بهترین جارو شارژی، این توصیه ها را قبل از خرید فراموش نکنید! - سازه برتر



بهترین جارو شارژی، این توصیه ها را قبل از خرید فراموش نکنید!,

بهترین جارو شارژی، این توصیه ها را قبل از خرید فراموش نکنید!

با وجود طراحی و ساخت انواع مختلف و جذاب جاروبرقی ها، وزن زیاد و بزرگی شان باعث شد تا با نمونه جدیدی به نام جارو شارژی آشنا شویم که با تمام معایب و مزایا، به یکی از رقبای سرسخت جاربرقی های معمولی تبدیل گشت. این جاروها که در ابعاد کوچک تر و وزن کم تر قابلیت شارژ شدن داشتند، به دلیل استفاده در مکان های کوچک و دور از دسترس و همان طور فضاهای بدون برق از محبوبیت زیادی برخوردار شند. بنابراین در این مطلب توصیه هایی برای خرید جارو شارژی را برای شما در نظر گرفتم تا بتوانید با اطمینان و آگاهی بیش تری خریدتان را انجام دهید.

.

قبل از انتخاب مدل جارو شارژی بهتر است با برخی از ویژگی های مهم آن آشنا باشید : ۱. مدل های دستی یا دست بلند ( پارویی )

جاروهای شارژی در دو مدل دستی یا جارو با دسته بلند طراحی و ساخته می شوند که باید بر اساس نیاز و کارایی که از آن ها انتظار دارید یکی را انتخاب نمایید. مدل ها دستی کوچک تر بوده و همین طور وزن سبکی تری نسبت به نمونه های دسته دار دارند بنابراین شاید بتوان گفت که جابه جایی شان نیز آسان تر است. علاوه بر این، این مدل ها جای کم تری را اشغال می کنند و برای کنج ها و مناطقی که دسترسی دشوارتری دارند راحت استفاده می شوند. البته عده ای بر این عقیده هستند که جاروهای پارویی برای فضاهای بزرگتر مناسب تر هستند و نمونه های دستی فقط می توانند قسمت محدودی را پوشش دهند.

.

۲. توان جارو شارژی

توان جارو شارژی می تواند مهم ترین ویژگی و معیار خوب بودن آن به حساب بیاید. البته این مورد تحت تاثیر ولتاژ باتری دستگاه و همین طور توان مصرفی آن خواهد بود که قبل از خرید حتما باید بررسی شوند. معمولا مدل های جارو شارژی باتری های ۱۲ ولتی دارند که برای شارژ شدن به زمان بسیار کمی حدود ۱۵ دقیقه نیاز دارند. بنابراین به مدت زمان نگهداری شارژ دستگاه نیز توجه داشته باشید. در مورد بدنه و مخزن جارو نیز حتما نمونه ای را انتخاب نمایید که قابلیت جداسازی، تخلیه و سرهم کردن آسانی داشته باشد. اما عیب اصلی جاروهای شارژی، مربوط به باتری آن هاست که معمولا عمر مفیدش کوتاه است. این باتری‌ها در اغلب مدل‌های خارجی تا یک‌ سال عمر مفید دارد و این مدت برای ایرانی‌ کمتر است.

.

۳. جارو سارژی آبی یا خاکی

معمولا نمونه هایی که در بازار امروز وجود دارند اغلب هم آبی هستند هم خاکی. این به معناست که به دلیل وجود مخزن های کوچکی در قسمت عقبی برخی از مدل ها، امکان مکندگی آب و گرد و غبار برای آن ها وجود دارد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که قدرت مکندگی جارو در کدام حالت بیش تر خواهد بود.

.


بهترین جارو شارژی، این توصیه ها را قبل از خرید فراموش نکنید!,

.


۴. جارو شارژی‌ های هوشمند

جاروشارژی های هوشمند دارای دهانه متحرک هستند که با روشن‌ شدن جارو، به‌ طور خودکار در خط افقی و به چپ و راست حرکت می‌کنند. این مدل ها مجهز به یک لامپ اخطار‌دهنده هستند که در صورت وجود اضافات قرمز و درصورت پاک و تمیز شدن آن ها سبز می‌ شود.

.

نکات خرید جارو شارژی

حدود قیمت جارو شارژی ها از ۲۰۰ هزار تومان شروع شده و تا ۲ میلیون ادامه دارد. از برندهای معتبر این جاروها می توان به بوش، فیلیپس، بلک اند در و پارس خزر اشاره داشت. نکته دیگر درمورد خرید جاروهای شارژی، توجه به حجم مخزن و ابعاد دهانه مکنده است که هر دوی این عوامل به موارد استفاده و نوع آن ها بستگی دارد. بعضی از مدل ها دارای دسته های بلند برای استفاده از جارو بدون نیاز به خم شدن هستند که این موضوع می تواند برای جلوگیزی از کمر درد مناسب باشد. قابل شستشو و تمیز شدن فیلتر جارو از ویژگی های مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. قابلیت نصب بر روی دیوار نیز از جمله امکانات اضافی است که می تواند استفاده از جارو را برای شما آسان تر نماید. قابلیت تنظیم قدرت که توسط یه کلید انجام می شود برای تغییر میزان مکندگی دستگاه در شرایط مختلف بوده که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه خواهد شد. بنابراین می توانید این مورد را هم بررسی نمایید.

.

بهترین جارو شارژی، این توصیه ها را قبل از خرید فراموش نکنید!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی