خرید لوستر، بهترین مدل برای دکوراسیون شما اینجاست! - سازه برتر



خرید لوستر، بهترین مدل برای دکوراسیون شما اینجاست!,

خرید لوستر، بهترین مدل برای دکوراسیون شما اینجاست!

بدون شک برای ساختن دکوراسیونی زیبا و دلنشین، المان‌ها و عناصری حائز اهمیت هستند که شاید در ظاهر و در شروع تصمیم‌گیری برای تغییر یک چیدمان یا ساختن آن چندان به چشم نیایند. نور، عنصری است که در هر فضایی، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، اما باید بدانیم که نورها همیشه به‌صورت طبیعی در فضا وجود ندارد که همین موضوع هم نقش لوستر را در خانه‌های ما پررنگ‌تر می‌کند.

.

انتخاب لوستر متناسب با عناصر دکوراسیون

تابه‌حال برای همه‌ ما پیش آمده که وارد فضایی شدیم که در بدو ورود، چندان جذبمان نکرده است؛ اغراق نیست اگر بگوییم که قطعاً یکی از دلایلش استفاده نادرست از منبع نوری و لوستر بوده است. مبلمان و رنگ آنها، رنگ دیوارها، نوع و رنگ کف‌پوش، پارکت، سنگ، سرامیک، ارتفاع کف تا سقف، همه و همه عناصر مهمی در انتخاب نوع لوستر به حساب می‌آیند.

.

انتخاب لوستر متناسب با فضاها با توجه به المان‌های تخصصی و مهم در حوزه دکوراسیون، فضایی که برای آن، لوستری انتخاب می‌کنیم، اهمیت زیادی دارد؛ زیرا که ارتفاع در فضاهایی متفاوت است و بسته به بزرگی یا کوچکی فضا، نوع سبک و اندازه‌ لوستری که انتخاب می‌کنیم، تغییر می‌یابد. لوسترها می‌توانند بر اساس نوع مبلمان ما از نوع کریستالی و کلاسیک و یا حتی اسپرت و فانتزی انتخاب شوند. علاوه بر اینها ابعاد لوستر انتخاب‌شده بر سبک چیدمان نیز تأثیر زیادی دارد؛ اینکه کوتاه باشد یا بلند، حباب‌های آن گرد و یا تکی باشد و یا از چند شعله برخوردار باشد. تمامی این موارد در انتخاب ما تأثیرگذار خواهند بود.

.

خرید لوستر، بهترین مدل برای دکوراسیون شما اینجاست!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی