آشپزخانه به رنگ آبی، با این 4 ایده شدنیه! - سازه برتر



 width=

آشپزخانه به رنگ آبی، با این 4 ایده شدنیه!

کابینت و دیوار آشپزخانه آبی

در این ایده کابینت ها با دیوارهای آشپزخانه به رنگ آبی ست می شوند. اگر به تصویر اول توجه کنید می بینید که رنگ کابینت با کاغذ دیواری در یک تنالیته نزدیک بهم انتخاب شده و یک فضای یک دست را به وجود آورده اند. در کنار آن ها جزییات مانند دسته کابینت یا سینک به رنگ طلایی انتخاب شده که فضایی کلاسیک و لوکس را به نمایش می گذارد. بر عکس در تصویر دوم، آبی کنار سفید نشانده شده و کاغذ دیواری ترکیبی از هر دو را دارد. این که شما به چه میزان رنگ آبی به کار ببرید به ابعاد و اندازه آشپزخانه، نور و تیره و روشن بودن رنگ آبی تان بستگی خواهد داشت.

.

گاز و هود آبی

یکی از ایده های بسیار خاص این است که برای زمینه آشپزخانه یک رنگ خنثی مانند سفید در نظر گرفته و یک یا دو عنصر را به رنگ آبی انتخاب نمایید. این کار جذابیت بسیار زیادی را در فضا به وجود می آورد. همان که در تصویر بالا می بینید گاز و هود دقیقا به همین روش در دکوراسیون آشپزخانه به کار رفته و بین کابینت های سفید خودنمایی می کنند. الیته این آشپزخانه دارای یک سبک خاص دکوراسیون است اما هم نشینی خوب رنگ آبی و زرد به این خاص بودن کمک زیادی کرده است. ایده دیگری که می توان از این طراحی برداشت کرد، استفاده از رنگ آبی بسیار ملایم و روشن در کف آشپزخانه است.

.

جزیره آبی

این کار بیش تر برای کسانی که در دکوراسیون و طراحی شان محتاط هستند و می خواهند رنگ های خاص را به میزان محدود به کار ببرند مناسب است. معمولا برای این کار جزیره یا اپن آشپزخانه به رنگ آبی انتخاب می شوند که یک نقطه کانونی در فضا به وجود می آورند. این ایده در کنار رنگ سفید و چوب هماهنگی و هم نشینی زیادی پیدا می کند. در تصیر بالا، جزیره با هود ست شده و یک آبی ملایم نیز برای دیوارها به کار رفته است.

.


آشپزخانه به رنگ آبی، با این 4 ایده شدنیه

.


کابینت آبی

این روش یکی از ساده ترین و البته پرکاربرترین روش ها برای به کارگیری رنگ آبی در آشپزخانه است. برای رسیدن به این نتیجه شما سه راه حل پیش رو دارید : اول این که فقط کابینت های بالایی را به رنگ آبی انتخاب نمایید. با این کار آشپزخانه به یک فضای فانتزی و اثر هنری تیدبل می شود. در روش دوم به جای کابینت های بالایی، رنگ آبی را در کابینت های پایینی می بینیم. نتیجه حاصل یک سبک رسمی تر و شیک تر خواهد بود. در نهایت برای سومین روش کل کابینت ها آبی انتخاب می شوند. این ترفند می تواند هم برای سبک های مدرن و هم کلاسیک و وینتیج مورد استفاده قرار بگیرد. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که رنگ آبی را به میزان متعادل به کار بگیرید.

.

آشپزخانه به رنگ آبی، با این 4 ایده شدنیه!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی