهم شده است. شاید این تفکر هنوز وجود داشته باشد که افراد و مشتریان، ابزارآلات و مصالح ساختمانی را بصورت آنلاین خرید نمی کنند و محصولات ساختمانی فقط بصورت حضوری به فروش می رسد. اما واقعیت این است که امروزه طیف وسیعی از محصولات از جمله مصالح و تجهیزات ساختمانی بصورت اینترنتی خریداری می شوند. برای اثبات این واقعیت هم کافی است که سری به قسمت مصالح ساختمانی سایت دیجی‌کالا بزنید و نظرات خریداران را ببینید.

طراحی سایت حتی برای بسیاری از مصالح ساختمانی که بصورت حضوری به فروش می رسند هم اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا بیشتر مردم قبل از مراجعه حضوری برای خرید، حتما از طریق سایت های مختلف در خصوص فروشنده ها و مصالح ساختمانی جستجو می کنند و پس از کسب اطلاعات و جمع بندی نهایی، فروشنده مورد نظر خود را انتخاب می کنند و سپس به آن فروشگاه مراجعه می کنند و خرید خود را نهایی می کنند. در واقع اگر امکان فروش آنلاین برای محصولات شما وجود ندارد، باز هم می توانید از طریق سایت خود به برند سازی و تبلیغات و در نهایت به جذب مشتری بپردازید.

با طراحی سایت مصالح ساختمانی این امکان را برای مشتریان خود ایجاد می کنید که بتوانند از طریق جستجوی اینترنتی مصالح مورد نظر خود را خریداری کنند. و شما این امکان را خواهید داشت که از طریق سایت خودتان به مشتریانتان خدمات و اطلاعات بیشتری ارائه کنید و آنها را جذب کنید. ضمن اینکه فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی شما این پتانسیل را دارد که با معرفی شرکت ساختمانی شما به سایر شهرها، بتواند به توسعه بازار هدفتان کمک کند.

 

 

طراحی سایت املاک و نکات مهم طراحی سایت مشاور املاک

امروزه با وجود ترافیک زیاد و کمبود وقت، یکی از راحتترین روش های خرید و فروش و یا اجاره ملک، استفاده از سایت های مشاور املاک است که می توان اطلاعات کاملی را در خصوص ملک مورد نظر از این سایت ها دریافت کرد و پس از بررسی های اولیه، برای بازدید نهایی و انجام معامله، بصورت حضوری اقدام کرد.

در طراحی سایت املاک باید نکات مختلفی را در نظر داشت تا کارایی آن سایت بیشتر شده و مانند یک مشاور املاک آنلاین حرفه ای، اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار مخاطبان قرار دهد. مواردی مانند جزییات و مصالح استفاده شده در ملک، نمایش مکان ملک بر روش نقشه، دسترسی ها، گالری تصاویر، امکان قرار دادن ویدیو، امکان فروش حق اشتراک به سایر مشاورین املاک، بخش وبلاگ و مقالات آموزشی، امکان فیلتر و جستجوی پیشرفته، امکان مقایسه املاک، امکان افزودن دستیار مدیر برای مدیریت آگهی های املاک، امکان ارسال پیامک و سایر موارد از این دست که می تواند به کارآمدتر شدن سایت مشاور املاک کمک کند.

شما می توانید با ثبت سفارش طراحی سایت املاک در سایت سازه برتر، تمامی امکاناتی که در این بخش ذکر شده را در سایت خود داشته باشید و البته امکانات متعدد دیگری که در تمام سایت های مشاور املاک وجود دارند نیز، به سایت شما اضافه خواهد شد و علاوه بر آن می توانید امکانات اختصاصی و سفارشی مورد نظر خود را اعلام کنید تا در زمان طراحی سایت املاک شما در نظر بگیریم.

هزینه طراحی وب سایت املاک توسط سازه برتر کاملا اقتصادی خواهد بود و با توجه به امکانات درخواستی، تعرفه نهایی به شما ابلاغ خواهد شد که برای دریافت قیمت طراحی سایت املاک می توانید از ادامه این صفحه با ما در ارتباط باشید.

 

 

طراحی سایت نیازمندیهای ساختمان و آگهی ساختمانی

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت، شیوه های تبلیغات ساختمانی نیز دچار تغییر و تحول شده است. امروزه با وجود سایت های آگهی و نیازمندی، امکان تبلیغات برای شرکت های فعال در حوزه صنعت ساختمان بسیار راحتتر شده است.

البته این یک سوی قضیه است و سوی دیگر آن به مدیران سایت های آگهی ساختمانی مربوط می شود. بطوری که می توانند در سایت نیازمندی ساختمانی خودشان به شرکت های همکار خدمات تبلیغاتی ارائه کنند و خودشان نیز از این همکاری درآمد کسب کنند.

در واقع مدیران سایت های نیازمندی می توانند از طریق نمایش تبلیغات و آگهی ویژه در سایتشان، هزینه ای بابت ویژه سازی آگهی دریافت کنند.

البته علاوه بر روش بالا، بسیاری از شرکت های ساختمانی نیز می توانند از این روش برای افزایش فروش خودشان استفاده کنند. در این روش یک شرکت ساختمانی امکان انتشار آگهی تبلیغاتی در سایتش را به سایر شرکت ها ارائه می کند و به این ترتیب محتوای بیشتری در سایتش منتشر می شود و در نتیجه بازدید سایت این شرکت نیز افزایش می یابد.

در اینجا یک فرصت ویژه برای مدیر سایت نیازمندی وجود دارد که می تواند همیشه آگهی ها و تبلیغات خودش را بالاتر از بقیه آگهی ها قرار دهد و بدین ترتیب مشتریان بیشتری را جذب کند.

از این فرصت حتی می توان برای همکاری در فروش محصولات ساختمانی استفاده کرد و در صورتی که خودتان تولید کننده و یا فروشنده محصولات و مصالح ساختمانی نباشید، می توانید با دریافت نمایندگی از شرکت های ساختمانی، به تبلیغات و فروش محصولات آنها در سایت خودتان اقدام نمایید و از این راه به کسب درآمد بپردازید.

در صورت نیاز به طراحی سایت آگهی ساختمانی، می توانید از مسیرهای ارتباطی انتهای صفحه سفارش خود را ثبت کنید.

 

 


نحوه سفارش طراحی وب سایت و دریافت تعرفه

با توجه به اینکه با در نظر گرفتن امکانات هر سایت، تعرفه طراحی وب سایت متفاوت خواهد بود برای دریافت هزینه طراحی سایت مورد نظر خود می توانید از روش های زیر با ما در ارتباط باشید و همچنین می توانید برای سفارش طراحی وب سایت صنعت ساختمان از همین روش ها استفاده کنید:

ایمیل: saze20.ir@gmail.com

شماره تماس در واتساپ: 09192682620 – غفوری تبار

صفحه تماس با سازه برتر: https://saze20.ir/contact-us

طراحی سایت ساختمانی و معماری


 

 

تولید محتوای سایت ساختمانی و معماری

تولید محتوای تخصصی برای سایت های ساختمانی

یکی دیگر از خدمات مجموعه سازه برتر به شرکت های فعال در صنعت ساختمان، تولید محتوای تخصصی و حرفه ای برای سایت های شما می باشد. می دانیم که برای تولید محتوای تخصصی در زمینه معماری و ساختمان نیاز به یک تیم حرفه ای و با تجربه دارید و می توانیم برای ارائه این خدمات با شما همکاری داشته باشیم تا سایت شما در نتایج برتر گوگل نمایش داده شود و بتوانید مشتریان بیشتری را از این طریق جذب کنید.

همکاری به صورت ماهیانه و در پلن های مختلف متناسب با سفارش شما خواهد بود و می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع همکاری با شماره 09192682620 در تماس باشید و یا از طریق واتساپ با شماره های 09192682620 و 09909964245 در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

تولید محتوای ساختمانی و معماری

 

با توجه به تجربه چند ساله ای که در تولید محتوا برای سایت های مختلف بخصوص سایت سازه برتر کسب کرده ایم، این اطمینان را به شما می دهیم که مطالب و محتوایی که برای سایت شما تهیه خواهیم کرد، از کیفیت بالایی برخوردار باشند و بصورت کاملا هدفمند طراحی شده و مخاطبان سایت شما را به سمت ثبت سفارش و خرید از شما هدایت کنند.