دانلود رایگان گزارش کارآموزی عمران pdf - سازه برتر



دانلود رایگان گزارش کارآموزی عمران pdf

دانلود رایگان گزارش کارآموزی عمران pdf

گزارش کارآموزی عمران و ساختمان با فرمت PDF در ۲۴ صفحه می باشد و به بررسی پروژه کارآموزی می پردازد که می توانید این فایل با ارزش را به صورت مستقیم و رایگان در انتهای این مطلب از سایت سازه برتر دانلود نمایند. همچنین فایل های دیگری نیز برای گزارش کارآموزی عمران و ساختمان در این سایت بصورت رایگان قرار داده شده که می توانید با جستجوی عبارت "گزارش کارآموزی" در سمت چپ سایت، به این فایل ها نیز دسترسی داشته باشید و آنها را دانلود کنید.

.

.

بخشی از متن این گزارش کارآموزی

شناخت خصوصیات و قابلیت های زمینی که قرار است سازه ای بر روی آن ساخته شود، از مهمترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

زمینی که می خواهیم ساختمانی در آن بسازیم، باید قبلاً مورد شناسایی و بررسی کامل قرار گرفته باشد و از خصوصیات، قابلیت ها و نکات ضعف آن آگاه باشیم.

مطالعاتی که قبل از شروع کارهای ساختمانی در رابطه با محل ساختمان بایستی انجام شود، شامل اثرات جوی، بارندگیها، تغییرات درجه هوا که بخصوص در فصول سرد و یخبندان، تأثیرات نامطلوب و مخرب در مصالح، اجزا و قسمت های ساخته شده بجا می گذارد.

موضوع شناسایی زمین حتی قبل از طراحی و اجرای نقشه مورد توجه قرار می گیرد.

طراحی که مسئولیت طرح پروژه ای را برعهده دارد، باید وضعیت توپوگرافی و عوارض طبیعی و مصنوعی موجود و مطالعاتی که در بالا به آن اشاره شد را در طراحی خود مدنظر داشته باشد.

اطلاع از وضعیت خاک و زمینی که قرار است سازه بر روی آن بنا شود، از عوامل اساسی طراحی پی و محاسبات مربوط به آن است.

قبل از شروع طرح، بایستی مقاومت زمین زیر پی جهت دیوارها برای طراح مشخص شود تا بتواند بر مبنای آن، محل ستونها، دیوارها و در مجموع طرح را بوجود آورد؛ به طور کلی زمین، لایه ها و مواد متشکله مختلفی دارد که هر لایه آن مورد آزمایش قرار می گیرد.

 

صفحات پیشنهادی:

تبلیغات ساختمانی

تولید محتوای ساختمانی

طراحی سایت ساختمانی

 

فهرست مطالب گزارش کارآموزی عمران

مقدمه

مشخصات پروژه

محل احداث پروژه

آماده سازی محوطه و تجهیز کارگاه

پیاده سازی نقشه

گودبرداری

پی کنی و پی سازی

قالب بندی

آرماتوربندی

بتن سازی و بتن ریزی فونداسیون

مشکلات بتن تازه

عکس های پروژه

نقشه های پروژه

.

.

عنوان: دانلود رایگان گزارش کارآموزی عمران

فرمت: pdf

حجم: 1.13 MB

رمز: www.saze20.ir (با حروف کوچک تایپ شود)

دانلود با لینک مستقیم

.

.


ضمنا چندین مطلب مشابه و مرتبط با گزارش کارآموزی را در سایت سازه برتر قرار داده ایم که می توانید فایل این گزارش کارآموزی ها را بصورت رایگان دانلود کنید. برای دانلود فایل های بیشتر در خصوص گزارش کارآموزی ساختمان و گزارش کارآموزی عمران روی عنوان هر کدام کلیک کنید.

همچنین در صورتی که مایلید گزارش کارآموزی شما در سایت سازه برتر منتشر شود می توانید فایل آن را به ایمیل saze20.ir@gmail.com ارسال کنید و مشخصات خودتان را نیز بنویسید تا با نام خودتان در سایت سازه برتر منتشر کنیم.


 

ساخت مجتمع های مسکونی و تجاری به شکل انبوه در دنیای امروز با توجه به رشد روز افزون جمعیت و افزایش نیازهای گوناگون جامعه پیرامون تهیه مسکن، اشتغال بکار و ... موجب تحقق بخشیدن به این نیازها شده و در کنار آن امکان اجرای آخرین دستاوردهای علمی و عملی را در یک مجموعه واحد فراهم می آورد. انبوه سازی در کنار پاسخگویی به نیازهای روزمره جامعه، توانسته است چهره شهر را از بافت قدیمی و فرسوده خارج کرده و آن را بسوی دنیای مدرن سوق دهد.

آنچه معلوم است اینکه نیاز به انبوه سازی در جامعه روز به روز افزایش یافته و در آینده شاهد گسترش روز افزون آن خواهیم بود. بدیهی است عدم توجه به مسائل تئوری معماری، محاسباتی و تاسیساتی در اجرا و ساخت اشکالاتی را در پی خواهد داشت که به زودی به تعمیر ساختمان منتهی خواهد شد، که باید در اسرع وقت ساختمان را به وسیله تعمیر محافظت کنیم و ضمن اجرای اصولی تعمیر، عمر مفید ساختمان را تداوم بخشیم. چرا که در بعضی مواقع، اشتباه در تعمیر ساختمان خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری در بر خواهد داشت.

 

کلمات کلیدی:

گزارش کارآموزی عمران pdf، گزارش کارآموزی عمران ساختمان بتنی pdf، گزارش کارآموزی عمران، گزارش کار کارآموزی عمران ساختمان بتنی، گزارش کارآموزی ساختمان بتنی، گزارش کارآموزی ساختمان، کارآموزی عمران

 



  1. Abolfazl

    عالی

  2. حبیب

    عالی

  3. محمد

    عالی