رنگ آشپزخانه، از این ۶ مد ۲۰۱۸ خبر دارید؟ - سازه برتر



رنگ آشپزخانه، از این ۶ مد ۲۰۱۸ خبر دارید

رنگ آشپزخانه، از این ۶ مد ۲۰۱۸ خبر دارید؟

رنگ همیشه یکی از موثرترین روش های برای ایجاد تغییر در دکوراسیون بوده و هست. این ایده برای آشپزخانه نیز کاملا کابردی بوده و به همین دلیل هر سال در کنار "رنگ سال"، رنگ آشپزخانه نیز مشخص می شود. من در این مطلب رنگ های مناسب آشپزخانه در سال ۲۰۱۸ را به همراه تصاویری الهام بخش برای شما جمع آوری کرده ام تا بتوانید دکوراسیونی به روز داشته باشید. نکته اصلی در انتخاب این رنگ ها این است که ما هیچ گاه با یک تک رنگ روبه رو نیستیم، بلکه پالتی از رنگ های مختلف را می بینیم که بنا به سلیقه و طراحی کلی فضا می توانیم یکی از آن ها را انتخاب نماییم.

.

به طور کلی رنگ آشپزخانه ۲۰۱۸ بر پایه اصالت، سادگی و ثبات انتخاب شده است. تنالیته های خاکستری، از روشن تا تیره، به عنوان یک رنگ خنثی و پایدار در این پالت جای گرفته اند. این رنگ ها باعث می شوند که تعادل در دکوراسیون آشپزخانه شما برقرار شده و احساس سبکی به وجود آورد. شما می توانید این رنگ را به عنوان رنگ پایه در نظر پرفته و از رنگ های دوم و سوم برای تکمیل دکوراسیون استفاده نمایید. بدین ترتیب، علاوه بر داشتن تعادل و آرامش، خلاقیت در به کاربردن رنگ ها نیز داشته اید.

رنگ های خنثی و پاستلی در طراحی داخلی سال ۲۰۱۸ بسیار حضور خواهند داشت. آشپزخانه نیز در این پالت رنگی سهیم بوده و مانند تصاویر بالا رنگ های بسیار ملایم و روشن را می توانید به خوبی ببینید. جدا شدن از رنگ های همیشگی و تکراری به استفاده از این رنگ ها میسر خواهد بود، در عین حال که شیک و امروزی نیز هستند. تنالیته هایی از صورتی، آبی روشن و زرد خیلی روشن در این دسته قرار می گیرند.

.

در میان تنالیته های رنگارنگ، در سال ۲۰۱۸، می توانیم رنگ قرمز و نارنجی را انتخاب نماییم. این دو رنگ به دلیل گرما و صمیمیتی که با خود به همراه می آورند، انرژی زیادی را در آشپزخانه به جریان می اندازند. بنابراین توصیه من به شما این است که سعی کنید از استفاده بیش از اندازه از آن ها خودداری نمایید. شاید رنگ آمیزی یک دیوار به رنگ نارنجی و یا نهایتا کابینت هایی به رنگ قرمز، برای آشپزخانه شما کافی باشند.

.

یکی از ایده ها برای انتخاب رنگ آشپزخانه در سال ۲۰۱۸، بدون شک ارتباط با طبیعت است. در این پالت رنگی، تلاش برای اصالت و معنویت احساس می شود. همچنین نیاز است که با الهام از طبیعت، آرامش را به محیط خانه و آرامش خود بیاورید. سبز و آبی در کنار چوب ترکیب ایده آل این رنگ ها هستند. این دورنگ می توانند از کاشی آشپزخانه گرفته، تا میز غذاخوری، ظروف، رنگ دیوارها و .. را شامل بشوند.

.

رنگ آشپزخانه، از این ۶ مد ۲۰۱۸ خبر دارید؟

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی