دانلود رایگان پلان حسینیه شماره 3 - سازه برتر



دانلود رایگان پلان حسینیه

دانلود رایگان پلان حسینیه شماره 3

با سلام خدمت کاربران وب سایت تخصصی سازه برتر و تمامی دانشجویان عزیز , در این بخش از ارائه نقشه های کاربردی و مورد نیاز معماران به ارائه یکی از نقشه های اتوکدی کمیاب با عنوان پلان حسینیه dwg می پردازیم . پلان اتوکدی پلان حسینیه یکی از پلان های مورد نیاز دانشجویان رشته معماری است که دانشجویان بسیاری به این پلان نیازمندند اما دسترسی چندانی به این نقشه یعنی نقشه پلان حسینیه ندارند زیرا کمیاب است که با توجه به این نیاز دانشجویان عزیز در این مقاله به ارائه پلان اتوکد پلان حسینیه رایگان می پردازیم .

ملاحظات طراحی حسینیه

جهت شرایط بحران بنایحسینیه بعنوان مهمترین ساختمان جامعه اسلامی لازمست با رعایت ضوابط ومقررات ملی ساختمان به طریقی طراحی و اجراء شود که علاوه بر مقاومت کافی برای ایستادگی در برابرخطرات بتوانددرمواقع ویژه بعنوان پایگاه مدیریت بحران مورد استفاده قرار گیرد . ١- الزامات : ١- استفاده از مصالح استاندارد توسط مجریان صاحب صلاحیت . ٢- امکان دسترسی خودرو های امدادی از معبر اصلی به حسینیه. ٣- بررسی کیفیت ابنیه مجاور زمین حسینیه از نظر خطرات احتمالی و ارائه گزارش آن قبل از شروع طراحی . ۴- رعایت ضوابط ومقررات ملی ساختمان در طراحی پله ها و پاگردها. ۵- تامین خروجیهای اضطراری و سطوح باز اطراف و صحن مسجد جهت امکان تخلیه سریع جمعیت -در مواقع بحران . ۶- در صورت احداث آشپزخانه در زیر زمین لازم است : ٣ متر باشد. / ١- حد اقل ارتفاع مفید ٢- تامین حیاط همطرازکف آشپزخانه جهت نور وتهویه مناسب بامساحت حداقل ٢۵ مترمربع ٧- جانمائی سرویسهای بهداشتی ، آشپزخانه ، موتورخانه ، دودکشها و هواکشها با رعایت جهت باد و استانداردهای لازم ٨- در شبستان ، سالنهای چند منظوره وسایر فضاهای جمعی حسینیه در صورتی که سطح آن کمتر از ٧٠ مترمربع باشد و جود یک درکفایت می کند ، وعرض آن حد اقل ١۵٠ سانتیمتر در نظر گرفته شود ،وبالاتر از ٧٠ مترمربع تابع ضوابط آتش نشانی می باشد . ٩- در موتورخانه با مساحت کمتر از ١٠٠ مترمربع وجود یک در کفایت دارد . ١٠ – در طبقات شبستان فاصله دو پلکان باید بانصف قطر بزرگ شبستان مساوی یا بزرگتر باشد. ونمازگزاران به هردو پله دسترسی داشته باشند . ١١ – حد اقل عرض فضای محصور پله ٣ متر، وعرض هر پله ٣٠ سانتیمتر،ارتفاع هرپله حد اکثر ۱۷٫۵ سانتیمتر وعرض پاگردها ١۵٠ سانتیمتر در نظر گرفته شود (۶) ١٢ – فاصله دسترسی از حاشیه معبر تا برساختمان شبستان اگر از ١۵ متر بیشتر باشد ؛ باید یک فضای باز ۶×١٠ متر در نزدیکی ساختمان شبستان ایجاد شود ، و در جبهه  متری این فضا باید یک درب حداقل بعرض ۵ متر در نظر گرفته شود . ١٣ – استفاده از سیستمهای اعلام واطفای حریق باتوجه به ضوابط سازمان آتش نشانی .

.

دراین مطلب از سازه برتر پلان حسینیه را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 /> <a href= دانلود رایگان پلان حسینیه شماره 3

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 253 KB</span></p>
<p style=عنوان:

دانلود رایگان پلان حسینیه شماره 3

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت اصول طراحی و ساخت سازه های پوسته ای

تاریخچه هنر معرق روی چوب

تحقیق کارآموزی شهرداری

تعیین ضخامت سنگ فرش

چالش های مدیریتی خاک

————————————————————