دانلود گزارش کارآموزی ساختمان فلزی و ساختمان بتنی - سازه برتر



دانلود گزارش کارآموزی ساختمان فلزی و ساختمان بتنی

دانلود گزارش کارآموزی ساختمان فلزی و ساختمان بتنی

امروز برای همراهان عزیز سایت سازه برتر دو گزارش کارآموزی را آماده کرده ایم. فصل اول این گزارش کارآموزی مربوط به ساختمان بتنی بوده و در فصل دوم گزارش کارآموزی ساختمان فلزی قرار گرفته است. هر  فصل در یک فایل جداگانه و با فرمت pdf قرار گرفته و آماده دانلود می باشد.

نقل قول: امروزه متداول‌ترین سازه های ساختمانی که مورد استفاده مردم جهت ساخت و ساز ساختمان ها قرار می گیرد، ساختمان های اسکلت‌دار می‌باشند. بنابراین دانستن نکات اجرایی چنین سازه های متداولی برای مهندسین جوان امری کاملاً مهم است. از این رو سعی شده است برخی از نکات اجرایی سازه های فلزی و بتنی همچنین سوالات مربوط به این سازه ها را به شکلی بسیار ساده جهت درک راحت آن مطرح کنیم. بدیهی است این مجموعه با تمام تلاش که جهت گردآوری آن گردیده است خارج از اشكال نمی باشد.

 

 

عنوان: گزارش کارآموزی ساختمان فلزی و ساختمان بتنی

فرمت: pdf

حجم: 5.5 MB

رمز: www.saze20.ir

دانلود با لینک مستقیم

 

 


ضمنا چندین مطلب مشابه و مرتبط با گزارش کارآموزی را در سایت سازه برتر قرار داده ایم که می توانید فایل این گزارش کارآموزی ها را بصورت رایگان دانلود کنید. برای دانلود فایل های بیشتر در خصوص گزارش کارآموزی ساختمان و گزارش کارآموزی عمران روی عنوان هر کدام کلیک کنید.

همچنین در صورتی که مایلید گزارش کارآموزی شما در سایت سازه برتر منتشر شود می توانید فایل آن را به ایمیل saze20.ir@gmail.com ارسال کنید و مشخصات خودتان را نیز بنویسید تا با نام خودتان در سایت سازه برتر منتشر کنیم.