نقشه های معماری ویلا شماره 6 - سازه برتر



نقشه های معماری ویلا

نقشه های معماری ویلا شماره 6

با پیشرفت تکنولوژی و رشد سریع زندگی صنعتی، جدایی افراد از محیط بکر و آرام طبیعت کم و بیش منجر به گسترش آشفتگی، افسردگی و خستگی روحی در جامعه شده است. علاوه بر آن افزایش جمعیت متمرکز شهری و وجود آلودگی های زیست محیطی، ناخودآگاه ایده داشتن باغ، باغچه و یا ویلایی خارج از محدوده­ شهری و در منطقه ه­ای خوش آب و هوا را در ذهن پر رنگ تر می کند. محیطی برای بهبود کیفیت زندگی و تسکین روحی شهروندان که اگر چه از فضای شهر فاصله دارد ولی می بایست از لحاظ امکانات، هم تراز ساختمان های شهری باشد و اصول طراحی ویلا در آن رعایت شود تا در مدت زمانی که افراد قصد استفاده از این مکان را دارند دچار محدودیت های غیر ضروری و مشکلات رفاهی نباشند.

از این رو باید نسبت به طراحی ویلا و باغ توجه ویژه ای صرف نمود، چه در قسمت طراحی فضای بیرونی و اطراف ویلا و چه در طراحی فضای داخلی، که قطعا نسبت به طراحی داخلی واحد های مسکونی متداول تفاوت هایی خواهد داشت.

.

دراین مطلب از سازه برتر نقشه های معماری ویلا شماره 6 را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 />    <a href=نقشه های معماری ویلا شماره 6

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>   735 KB</span></p>
<p style=عنوان:

 نقشه های معماری ویلا شماره 6

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

————————————————————