خرید لوله داربست با قیمت رقابتی - سازه برتر



شماره تماس فولادرادمهر 09123870542

خرید لوله داربست با قیمت رقابتی

امروزه بدون استفاده از داربست،نمی توان ساختمان سازی کرد. استفاده از داربست به حدی رواج پیدا کرده که ما در مواردی به جز ساختمان سازی نیز شاهد استفاده از انواع داربست می باشیم. اقداماتی مانند شست وشوی شیشه برج ها، ساخت سکوی سخنرانی و کنسرت و سایر اقدامات صورت می پذیرد.  تمام این اقدامات در واقع تنها با یک هدف و آن هم پیشبرد بهتر امور و حفظ امنیت جان انسان‌ها انجام می‌شود. حتما تا کنون لوله داربست را در مسیر پیاده رو‌ها و روبه روی ساختمان‌های در حال ساخت دیده‌اید. لوله داربست اصلی‌ترین بخش تشکیل دهنده سازه‌های داربست است و انواع مختلفی دارد. این لوله‌ها بسیار پرکاربرد و البته کارآمد هستند و در بخش‌های مختلف ساختمان سازی و صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین خرید و فروش این لوله‌ها نیز به فراوانی انجام می‌شود.

قبل از این که در مورد قیمت لوله داربست و خرید ارزان قیمت آن صحبت کنیم بهتر است شرح مختصری راجع به انواع این لوله و کاربردها و ویژگی‌های آن بیان کنیم تا بهتر با آن آشنا شوید. قطعاً شناخت ویژگی‌های این تجهیزات در انتخاب آن هنگام خرید به شما کمک می‌کند. لوله‌های داربست در واقع اسکلت سازه داربست هستند که با هدف دسترسی به نقاط سخت و کور ساختمان‌ها مخصوصاً هنگام ساخت نما مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها به جز ساختمان سازی در صنایع مختلفی به طور گسترده به کار گرفته می‌شوند. در زیر کاربردهای این تجهیز صنعتی را بیان می‌کنیم.

.

کاربرد لوله داربست

راحتی عبور و مرور و جابجایی انواع مصالح

حفظ ایمنی کارگران و مهندسان و کارفرمایان

ایجاد نمای خوب برای شهر و ساختمان

خرید لوله داربست

شماره تماس فولاد رادمهر 09123870542

.

ویژگی‌ سازه لوله داربست

این لوله‌ها که در صنعت با نام لوله ۵ نیز شناخته می‌شوند، در ضخامت‌ و طول‌های مختلف وجود دارند و به دلیل ساز و کاری که دارند از جنس فلز می‌باشند.از آن‌جا که این لوله‌ها هیچ سیالی را انتقال نمی‌دهند، فقط کاربرد صنعتی دارند. به همین دلیل تست‌های نفوذ و آنالیز روی این لوله‌ها انجام نمی‌شود. ضخامت معمول این لوله در مصارف ساختمانی و صنعتی دو و نیم میلی متر است و طول آن از ۳ تا ۶ متر متغیر است. این لوله از جنس های مختلفی ساخته می‌شود و نوع آلیاژ به کار رفته در آن به محیطی که سازه داربست قرار می‌گیرد و عوامل بسیار دیگر بستگی دارد. در ادامه بیشتر راجع به این مهم صحبت خواهیم کرد.

.

مزایای لوله داربست

  • به دلیل جنس و نحوه تولیدی که دارند، از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • نصب آنها بسیار آسان است.
  • قابلیت تحمل وزن‌های بالا و نیروی فشار زیاد را دارند.
  • نسبت به نیروی کششی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.
.

انواع لوله داربست

  • لوله درزدارلوله درزدار که با نام لوله جوش داده شده نیز معروف است به شکل‌های مختلفی تولید می‌شود. فرآیند تولید این لوله به این شکل است که ابتدا ورق‌های فولادی برش داده می‌شوند و پس از فرآیند نورد گرم به شکل دایره در می‌آیند. در این میان درزهایی به وجود می‌آید که جوش داده می‌شوند. شکل جوشکاری نیز متفاوت است و با توجه به جنس و ضخامت لوله در انواع جوشکاری لیزری، مقاومتی و غیره انجام می‌شود. بعد از این که درزها جوش داده شدند، لوله با طول‌های مشخص بریده شده و خال‌های اضافی در محل جوش برداشته می‌شوند.
  • لوله بدون درزدر تولید این لوله از روش جوشکاری استفاده نمی‌شود. این لوله بعد از گذراندن چندین فرآیند مختلف حاصل می‌شود. لوله داربست بدون درز مستقیماً از شمش‌های فولادی ساخته می‌شود. در فرآیند تولید این نوع لوله شمش به وسیله یک سنبه سوراخ می‌شود، بعد از این که ضخامت لوله تعیین شد، فرآیند شکل‌دهی تکرار می‌شود تا طول لوله نیز مشخص شود. این لوله به دلیل یکپارچگی و یکنواختی و عدم وجود دزر از استحکام بسیار بالاتری برخوردار است. این لوله مقاومت بالایی در برابر خوردگی، فشار و کشش دارد.
.

لوله داربست سبک یا سنگین

در تولید لوله‌های داربست از فلز گالوانیزه استفاده می‌شود. از آنجا که این لوله‌ها ممکن است در شرایط محیطی مختلف مانند محیط مرطوب یا زیر نور مستقیم آفتاب مورد استفاده قرار بگیرند، باید روکش مقاومی داشته باشند تا دوام و ماندگاری مطلوبی پیدا کنند. بنابراین این که لوله با چه هدفی گالوانیزه شود به دو نوع سبک و سنگین تقسیم می‌شود. در تولید لوله‌های سنگین داربست از فلز بیشتری برای پوشش‌دهی استفاده شده و ضخامت و وزن این لوله‌ها بیشتر است. غالباً از فلز روی برای پوشش‌دهی و گالوانیزاسیون این لوله‌ها استفاده می‌شود.‌ لوله‌های سنگین در ابعاد بزرگ‌تر تولید می‌شوند و به دلیل استحکام بالاتری که دارند در سازه‌های بزرگ و ساختمان‌های مرتفع که امنیت بیشتری می‌طلبد، به کار گرفته می‌شوند.

در تولید لوله‌های سبک فلز روی کمتری استفاده می‌شود اگر چه این لوله‌ها به محکمی لوله سنگین نیستند اما به دلیل قیمت مناسب و کاربردهای فراوان استفاده گسترده‌ای در صنعت و ساختمان سازی دارند. لازم به ذکر است دو نوع لوله داربست سبک و سنگین از لحاظ شیوه تولید یکسان‌اند، تنها در میزان استفاده از پوشش فلز روی تفاوت دارند.

.

ملاک انتخاب انواع لوله داربست چیست؟

لوله داربست جزو محصولات و تجهیزاتی است که کیفیت آن بسیار مهم و حیاتی است، چون عدم توجه به کیفیت آن خسارت‌های جبران ناپذیر جانی و مالی به بار می‌آورد. مهم‌ترین ملاک انتخاب این لوله‌ها شرایط محیطی و شرایط وزنی مختلف است. لوله ۵ صنعتی در دو نوع فولادی و فولادی گالوانیزه تولید می‌شود. اگر داربست در مکان‌هایی که آفتاب مستقیم می‌تابد و یا محیط‌های نم‌دار و مرطوب قرار می‌گیرد، باید روکش مناسبی داشته باشد تا از زنگ زدگی و پوسیدگی آن جلوگیری کند. علاوه بر این مسئله مقاومت کششی سازه داربست مطرح می‌شود که بسیار مهم است. اگر لوله‌های داربست بر اساس استانداردهای تعیین شده با ضخامت مناسب تولید شوند، می‌توانند حداقل هشت تن بار کششی را تحمل کنند. ضمن این که در مورد داربست‌های ساختمانی لوله‌های بدون درز انتخاب ایمن‌تری است.

.

قیمت لوله داربست به چه عواملی بستگی دارد؟

  • عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت این محصول نقش دارند. به عنوان مثال وزن لوله تعیین کننده قیمت آن است. وزن لوله نیز بسته به ضخامت و طول آن متغیر است. طبیعتاً لوله‌های ضخیم وبا وزن بیشتر استحکام بالاتر و قیمت گران‌تری دارند.
  • سایز لوله که بر اساس قطر داخلی و خارجی آن مشخص می‌شود یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده قیمت است. قیمت این محصول در ضخامت‌های مختلف متفاوت است. هدف این شرکت ارائه خدمات متفاوت نسبت به شرکت‌های مشابه است و تعهد کاری متخصصان آن باعث ایجاد بازخورد مثبت در بین مشتریان آن شده است.
  • جنس این محصول عامل مهمی در نرخ لوله‌های داربستی است. قطعاً لوله‌های فولادی گالوانیزه گران‌تر از لوله‌های فولادی بدون روی هستند.
  • نوع لوله، سبک و سنگین بودن آن و همچنین درزدار یا بدون دزر بودن آن در نرخ لوله نقش دارند. قطعاً لوله‌های سنگین و بدون درز گران‌تر هستند.
  • از آن‌جا که این لوله‌ها طول عمر بسبار زیادی دارند، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای صرفه‌جوی در هزینه‌ها خرید لوله داربست دست دوم تهیه کنند. بنابراین یکی از عواملی که قیمت این تجهیز را مشخص می‌شود، نو یا دست دوم بودن آن است. البته لوله‌های داربستی دست دوم نیز از استحکام اولیه محصول برخوردار هستند. تنها چون کاربران دیگر به آن نیاز ندارند، اقدام به فروش آن می‌کنند.
  • به جز ویژگی‌های ساختاری این لوله‌ها، عامل مهم دیگری نیز وجود دارد که در قیمت آن‌ها اثر می‌گذارد و آن هم مرکز خرید لوله‌های داربستی است. طبیعتاً هر چه تعداد واسطه کمتر باشد قیمت خرید لوله ۵ ارزان‌تر خواهد شد.
  • از آن‌جا که ماده اولیه این محصولات از فولاد است، نوسان قیمت در بازار فولاد بر روی قیمت نهایی این محصولات تأثیرگذار است.
.

خرید لوله داربست ارزان را از کجا انجام بدهیم؟

انواع لوله داربست

شماره تماس فولادرادمهر 09123870542

از آنجایی که بازار لوله داربست از رونق بسیاری برخوردار است و این مساله باعث ورود برخی افراد سودجو و سوداگر به این بازارها  شده است که سعی در فاصله انداختن بین عرضه کننده مستقیم و مصرف کننده نهایی دارند یا با ایجاد جو سوداگری، جهت کسب سود بیشتر  خود، اقدام به ایجاد عدم تعادل یا جو روانی در این بازار می کنند. برای همین مورد باید برای نهیه لوله داربست و لوله داربست دست دوم به عرضه کننده مورد اعتماد که سال ها تجربه ی عرضه در این بازار را دارد مراجعه و از آن بخواهیم تا محصولات دسته اول را با قیمت مناسب عرضه کند.. توصیه ما به شما خرید از  شرکت فولاد رادمهر است.

این شرکت محصولات بسیار مرغوب از جمله بست چهار پیچ با کیفیت جهانی را ارائه می‌دهد و قیمت آن نسبت به شرکت‌های هم تراز بسیار ارزان‌اتر و منصفانه‌تر است. علاوه بر این شرکت دارای یک تیم حرفه‌ای و مجرب است که آماده ارائه مشاوره و راهنمایی هستند و به خوبی خدمات ارائه داده شده را پشتیبانی می‌کنند. هدف این شرکت ارائه خدمات  متفاوت نسبت به شرکت‌های مشابه است. از طریق لینک زیر می‌توانید وارد سایت فولاد رادمهر شوید و لوله های داربست مورد نیاز خود را با اطمینان و قیمت ارزان  به صورت آنلاین خرید کنید.