دانلود رایگان پلان پل کابلی شماره 13 - سازه برتر



شگفتی های طراحی مترو استکهام,

دانلود رایگان پلان پل کابلی شماره 13

پُل، سازه‌ای است که دو مکان را به هم متصل می‌کند. در تعریف قدیمی چنین می‌گفتند که پل طاقی است بر روی رودخانه، دره، یا هر نوع گذرگاه که رفت‌وآمد را ممکن می‌سازد. اما امروزه در مبحث مدیریت شهری، پل را سازه‌ای برای عبور از موانع فیزیکی قلمداد می‌کنند تا ضمن استفاده از فضا (نه صرفاً سطح زمین) بتواند عبورومرور و دسترسی به اماکن را تسهیل کند. یکی از عناصر پل‌سازی تیرهای سراسری هستند.

.

طراحی پل به عنوان یک فضای عملکردگرا شناخته می شود و از گذشته تا امروز دسترسی را برای انسان و وسایل حمل و نقل تسهیل کرده است. پل ها به بیش تر به عنوان یک سازه شهری شناخته می شوند که وظیفه ارتباط دو نقطه برای بهبود رفت و آمد در شهر، یا خارج از شهر به داخل شهر را بر عهده دارند. عابرین پیاده و دوچرخه سوارها بزرگترین کاربران پل های شهری برای مقابله با ترافیک و خودروهای فضاگیر هستند.

.

همچنین پل های عابر پیاده و دوچرخه سواران یک مکان امن برای رفت و آمد این گونه افراد می باشد که از خطرات گذر در خیابان های شلوغ و راننده های بی دفت رنج می برند. امروزه پل ها فقط یک عنصر سازه ای محسوب نمی شوند و به واسطه زیبایی شناسی معماری و شهرسازی دارای کانسپت های طراحی منحصربه فرد و معناداری شده اند. معماران و هنرمندان امروزی طرح های مفهومی و جسورانه ای از پل را ارائه کرده اند.

.

دراین مطلب از سازه برتر نقشه های پلان پل کابلی را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 />   <a href=دانلود رایگان پلان پل کابلی

 />  رمز فایل فشرده: <a style=www.saze20.ir

 /><a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  121 KB</span></p>
<p style=عنوان:

دانلود رایگان پلان پل کابلی شماره 13

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

————————————————————