خانه های مدرن و شیک، گلچین زیباترین خانه های ایرانی! - سازه برتر



 width=

خانه های مدرن و شیک، گلچین زیباترین خانه های ایرانی!

مطالعه کردن صرفا به معنای خواندن کتاب نیست، گاهی اوقات ما نیاز داریم که مطالعه بصری داشته باشیم. به این معنا که عکس های خوب زیاد ببینیم. مطالعه بصری نه تنها دانش ما را بالا می برد بلکه باعث می شود چشممان به دیدن عکس های خوب و با ارزش عادت کند. شاید این موضوع در مبحث دکوراسیون داخلی و به طور کلی هنر، شاخص تر و پررنگ تر باشد. زیرا شما با دیدن یک اثر هنری، می توانید همزمان ترکیب رنگ، ایده، فرم ها و اشکال و .... را یاد بگیرید. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا گلچینی از خانه های مدرن و شیک ایرانی را برای شما جمع آوری کرده و به اشتراک بگذارم تا با دیدن نمونه هایی عالی از دکوراسیون خانه های ایرانی، به یک طراحی زیبا برسید.

.

مدل دکوراسیون هال و پذیرایی ایرانی

منظور من از دکوراسیون مدرن در این مطلب، بررسی سبک مدرن نیست. بلکه منظور طراحی امروزی و متناسب با نیازهای ساکنین است. بنابراین اگر به این هدف به خانه های ایرانی نگاهی بیندازیم می توانیم سبک ها و ایده های مختلف و متفاوتی را مشاهده نماییم. همان طور که در ادامه در تصاویر زیر خواهید دید، نشیمن و پذیرایی های مدرن اکثرا دارای رنگ های خنثی، از جمله سفید و طوسی دارند. هر چقدر دکوراسیون به سیک مینیمال نزدیک تر شود، شاهد تک رنگ هایی مانند آبی و سبز برای کوسن ها هستیم. همچنین مبلمان ها بیشتر با یک فرم و ظاهر ساده انتخاب می شوند که همان مبل های راحتی هستند.

.

اگر به این خانه ها دقت کنیم، خواهیم دید که پرده ها به ساده ترین شکل ممکن و با رنگ های خنثی انتخاب می شوند. اما در کنار این سادگی آثار هنری، مجسمه ها، تابلوهای نامنظم و دکوری های مدرن و خاص زیاد جلوه گری می کنند. در این دکوراسیون نباید از چوب و گرما و صیمیمیتی که وارد فضا می کند غافل شویم. البته حضور فرش های ایرانی هیچ تناقضی با یک دکوراسیون مدرن و شیک ندارد.

.

دکوراسیون مدرن آشپزخانه

در این فضا هم مانند پذیرایی و نشیمن، چوب کاربرد زیادی دارد. مسلما در بین رنگ های خنثی، وجود رنگ و بافت چوب زیبایی را دو چندان می نماید. نقطه مشترک همه این آشپزخانه ها خطوط و فرم های ساده و خلوت بودن آن هاست. یعنی هیچ گونه وسیله اضافی دیده نمی شود.

.

 width=

.

دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

این اتاق خواب ها بسیار ساده و خلوت هستند. به غیر از تخت، میز آرایش و نهایتا آینه چیز دیگری دیده نمی شود. رنگ دیوارها سفید بوده و سرویس خواب ها با رنگ های ملایم انتخاب می شوند. مدل تخت باید ساده و با خطوط راست و صاف در نظر گرفته شود و اگر دقت کنید خواهید دید که از شال تخت استفاده زیادی شده است.

.

خانه های مدرن و شیک، گلچین زیباترین خانه های ایرانی!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی