دکوراسیون بنفش اتاق خواب، چی رو بنفش کنیم قشنگ تره؟ - سازه برتر



دکوراسیون بنفش اتاق خواب، چی رو بنفش کنیم قشنگ تره؟

دکوراسیون بنفش اتاق خواب، چی رو بنفش کنیم قشنگ تره؟

دکوراسیون اتاق خواب یکی از شخصی ترین بخش های دکوراسیون منزل به شمار می رود و معمولا افراد بر اساس هر گونه سلیقه و علاقه ای که دارند به طراحی و چیدمان این بخش از خانه می پردازند. یکی از مهم ترین تصمیمات در رابطه با دکوراسیون اتاق خواب، انتخاب رنگ مناسب برای این بخش از خانه است. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم به سراغ یکی از رنگ های مهم و محبوب برویم و آن را بررسی کنیم، پس برای آشنایی با دکوراسیون بنفش اتاق خواب تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

.

1- دکوراسیون بنفش اتاق خواب

به طور کلی قبل از آن که بخواهیم جزئیاتی را در رابطه با دکوراسیون بنفش اتاق خواب بگوییم باید این را یادآوری کنیم که شما می توانید بر اساس سلیقه خودتان دست به انتخاب وسایل بزنید و شاید محدودیت های خاصی نیز در این زمینه پیش رویتان قرار نداشته باشد. شما می توانید با کمک طیف های متنوع و گسترده ای از رنگ بنفش ترکیبی خارق العاده و زیبا را در دکوراسیون اتاق خوابتان داشته باشید تا در نهایت بتواند همان چیزی شود که باب میل شماست.

.

2- رنگ بنفش برای دیوار اتاق خواب

وقتی صحبت از دکوراسیون بنفش اتاق خواب می شود معمولا اولین چیزی که به ذهن افراد می رسد رنگ دیوار است. اینکه تصمیم داشته باشید برای دکوراسیون اتاق خواب خود از کاغذ دیواری استفاده کنید یا نه خیلی فرق ندارد، چرا که در نهایت زیبایی اتاق خواب چشمانتان را نوازش خواهد کرد. برای این کار می توانید به سراغ طیف های مختلفی از رنگ بنفش بروید که از یاسی گرفته تا بادمجانی را شامل می شوند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که اهل ریسک نیستند توصیه ما این است که تنها به سراغ یکی از دیوارهای اتاق خواب بروید و آن را رنگ کنید. این کار علاوه بر این که کمی محتاطانه به نظر می رسد باعث می شود که دیوار بنفش رنگ شما به نوعی تبدیل به نقطه کانونی شود و توجه بسیاری را به خود اختصاص دهد.

.

3- استفاده از رنگ بنفش در اکسسوری ها

اگر نمی خواهید که دکوراسیون اتاق خواب خود را به رنگ بنفش آغشته کنید می توانید به سراغ اکسوری ها و جزئیاتی در دکوراسیون خود بروید. برای این کار می توانید مانند این تصویر از کوسن ها و یا پتوهایی به رنگ بنفش استفاده نمایید. علاوه بر این وجود کاغذ دیواری هایی طرح دار که جزئیاتی به رنگ بنفش دارند نیز می توانند گزینه های خوبی باشند. پس خیالتان راحت باشد که برای طراحی دکوراسیون بنفش اتاق خوابتان دستتان باز خواهد بود!

.

4- استفاده از رنگ بنفش در وسایل اصلی و مبلمان

وقتی صحبت از جزئیات شد وقت آن می رسد که به کلیات و وسایل اصلی نیز اشاره ای داشته باشیم. شما می توانید برای دکوراسیون بنفش اتاق خواب خود به سراغ مبلمانتان بروید و رنگ بنفش را مهمان آنها کنید. اصلی ترین ایده هایی که در این زمینه قابل ارائه هستند تخت خواب هایی با پشته های بنفش رنگ و یا کمدهایی به این رنگ است که نمونه های بارز و البته زیبای آنها را در این تصاویر مشاهده می کنید.

.

5- ترکیب رنگ بنفش با سایر رنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب

راه جذاب دیگری نیز پیش روی شما هست تا بتوانید از رنگ بنفش برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده نمایید، آن هم این که از رنگ های دیگری نیز در کنار بنفش کمک بگیرید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید از ترکیب رنگ هایی مانند صورتی و گلبهی در کنار رنگ بنفش استفاده شده است که در نهایت نیز فضای منسجم و البته زیبایی را برقرار کرده است. برای این کار شما می تواند به سراغ هر رنگ دیگری که همخوانی خوبی با بنفش دارد بروید، رنگ هایی مثل زرد، سرمه ای، صورتی، طوسی و...

6- دکوراسیون بنفش اتاق خواب کودک

جالب است بدانید که رنگ بنفش از آن دسته رنگ هایی است که علاوه بر اتاق خواب بزرگسال برای دکوراسیون اتاق خواب کودکان نیز محبوبیت بسیاری دارد. همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید انتخاب این رنگ برای اتاق کودک بسیار مناسب بوده و شما می توانید در هر بخش و زمینه ای از اتاق خواب که دوست دارید از آن استفاده نمایید.

.

دکوراسیون بنفش اتاق خواب، چی رو بنفش کنیم قشنگ تره؟

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی