جدیدترین دکوراسیون منزل، از ترفندهای ۲۰۱۸ خبر دارید؟ - سازه برتر



جدیدترین دکوراسیون منزل، از ترنفدهای ۲۰۱۸ خبر دارید

جدیدترین دکوراسیون منزل، از ترفندهای ۲۰۱۸ خبر دارید؟

در دکوراسیون منزل هر ساله مواردی به عنوان ترند دکوراسیونی بیان می شوند که کمابیش تمرکز و دقت افراد را در چیدمان دکوراسیون منزل به خود جلب می کند. در سال گذشته چیزی که به طور کلی به عنوان ترند مطرح می شد استفاده از گیاهان گرمسیری و رنگ فلامینگویی بود. در کنار اینها هم توصیه می شد که اشیای فلزی را به داخل خانه بیاوریم و از آنها بیشتر استفاده کنیم.

.

استفاده از رنگ های غنی در دکوراسیون منزل ۲۰۱۸

درست است که رنگ خاکستری در دکوراسیون منزل به نظرتان کاملا خنثی می آید، ولی یکی از ترندهای سال ۲۰۱۸ دقیقا همین است. علاوه بر این ترندهای ۲۰۱۸ از شما می خواهند که برای رنگ در دکوراسیون منزل خود به سراغ گزینه های دیگری مثل بنفش، قرمز و زمردی هم بروید.

شما می توانید به سراغ سایه هایی از رنگ های مخملی و لطیف نیز بروید و دکوراسیون منزل ۲۰۱۸ خود را دگرگون کنید.

.

استفاده از چوب تیره در دکوراسیون منزل

یکی از ترندهای سال ۲۰۱۸ برای دکوراسیون منزل استفاده از وسایل چوبی به رنگ تیره است. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید با استفاده از این رنگ های وسایل چوبی و همنشینی شان با وسایل پرزرق و برق لوکس، دکوراسیون مدرن و لوکسی را برای منزل خود ترتیب دهید.

استفاده از دستگیره های فلزی برای وسایل چوبی می تواند شما را به ترندهای سال ۲۰۱۸ نزدیک تر کند. این تصویر به شما نشان می دهد که ترکیب چوب گردو، طلا و برنج به همراه رنگ های تیره به کار رفته می تواند فضایی خارق العاده ایجاد کند.

دکوراسیون ناهارخوری این تصویر به ما می گوید که شما می توانید حتی در استفاده از چوب هایی به رنگ تیره، کاملا مستقل عمل کنید! این بدان معناست که استفاده از رنگ های متفاوت در کنار آنها را فاکتور بگیرید.

.

استفاده از فرهنگ ملل در دکوراسیون منزل

زمانی که به سفرهای مختلفی می روید و با فرهنگ های دیگر آشنا می شوید می توانید از این امکان برای دکوراسیون منزل خود نیز بهره بگیرید. در واقع شما می توانید با الهام از برخی فرهنگ های دکوراسیونی سایر ملل و یا حتی به همراه داشتن وسایل تزئینی به عنوان سوغاتی با ترندهای ۲۰۱۸ همراه باشید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید استفاده از رنگ های خاصی که در دکوراسیون منزل به کار برده شده در کنار کوسن ها و... کاملا نمونه ای از این مورد هستند.

وجود سایه هایی از رنگ خاکستری در کنار قرمز و سبز می تواند فرهنگ های مختلف را به ذهن شما بیاورد و کاملا الهام گرفته از ملل دیگر باشد. منسوجات به کار برده شده در این تصویر هم به شما کمک می کند که جهان را لمس کنید.

.

استفاده از بافت های هنرمندانه در دکوراسیون منزل

همانطور که در این تصویر می بینید استفاده از صندلی هایی با بافت های طبیعی حصیری توانسته احساس فوق العاده ای را ایجاد نماید. شما می توانید از این بافت های هنرمندانه هم برای دکوراسیون منزل ۲۰۱۸ خود استفاده کنید و فضای منزل خود را دگرگون نمایید.

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید یک وسیله آویز ساده هم می تواند با صرف هزینه ای کم، حال و هوای دکوراسیون منزل شما را با ترندهای سال ۲۰۱۸ همراه نماید.

.

جدیدترین دکوراسیون منزل، از ترفندهای ۲۰۱۸ خبر دارید؟

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی