آموزش گام به گام فتوشاپ به زبان فارسی (قسمت8) - سازه برتر



[caption id="attachment_6535" align="alignnone" width="500"]آموزش گام به گام فتوشاپ به زبان فارسی (قسمت8) آموزش گام به گام فتوشاپ به زبان فارسی (قسمت8)[/caption]

با سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز سایت سازه برتر. بخش هشتم از مجموعه آموزش های گام به گام فتوشاپ را برایتان آماده نموده ایم. آموزش امروز را با تشریح و کاربرد Blinding Modes (حالتهای ترکیب رنگی) شروع می کنیم. این موضوع کاربرد بسیار زیادی مخصوصا در مبحث پست پروداکشن دارد. سپس به مفاهیم عکسهای سیاه و سفید و رنگی می پردازیم. فرا میگیریم که چگونه عکسهای سیاه سفید را به رنگی و بالعکس تبدیل کنیم. در ادامه

با ابزار Eye Dropper (قطره چکان) و Color Panel (جعبه مدیریت رنگ ها) آشنا خواهیم شد. یاد میگیریم چگونه از رنگ مورد نظر نمونه برداری کنیم و آنرا ذخیره نماییم و در نهایت با ابزارهای تقسیم بندی در فتوشاپ آشنا می شویم. ابزارهایی همانند Ruler (خط کش)، Guides (خطوط راهنما) و  Grid (شبکه های شرنجی). این ابزار برای طراحان گرافیک الزامی و بسیار مفید می باشد. امیدواریم از این آموزشها استفاده کافی را ببرید.

36_ Blending Modes Continue

 width=

37_ Coloring Black And White Images

 width=

38_ Eye Dropper And Color Panel

 width=

39_ Color Sampler And Info Panel

 width=

40_ Introducing Guides And Grid

 width=

برای دسترسی به محصولات آموزشی پست پروداکشن کلیک کنید

. post production sazee3


  1. hekmati

    سلام اموزش هاتون دانلود نمی شود . همچنین در فروم میشود عضو شد ولی در سایت اصلی تون نمی شه.(کد امنیتی نمایش داده نمی شود) در جدید ترین اموزش های پست پرداکشن گفتید فلان ابزار فوتوشاپ 4 ساعت تو vip گذاشتید . درسایت اصلی نمیشه وارد شد چه برسه vip ! ممنون میشم راهنمایی کنید . واقعا سایت عالی دارید.

    1. علی غفوری تبار

      با سلام. آموزش های فتوشاپ در معماری به زبان فارسی متعلق به سایت آترین می باشد و شما پس از کلیک بر روی آیکون دانلود وارد صفحه دانلود در سایت آترین می گردید و در آنجا امکان دانلود بصورت رایگان وجود دارد. برای استفاده از محتوای انجمن باید عضو بود اما برای استفاده از مطالب سایت احتیاجی به عضویت نیست و تمام مطالب بصورت رایگان قابل دانلود هستند. باز هم اگر مشکلی پیش آمده از طریق " پشتیبانی آنلاین " با ما در ارتباط باشید. با تشکر.