کمپین ملی نما، هویت شهر ما ؛ اولین مقصد تبریز

 

کمپین ملی نما، هویت شهر ما ؛ اولین مقصد تبریز

سال گذشته و پس از برگزاری دومین همایش و نمایشگاه نما در تاریخ ۱۶ الی ۱۸ دی ، از کمپین ملی “نما، هویت شهر ما” جهت برگزاری در کلانشهرهای کشور رونمایی به عمل آمد.

این کمپین پس از آن که طی سال های ۹۸ و ۹۹، به شکل یک سلسله همایش و کارگاه آموزشی، با موفقیت در مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار گردید، در گام بعدی با عنوان “کمپین ملی نما، هویت شهر ما” و با هدف برگزاری در کلانشهرهای کشور طی مراسمی در دومین همایش و نمایشگاه نما، توسط جمعی از مدیران شهری تهران و کلانشهرها رونمایی گردید و کلانشهر تبریز به عنوان اولین مقصد آن در سال ۱۴۰۰ در برگزیده شد.

..

کمپین نما, نما هویت شهر ما

.

در همین راستا، تفاهم نامه همکاری در خصوص برگزاری این رویداد بین معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و مجتمع رسانه ای راه و ساختمان (صما) منعقد شده که بر اساس آن در تاریخ 24 و 25 شهریور ۱۴۰۰، تبریز با مشارکت دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرها، میزبان این کمپین خواهد بود.

.

کمپین نما, نما هویت شهر ما

.

دکتر محمد عزتی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز درباره چرایی برگزاری این کمپین در این شهر، می‌گوید: «این ضرورت احساس شد که با روشی دیگر مسئله نما را مدیریت کنیم.»

.

.

علاقه مندان می توانند جزئیات بیشتر را در گزارش تصویری که به همین منظور آماده شده ببینند:

 

.

.

برای مراجعه به سایت رویداد روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.event.samair.ir/tabriz

 

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *