دکوراسیون اتاق نشیمن جدید، چگونه به سه سبک مختلف بچینیم؟ - سازه برتر



دکوراسیون اتاق نشیمن جدید، چگونه به سه سبک مختلف بچینیم

دکوراسیون اتاق نشیمن جدید، چگونه به سه سبک مختلف بچینیم؟

گاهی اوقات فقط کافی است با چند تغییر کوچک در وسایل، رنگ ها و مبلمان، نغییرات بزرگی را در دکوراسیون منزلمان به وجود بیاوریم. این کار الزاما به مفهوم پرداخت هزینه های زیاد نیست بلکه فقط به کار بردن چند ترفند ساده و البته داشتن اطلاعاتی ابتدایی در مورد انواع سبک های دکوراسیون داخلی است. بنابراین می خواهم در این مطلب به همراه یک ویدیو، چیدمان های مختلف برای یک اتاق نشیمن را به شما نشان بدهم تا ببینید حتی بدون تغییر در مکان وسایل می توانید به سادگی این تغییرات را ایجاد نمایید.

اتاق نشیمن به سبک کانتری

روکش صندلی با طرح چهارخانه قدیمی، یک کاناپه بزرگ و یک اثر هنری بر روی دیوار، ستاره های سبک کانتری در دکوراسیون هستند. کوسن های نرم به رنگ سبز و خاکی و هلویی به همراه سبد حصیری زیرمیز، یک فضای هنری را ایجاد کرده و در اتاق یک حس یکپارچه و آرام خلق می کنند. سبک های دکوراسیون داخلی: رمانتیک، مینی مالیسم و کانتری، می تواند شما را بیش تر با این سبک آشنا کند.

عناصر کلیدی در سبک کانتری : دکوری های شیشه ای قدیمی برای بازتاب نور و درخشش، پالت رنگی الهام گرفته از طبیعت (سبزی، هلویی، کرم)، وسایل حصیری.

.

اتاق نشیمن به سبک مینیمال

برای خلق یک فضای مدرن، باید از پالت های رنگی خنثی مانند طوسی، سفید، خاکی و .. استفاده نمایید و یک وسیله خاص را به رنگ های شارپ مانند صندلی در تصویر بالا در فضا قرار دهید. همچنین به جای نصب تابلوهای هنری به دیوار از شلف های مدرن و ساده استفاده نمایید. از نقش و الگوهای متفاوت و ناهم شکل برای کوسن ها غافل نشوید.

عناصر کلیدی سبک مینیمال : رنگ های پررنگ و شارپ (آبی، زرد، صورتی)، تابلوهای نقاشی مدرن، پاف بافتنی، وسایل دکوری براق و سرامیکی.

.

دکوراسیون نشیمن به سبک سنتی اروپایی

همان طور که مشاهده می کنید، وسایل اصلی از جمله کاناپه و موکت در تمام تصاویر یکسان باقی مانده اند. رنگ های خاکی، قاب عکس های سیاه و سفید، وسایل قدیمی و مبلمان راحتی نشانه هایی از این سبک هستند. در این فضا شما هیچ وسیله لوکس و درخشانی را مشاهده نمی کنید و در عوض همه چیز به آرامی در کنار یکدیگر قرار گرفته است. در این سبک جنبه تزیینی و کابردی بودن وسایل در کنار هم در نظر گرفته می شود

عناصر کلیدی سبک سنتی اروپایی : وسایل قدیمی وخاطره انگیز، وسایل فلزی مات، پالت رنگ های خنثی.

.

دکوراسیون اتاق نشیمن جدید، چگونه به سه سبک مختلف بچینیم؟

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی



  1. sn

    تنوع طراحی سبک <a href="http://kitchens-design.blogfa.com/" rel="nofollow">دکوراسیون آشپزخانه</a> هم این روز ها غوغا کرده است و انواع زیادی متریال و سبک در حال ارائه است