ترندهای پاییزی دکوراسیون، از پینترست چه خبر؟ - سازه برتر



ترندهای پاییزی دکوراسیون، از پینترست چه خبر؟,

ترندهای پاییزی دکوراسیون، از پینترست چه خبر؟

1. صورتی یک رنگ پاییزی!

صورتی ملایم می تواند یک رنگ در دکوراسیون پاییزی باشد! می دانم همه، صورتی آن هم ملایمش را به عنوان یک رنگ بهاری پذیرفته اید اما صورتی گرمای لذت بخشی به فضا می بخشد. استفاده از صورتی در ترکیب با آبی یخی و خاکستری، امسال یک ترند پر طرفدار پاییزیست. تقریبا 60 در صد کاربران پینترست از این ترند در پاییز امسال تصویر بارگذاری کرده اند.

.


ترندهای پاییزی دکوراسیون، از پینترست چه خبر؟,

.


2. مکرومه بافی یک هنر پاییزی!

اگر مکرومه بافی بلدید که خوش به حالتان! اما اگر بلد نیستید، سری به صندوقچه ها و کمد های قدیمی بزنید. حتما مکرمه های مادر یا مادر بزرگتان را خواهید یافت. مکرومه بافی یک هنر بسیار قدیمی و زیباست. یک رانر یا آویز دیواری مکرمه به شما کمک می کند، دکوراسیونتان را به روز کنید! 62 در صد از کاربران پینترست با این مرکمه ها به پاییز خوش آمد گفتند.

.


.ترندهای پاییزی دکوراسیون، از پینترست چه خبر؟,

.


دکوری های آویز یاد آور خزان!

دکوری های آویز تداعی کننده حرکت و مسیر ریزش برگ های پاییزی هستند، شاید به این خاطر به یک ترند پاییزی تبدیل شده اند. 72 درصد از کاربران پینترست در این پاییز از این دکوری های آویز استفاده کرده اند. البته بیشتر این دکوری ها دست ساز بوده اند و در ساخت آن ها از شاخه های خشک درختان استفاده شده است. کاربران هرکدوم به تناسب نیازشان این دکوری های آویز را درست کرده اند و صرفا به جنبه زیبایی و تزیینشان توجه نشده است.

.

4. مبلمان مخمل هم ترند پاییزی شدند!

پینترست اظهار کرده است، در این پاییز مخاطبان 32 درصد بیش تر نسبت به پاییز گذشته، تصاویری با مبلمان مخمل انتشار داده اند. البته استفاده از مبلمان مخمل تنها برای فضاهای بزرگ و نسبتا کلاسیک مناسب است. در فضاهای پرنور می توانید از مبلمان مخمل تیره تر استفاده کنید.

.

ترندهای پاییزی دکوراسیون، از پینترست چه خبر؟

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی