نقشه های معماری هتل شماره 10 - سازه برتر



نقشه های معماری هتل

نقشه های معماری هتل شماره 10

فایل آپلود شده بصورت فشرده و با پسوند zip. میباشد که بعد از غیر فشرده سازی آن ، پسوند فایل DWG میباشد که توسط برنامه اتوکد قابل مشاهده است.

تعریف : – هتل یک واژه فرانسوی و منظور آن مکانی است که تسهیلات لازم برای اقامت کوتاه مدت مسافر را در مقصد یا مسیر حرکت تامین می کند. به عبارت دیگر هتل یک مجتمع خدماتی است با هدف کسب درآمد که پیشینه آن به انقلاب صنعتی اروپا بر می گردد معادل های فارسی آن عبارت اند از: کاروانسرا، مهمانخانه، مهمان پذیر،زائرسرا و مسافر خانه،که صرفنظر از درجه و کیفیت خدماتی آنها در دنیا پیشینه چندین هزار ساله دارند. این تاسیسات برای کسب و کار و ایجاد درآمد ساخته می شوند، و گرنه اقامت موقت از طریق خیریه، و انواع کم هزینه تری وجود داشته و دارند. میان شیوه مسافرت،سنت و نحوه اقامت موقت رابطه تنگاتنگی وجود دارد.

.

تقسیم فضاها : ـ فضای خصوصی شامل : فضای اتاق ها ـ فضاهای عمومی شامل : سرسرا، فضاهای سرو غذا و نوشیدنی، فضای ملاقات ـ فضای پشتی شامل : آشپزخانه، رختشویخانه و فضای سرویس

طراحی با نور در هتل وزیرمجموعه‌های آن : ایجاد کاربری ۲۴ ساعته، چند گانگی فعالیت‌ها و پیچیدگی فضاهایی که ممکن است همزمان چندین نقش را داشته باشند در طراحی هتل‌ها تمهیداتی را می‌طلبد که یکی از مهم‌ترین آنها نورپردازی است. در تلاقی معماری و طراحی داخلی، نورپردازی جایگاه ویژه‌ای دارد که گستره‌ی وسیعی از نیازها را پوشش می‌دهد. این نور است که به میهمانان خوشامد می‌گوید و به آنها احساس آرامش می‌دهد، گاهی نمودار تصاویر است، گاهی مشخص کننده‌ی موقعیت‌ها، گاهی هم حریم‌ها را از هم تفکیک می‌کند و اختلاف کاربری‌ها را مشخص می‌کند. ضمن آنکه به میهمانان کمک می‌کند تا در فضایی ناشناخته سیر کنند و به کشف و شهود بپردازند. هر بخش از فضای یک مهمان خانه یا هتل، ویژگی منحصر به فردی دارد که با توجه به آن می‌بایست نورپردازی خاصی صورت گیرد تا معرف آن مشخصه باشد. در ادامه به تعریف این بخش‌ها و چگونگی طراحی آنها با نور می‌پردازیم.

.

دراین مطلب از سازه برتر نقشه های معماری هتل شماره 9 را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 />    <span style=نقشه های معماری هتل شماره

 />  رمز فایل فشرده: <a style=www.saze20.ir

 /><a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  1.08 MB</span></p>
<p style=عنوان:

نقشه های معماری هتل شماره 10

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

————————————————————